Ahhh dan stort 'ie neer manquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Napoleon gaat em vliegend ophalen
ik hang een kaartje om z'n nek "graag een HTC Desire aan mijn pootje vastmaken alstublieftdankuwel"![]()
hij moet even doorbijten, tis maar 40 km heen en terugquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh dan stort 'ie neer mandie Desire lijkt me best wel zwaar.
Oh johhhhquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij moet even doorbijten, tis maar 40 km heen en terug
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh johhhh! Maar waar heb jij 'm besteld?
Ahaaaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgen)
Want ik ga maandag een midweekje naar Rome, en ik heb er geen zin dat de postbode dan voor een dichte deur staat
Hiquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaawel heel chill. Hi propageert met 'binnen 24 uur' en nu blijkt het 5 tot 10 dagen
!
Daar heb ik hem ook gehaald inderdaad, was in mijn geval wel de goedkoopste fysieke winkel waar ik hem kon halen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgen)
Want ik ga maandag een midweekje naar Rome, en ik heb er geen zin dat de postbode dan voor een dichte deur staat
Same hier!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
Desire, screenprotectors en siliconen case zijn onderweg..
Dat was al zo jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Ireyon het volgende:
Als je nu bij Instellingen -> Accuverbruik op een item klikt, krijg je er meer gedetailleerde informatie over + tips om het energieverbruik aan te passen (weet niet of dit altijd al was, is me iig nooit opgevallen).
Ahja, dat had ik gelezen. Straks even proberen om een HD filmpje te kijken. Dat moet toch wel spetterend mooi uitzien op dit schermquote:Verder starten applicaties hier toch nóg sneller op heb ik het idee.
En de Youtube app heeft een HD knopje.
Ik ben toch wel benieuwd wanneer die update naar de desire komt, en wat HTC er verder nog mee doet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef DaFrenk het volgende:
Wat Froyo lekkermakerij:
http://www.androidworld.n(...)oyo-op-de-nexus-one/
Het applicatiescherm heeft wel een geinig effect onderaan. Ik vraag me af hoeveel van dat soort effectjes HTC overneemt in Sense.
De benchmarks lijken vrij indrukwekkend ook. Die 3D benchmark tool ga ik ook eens zoeken, ziet er wel vet uit zo op het filmpje.
Nope, ik heb 'm gewoon in mn broek zitten.... niks aan de hand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik de enige zonder screenprotector?
Ook hier geen, en er komt er ook geen op. Nooit een krasje op m'n Diamond gehad in m'n broekzak en hetzelfde verwacht ik van deze!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, ik heb 'm gewoon in mn broek zitten.... niks aan de hand.
je gaat er niet twee aan elkaar tapen, kan je pimpen met je dualscreen, dualprocessor smartphonequote:
Die update naar 2.15? Ik heb hem vanmiddag wel binnen gehaald, met Vodafone dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Renesite het volgende:
Heb die updeet nog steeds niet, kut vodafone.
Ja die heb ik ookquote:
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef RacerDKB het volgende:
Kan het zijn dat ik die update al had toen ik mijn toestel voor het eerst aandeed? Heb hem eergisteren gehaald.
Want ik kan me niet herinneren dat ie zei dat ie ging updaten maar ik heb volgens mij wel die update al binnen
1.15.405 hier..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.
Nee. Als het tenminste 1.21 is, wat versie 1.19 doet weet ik niet, kan er op google zo snel niets over vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Fendy het volgende:
Ok ik kan updaten...maar komt er dan vodafone poep mee ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Dennis101 het volgende:
Godver, laat ik gewoon mijn prachtige telefoon uit mijn broekzak vallen op het laminaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |