Dat het niet klopt snap ik. Vraag me af waar hij dan al die power aan verbrast.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Klopt niet.
Na een nacht standby is die van mij maar 4% minder vol.
Standby, Wifi en inactief rond de 36%, Android systeem 8% en weergave 2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Instellingen, over de telefoon, accu, accugebruik. Wat geeft hij daar aan?
Heb je een Flickr-account ingesteld? Zo ja, verwijder dat account dan eens en kijk of dat het probleem oplost.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word gek van de batterij. Wifi staat aan en verder niks. Heeft 4 uur standby gestaan en de accu is voor de helft leeg
Het ophalen van gegevens voor mail en apps staat allemaal uit. Doe ik handmatig.
Nee, alleen Twitter en Facebook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef gday het volgende:
[..]
Heb je een Flickr-account ingesteld? Zo ja, verwijder dat account dan eens en kijk of dat het probleem oplost.
Zal ik eens doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef Sloggi het volgende:
WiFi 36% is wel heel erg veel, ik heb hem op 5% staan. Als je JuiceDefender downloadt kun je instellen dat de telefoon af en toe verbinding maakt (en natuurlijk als je de telefoon gebruikt), misschien heb je daar iets aan.
Ook zonder JuiceDefender vind ik je accuverbruik abnormaal hoog, ik haal toch wel 36 uur met de Desire. Als je het niet opgelost krijgt zou ik er mee terug gaan.
Gelukkig had ik de PUK bij de handquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Bananenman het volgende:
Ik update net naar de laatste versie en vervolgens zegt hij dat mijn simkaart PIN incorrect is als ik hem opnieuw heb opgestart?
terwijl bij software staat 1.15.110.11quote:De telefoon is up-to-date
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon
Vaker gevraagd, is een vertaalfout. Als ie op engels staat staat het er wel correct.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik krijg
[..]
terwijl bij software staat 1.15.110.11
veel plezier ermeequote:
Als je Juicedefender gaat gebruiken moet je er wel rekening mee houden dat een groot deel van de applicaties dan niet meer goed gaat syncen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, alleen Twitter en Facebook.
[..]
Zal ik eens doen.
wifi is bij mij ook een een enorme batterijvreter...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word gek van de batterij. Wifi staat aan en verder niks. Heeft 4 uur standby gestaan en de accu is voor de helft leeg
Het ophalen van gegevens voor mail en apps staat allemaal uit. Doe ik handmatig.
Ik gebruik um ook en vraag me dus af of het niet slecht is om constant weer wifi uit te schakelen en in te schakelen. Ik zet hem voorlopig maar op alleen 3g uitschakelen, eens kijken of dat helpt, als ik wifi gebruik zit ik toch thuis of op school dus dan maakt het toch niet uit (kan ik um altijd opladen of handmatig wifi even uitzetten)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef wicked-j het volgende:
voor de mensen met accu problemen, probeer eens juicedefender. ff de handleiding lezen en dan na een dag via help kijken hoeveel hij bespaart heeft..
ik zit nu na 1 dag al op x2,00 zo veel. app zorgt ervoor dat je 3g etc uitgaat als je scherm uit is (of niet wordt gebruikt na zoveel tijd..) werkt echt super!
Als je echt stroom wilt besparen zou ik aanraden om niks automatisch te syncen. Ik heb nu alleen gmail en exchange als autosync, facebook en het weer hoeft van mij niet zonodig, daarvoor heb ik een mooie "alles synchroniseren" knopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn eigenlijk de dingen die de meest accu vreten wat je uit kan schakelen om zolang mogelijk accu te besparen als je niet bezig bent met de telefoon zelf ?
Hoe kan ik dat instellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als je echt stroom wilt besparen zou ik aanraden om niks automatisch te syncen. Ik heb nu alleen gmail en exchange als autosync, facebook en het weer hoeft van mij niet zonodig, daarvoor heb ik een mooie "alles synchroniseren" knop
Je kan in alles gewoon de instellingen in en uitzetten wat je niet wil syncen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat instellenIk wil eigenlijk dat alleen gmail synct en verder niks. Het is nu echter alles of niks volgens mij. Zie alleen die 'background data' en 'auto-sync' opties bij accounts & sync, kan niet individueel dingen aanvinken om automatisch te syncen?
Waar dan precies? Zal wel blind zijn, maar ik kan alleen 'accounts' toevoegen of verwijderen. Heb Facebook etc. eruit gehaald maar Google blijft er staan, waardoor ie ook Contacts, Calendar en Stocks etc. blijft syncen. Ik wil echt alleen puur Gmail, maar dat lijkt niet mogelijk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan in alles gewoon de instellingen in en uitzetten wat je niet wil syncen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |