je gaat er niet twee aan elkaar tapen, kan je pimpen met je dualscreen, dualprocessor smartphonequote:
Die update naar 2.15? Ik heb hem vanmiddag wel binnen gehaald, met Vodafone dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Renesite het volgende:
Heb die updeet nog steeds niet, kut vodafone.
Ja die heb ik ookquote:
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef RacerDKB het volgende:
Kan het zijn dat ik die update al had toen ik mijn toestel voor het eerst aandeed? Heb hem eergisteren gehaald.
Want ik kan me niet herinneren dat ie zei dat ie ging updaten maar ik heb volgens mij wel die update al binnen
1.15.405 hier..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.
Nee. Als het tenminste 1.21 is, wat versie 1.19 doet weet ik niet, kan er op google zo snel niets over vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Fendy het volgende:
Ok ik kan updaten...maar komt er dan vodafone poep mee ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Dennis101 het volgende:
Godver, laat ik gewoon mijn prachtige telefoon uit mijn broekzak vallen op het laminaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |