Ah, beter! Helemaal vergeten dat je daar kunt updaten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.
Een beetje google geeft:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
Klaar!
En nu: zoek de verschillen.
Raar dat dat trouwens niet ergens door HTC wordt gepubliceerd, lijkt me toch wel gebruikelijk bij softwareupdates, een lijstje met bugfixes enzo.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693511quote:Changes reported:
- Updates bootloader to 0.80
- New radio image
- New youtube app with HQ option (1.6.20E).
- Fixed htc's weather widget (integrated into clock&weather widget) not knowing where you are (1.15.xxx just said the name of the country in some countries).
- SMS issue (from non-numerical senders) is resolved.
- fixed random contact showing when receiving operator SMS.
- fixes the voicemail bug for the French carrier SFR (short voicemail number used to call 911/emergency).
- Messages app now shows a count on the number of messages in the SMS inbox.
- calendar/contacts bug - unable to store contact's birthday - has been fixed.
- Long click on the menu button when in home screen now doesnt pop up the keyboard, like it uselessly did before.
- SMS reader does not show the little smiley androids any more - just the mere types.
- Exchange Company Address Book is now properly working. Was unable to use before the update.
Via google zijn wel wat verschillen te vinden, maar het zijn allemaal kleine updates. Zo zie je nu bij RSS feeds bijvoorbeeld niet meer de tijd van de synchronisatie, maar de tijd van publicatie van het bericht. En bij je berichten zie je nu ook hoeveel smsjes je per persoon hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
Klaar!
En nu: zoek de verschillen.
Raar dat dat trouwens niet ergens door HTC wordt gepubliceerd, lijkt me toch wel gebruikelijk bij softwareupdates, een lijstje met bugfixes enzo.
Ah beter, die had ik niet zo snel gevonden nog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Een beetje google geeft:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693511
Ah oké, zelf nog geen last van gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef Sloggi het volgende:
Dat 'ie soms geen verbinding maakt (ik heb geen T-Mobile). Ik heb er trouwens al een paar dagen geen last van gehad, dus 't zou kunnen dat het probleem al eerder is opgelost.
Hier trouwens een mogelijke oplossing mocht iemand toch nog problemen hebben:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah oké, zelf nog geen last van gehad gelukkig.
Er zijn een hoop mensen die nooit een krasje krijgen op hun scherm en er zijn ook een hoop mensen die wél een krasje krijgen op hun scherm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik de enige zonder screenprotector?
Dat 'effect onderaan het applicatiescherm' oftewel de 3D launcher zul je niet gaan aantreffen in Sense. Eigenlijk zit het al in Android 2.1 (dus het is niks nieuws), maar HTC heeft nou eenmaal z'n eigen launcher.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef DaFrenk het volgende:
Wat Froyo lekkermakerij:
http://www.androidworld.n(...)oyo-op-de-nexus-one/
Het applicatiescherm heeft wel een geinig effect onderaan. Ik vraag me af hoeveel van dat soort effectjes HTC overneemt in Sense.
De benchmarks lijken vrij indrukwekkend ook. Die 3D benchmark tool ga ik ook eens zoeken, ziet er wel vet uit zo op het filmpje.
Same samequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe update je je software van je desire er staat wel leuk
de telefoon is up to date
er staan updates beschikbaar op de telefoon
snap er niks van
firmware versie 2.1-update1
software nummer 1.19.161.5
is ie up to date of niet
Update 1.19 schijnt dezelfde functies als 1.21 te bevatten, alleen is 1.19 door Vodafone (eerder dan de 1.21 update) de wereld ingegooid en 1.21 door HTC als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe update je je software van je desire er staat wel leuk
de telefoon is up to date
er staan updates beschikbaar op de telefoon
snap er niks van
firmware versie 2.1-update1
software nummer 1.19.161.5
is ie up to date of niet
ok bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Update 1.19 schijnt dezelfde functies als 1.21 te bevatten, alleen is 1.19 door Vodafone (eerder dan de 1.21 update) de wereld ingegooid en 1.21 door HTC als ik het goed heb begrepen.
Soms laat ik hem wat langer aan de oplader hangen, vervolgens gaat-ie lange rmeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word gek van de batterij. Wifi staat aan en verder niks. Heeft 4 uur standby gestaan en de accu is voor de helft leeg
Hij heeft er 14 uur aan gehangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms laat ik hem wat langer aan de oplader hangen, vervolgens gaat-ie lange rmee
Klopt niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word gek van de batterij. Wifi staat aan en verder niks. Heeft 4 uur standby gestaan en de accu is voor de helft leeg
Het ophalen van gegevens voor mail en apps staat allemaal uit. Doe ik handmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |