Neh. Was foutje. Heb er 5 op mn main screenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan moet je Battery Widget nemen. Heb je er nog maar een.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je htc sense? Dan op telefoon klikken, menu knop -Contacten, menu knop -weergeven - Daar even spelen met of "alleen cont met tel nr" of alleen google en exchange bijvquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Keek erover heen. Ook nog een idee hoe ik die lui uit contact zoeken krijg?
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Renesite het volgende:
Jullie hebben allemaal jullie desire geroot?
Staan ze er nog inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Heb je htc sense? Dan op telefoon klikken, menu knop -Contacten, menu knop -weergeven - Daar even spelen met of "alleen cont met tel nr" of alleen google en exchange bijv
Stap 1: Download de Java SDK van java.com;quote:
Account even verwijderen bij synchronisatie, vervolgens nieuwe account aanmaken maar deze keer niet friends synchroniserenquote:
van twitter bedoel je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef GieJay het volgende:
[..]
Account even verwijderen bij synchronisatie, vervolgens nieuwe account aanmaken maar deze keer niet friends synchroniseren
ADB??!? Waar moet ik die vinden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef bbfakir het volgende:
Daar hoef je hem niet voor te rooten. Ik heb Droid@Screen.
http://blog.ribomation.com/2010/01/21/droidscreen/
Bootcamp, vm?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, alleen windows drivers. Beetje jammer
gamedroid is beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Jesse_ het volgende:
snesoid is je geld iig niet waard, controls zijn brak op touch screen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |