Ik heb dat niet, da's maf... heb ik ergens uitgezet geloof ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Qwea het volgende:
dat syncen met twitter kan ik ook nergens uitzetten lijkt welDamn1
Ja, ik ook, dacht ik. Dat kwam toen ik eerste x twitter op mijn foon starte. Nu kan ik nergens vinden waar dat uit moetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb dat niet, da's maf... heb ik ergens uitgezet geloof ik
Als ik naar synchronisatie ga zie ik twitter er gewoon bij staan, natuurlijk uitgezet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Qwea het volgende:
vaag, als ik op contacten zoeken klik staan die twitter dingen er wel in en als ik enkel klik op contacten niet.
Keek erover heen. Ook nog een idee hoe ik die lui uit contact zoeken krijg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als ik naar synchronisatie ga zie ik twitter er gewoon bij staan, natuurlijk uitgezet.
Neh. Was foutje. Heb er 5 op mn main screenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan moet je Battery Widget nemen. Heb je er nog maar een.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je htc sense? Dan op telefoon klikken, menu knop -Contacten, menu knop -weergeven - Daar even spelen met of "alleen cont met tel nr" of alleen google en exchange bijvquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Keek erover heen. Ook nog een idee hoe ik die lui uit contact zoeken krijg?
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Renesite het volgende:
Jullie hebben allemaal jullie desire geroot?
Staan ze er nog inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Heb je htc sense? Dan op telefoon klikken, menu knop -Contacten, menu knop -weergeven - Daar even spelen met of "alleen cont met tel nr" of alleen google en exchange bijv
Stap 1: Download de Java SDK van java.com;quote:
Account even verwijderen bij synchronisatie, vervolgens nieuwe account aanmaken maar deze keer niet friends synchroniserenquote:
van twitter bedoel je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef GieJay het volgende:
[..]
Account even verwijderen bij synchronisatie, vervolgens nieuwe account aanmaken maar deze keer niet friends synchroniseren
ADB??!? Waar moet ik die vinden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef bbfakir het volgende:
Daar hoef je hem niet voor te rooten. Ik heb Droid@Screen.
http://blog.ribomation.com/2010/01/21/droidscreen/
Bootcamp, vm?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, alleen windows drivers. Beetje jammer
gamedroid is beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Jesse_ het volgende:
snesoid is je geld iig niet waard, controls zijn brak op touch screen
Gamedroid kan ik nergens vinden, weet je zeker dat je het goed gespeld heb:Pquote:
FML downloaden in de market, dan heb jumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan die Fuck My Life Widget niet vinden, weet iemand hoe die heet ?
Gameboidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
Gamedroid kan ik nergens vinden, weet je zeker dat je het goed gespeld heb:P
Je weet wel van de Buienalarm app?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef marcel-o het volgende:
iemand een idee of er n widget is om dit pagina groot op een screen te hebben
[ afbeelding ]
het is een PHP gegenereerde .gif
misschien met een of andere webcam widget?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |