Tja, het is dat of een antenne eraan pluggen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef Devolution het volgende:
Wel jammer dat telefoons nog altijd de headset nodig hebben voor FM radio
Mijn "oude" sony ericsson had dat niet nodig. En had geen antenne. Ik gebruik nooit de fm radio. Vreet bagger veel stroom ook ws.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef Devolution het volgende:
Wel jammer dat telefoons nog altijd de headset nodig hebben voor FM radio
Valt mee, in vergelijking met muziek afspelen vanaf de telefoon zelf is radio beter. Zelfde geldt bij gewone MP3 spelers bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn "oude" sony ericsson had dat niet nodig. En had geen antenne. Ik gebruik nooit de fm radio. Vreet bagger veel stroom ook ws.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef Fendy het volgende:
Airhorn leuk ja
Gameboidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn nog meer grappige nutteloze apps ? " The Whip" blijft ook grappig
Gameboy spellenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Moetje dan losse spellen daarvoor downloaden? En welke zijn aanraders dan ?
Doe mij die PM ook eensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gameboy spellen
Ik forward je zo ff iets PM.
Ik heb dat niet, da's maf... heb ik ergens uitgezet geloof ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Qwea het volgende:
dat syncen met twitter kan ik ook nergens uitzetten lijkt welDamn1
Ja, ik ook, dacht ik. Dat kwam toen ik eerste x twitter op mijn foon starte. Nu kan ik nergens vinden waar dat uit moetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb dat niet, da's maf... heb ik ergens uitgezet geloof ik
Als ik naar synchronisatie ga zie ik twitter er gewoon bij staan, natuurlijk uitgezet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Qwea het volgende:
vaag, als ik op contacten zoeken klik staan die twitter dingen er wel in en als ik enkel klik op contacten niet.
Keek erover heen. Ook nog een idee hoe ik die lui uit contact zoeken krijg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als ik naar synchronisatie ga zie ik twitter er gewoon bij staan, natuurlijk uitgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |