abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:55:38 #1
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_82226028
Mijn Home button reageert niet meer als ik deze indruk.

Onderdelen kosten geen rochel, maar is vervangen echt zo simpel? Iemand die het al eens gedaan heeft en is dit onderdeel het enige dat nodig was?

http://www.i-cheap.nl/Web(...)hone-Flex-cable.html
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_82226829
Zo'n apple ding breekt waarschijnlijk in 1000 stukjes als je em openmaakt.. Zou dat even laten doen door een expert!
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:24:47 #3
19297 stinkie
pi_82227154
Als het daar op neerkomt krijgt ie een enkele vuilnisbak. Dat zou de dan 3e worden in krap 1,5 jaar, kolere dingen flikeren uit elkaar als je er naar kijkt
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:31:46 #4
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_82227432
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:24 schreef stinkie het volgende:
Als het daar op neerkomt krijgt ie een enkele vuilnisbak. Dat zou de dan 3e worden in krap 1,5 jaar, kolere dingen flikeren uit elkaar als je er naar kijkt
zie je wel
apple is niet zo goed
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_82227499
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef crazy987 het volgende:

[..]

zie je wel
apple is niet zo goed
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:37:43 #6
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_82227680
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:33 schreef Maravilla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hoezo trollen?
hij geeft eerlijk toe dat het dan al zijn 3e is die kapot gaat in anderhalf jaar.
dan is het toch de waarheid dat apple niet zo goed is
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_82227875
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:37 schreef crazy987 het volgende:

[..]

hoezo trollen?
hij geeft eerlijk toe dat het dan al zijn 3e is die kapot gaat in anderhalf jaar.
Dat ligt niet aan Apple hoor. 3 Iphones in 1,5 jaar slopen is best knap, neem een industrial PDA, die kunnen wel een stootje hebben
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:44:57 #8
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_82228003
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:41 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan Apple hoor. 3 Iphones in 1,5 jaar slopen is best knap, neem een industrial PDA, die kunnen wel een stootje hebben
mja ik weet niet hoe hij ermee omgaat, maar als hij er net zo mee omgaat als mijn SE dan is er toch iets mis met die apple.
mocht hij er erger mee omgaan dan neem ik mijn woorden terug.

maar nu even een serieuze reactie.
gezien de manier hoe apple ermee omgaat zou ik hem gewoon bij t-mobile ter reparatie terugsturen
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:46:44 #9
19297 stinkie
pi_82228082
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef crazy987 het volgende:

[..]

mja ik weet niet hoe hij ermee omgaat, maar als hij er net zo mee omgaat als mijn SE dan is er toch iets mis met die apple.
mocht hij er erger mee omgaan dan neem ik mijn woorden terug.

maar nu even een serieuze reactie.
gezien de manier hoe apple ermee omgaat zou ik hem gewoon bij t-mobile ter reparatie terugsturen
Dat heb ik bij de vorige ook gedaan. reparatie a 180 euro. Op de een of andere manier komt het bij T-mobile (ook bij mijn andere telefoon) altijd neer op waterschade.

Overigens schrikbarend hoevaak die iPhone de geest geven als je even gaat googlen
pi_82228173
HTC is de beste!

heb zo'n ding 4 jaar gehad, van alles mee gemaakt, in een sloot gelegen en alles. zag er niet meer uit op het laatst. Het enige wat ie niet heeft overleeft is toen ik hem keihard tegen de muur gooide toen ik boos was!!

woensdag 2 juni 2010 @ 11:59:51 #11
19297 stinkie
pi_82228607
HTC zuigt nog harder. Dat was de reden dat ik eens een apple nam.

Allemaal erg interesant, maar voorlopig zie ik nog niemand die enige ervaring heeft met zelf een iPhone fixen. [ONZ] is twee deuren verder aan je linkerhand
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:06:17 #12
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_82228913
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef stinkie het volgende:
HTC zuigt nog harder. Dat was de reden dat ik eens een apple nam.

Allemaal erg interesant, maar voorlopig zie ik nog niemand die enige ervaring heeft met zelf een iPhone fixen. [ONZ] is twee deuren verder aan je linkerhand
dat komt omdat als je het zelf fixt dat je dan je garantie kwijtraakt.
ik heb slechts 1 keer zelf me telefoon gerepareerd en dat was omdat die buiten de garantie was.
voor de rest breng ik hem ook altijd terug.

en wat betreft het waterschade verhaal, laat ze dan maar eens met bewijs komen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 2 juni 2010 @ 12:11:28 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_82229114
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:37 schreef crazy987 het volgende:

[..]

hoezo trollen?
Dus omdat 1 persoon te lomp is om er normaal mee om te gaan is zijn alle iPhone's meteen slecht?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_82230221
Ik heb m'n glaasje een keer kapot gehad en toen ook gekeken om hem te repareren, zijn op zich genoeg filmpjes e.d. over te vinden maar je moet wel een redelijk technische achtergrond hebben wil je daar uit gaan komen!

Ik vond het er in ieder geval erg gevaarlijk uitzien en ben maar gewoon voor een nieuwe gegaan!
pi_82230282
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb m'n glaasje een keer kapot gehad en toen ook gekeken om hem te repareren, zijn op zich genoeg filmpjes e.d. over te vinden maar je moet wel een redelijk technische achtergrond hebben wil je daar uit gaan komen!

Ik vond het er in ieder geval erg gevaarlijk uitzien en ben maar gewoon voor een nieuwe gegaan!
Dan had je het toch iig gewoon kunnen proberen?????????????????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')