Dat lijkt me best een leuk stelquote:Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)-paul-mccartney.html
Ik las 'samenwonen'.
Da's zonder beleg.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een boterham met tevredenheid, vmw?.
quote:Op maandag 31 mei 2010 07:37 schreef Tinkepink het volgende:
Dienstmededeling voor loveli:
gezond ontbeten, gesport en voor vanavond staat er brocolli op het menu.
Ik had ook al het ideed at ik je vaker ben tegengekomen. Had je eerder in slank gepost?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef SterreMarit het volgende:
HeeHeb net al braaf hardgelopen, nu eens nadenken wat voor gezond ontbijtje ik ga kiezen. De kop is eraf - ofzoiets
![]()
Sarabi, ik ben indd (ook) een orthopedagoogje-in-spé! Toevallig!
Speaking of havermout; sinds het uit is met mijn ex kan ik geen havermout meer zienquote:Op maandag 31 mei 2010 09:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik had ook al het ideed at ik je vaker ben tegengekomen. Had je eerder in slank gepost?
Als je het lust, havermout is een prima ontbijt. Complexe koolhydraten, vezels en gezonde stofjes, goed begin van de dag.
Misschien omdat het zwaar op de maag ligt? Als ik liefdesverdriet heb, kan ik ook geen dingen eten die zwaar op de maag liggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Speaking of havermout; sinds het uit is met mijn ex kan ik geen havermout meer zienVoorheen was ik echt gek op havermout en keek ik soms 's avonds al uit naar mijn ontbijt de volgende ochtend (
) maar sinds het uit is staat het me echt heel erg tegen, echt raar. Misschien morgen maar weer eens proberen, hopen dat mijn liefde voor havermout weer terugkeert!
Uhm...ik ben al jaaaaren op dieet, dus het zou zomaar kunnen dat ik hier eerder heb gepost? Maar dat kan ik me zo niet herinneren, moet dan een paar jaar geleden zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 09:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik had ook al het ideed at ik je vaker ben tegengekomen. Had je eerder in slank gepost?
Als je het lust, havermout is een prima ontbijt. Complexe koolhydraten, vezels en gezonde stofjes, goed begin van de dag.
Jaren op dieet, hoe doe je dat? Jaren calorierestrictie of steeds weer af vallen en dan weer terugvallen in je oude gewoontes?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:43 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Uhm...ik ben al jaaaaren op dieet, dus het zou zomaar kunnen dat ik hier eerder heb gepost? Maar dat kan ik me zo niet herinneren, moet dan een paar jaar geleden zijn![]()
Ik heb gekozen voor 2 boterhammetjes, havermout heb ik nog nooit gegeten omdat het zo vies klinkt...en ik heb het dus ook niet in huis
Zout,zout,zout,zout,zout, wat kunstmatige smaakjes en water. Kan je beter echte groente/tomaten/whateversoep maken en daar kleine porties van invriezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Oja waarom waren jullie ook al weer tegen cupasoup? Vind het tegenwoordig wel lekker als tussendoortje maar meen me te herinneren dat jullie het geen goede keuze vonden
Samensteling van een van de varianten:quote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef Sarabi het volgende:
@SterreMarit dan had ik het toch goed onthoudenin welk jaar zit je nu?
Ik heb echt een zwaar weekend gehadwel gezond gegeten (iets te veel gedronken
)
Maar nu een dagje rust![]()
Als de spierpijn van gisteren weg is dan wil ik vandaag nog een zumba dvdtje thuis doen
Oja waarom waren jullie ook al weer tegen cupasoup? Vind het tegenwoordig wel lekker als tussendoortje maar meen me te herinneren dat jullie het geen goede keuze vonden
Aangezien we al veel meer zout binnenkrijgen dan goed voor ons is, betwijfel ik of zout de oplossing is tegen lage bloeddruk.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar ik vind 't soms ook wel lekker hoorzeker i.c.m. lage bloeddruk en af en toe wat extra zout nodig.
quote:Mijn weekend was erg vol, maar we zijn geslaagd voor een trouwpak voor m'n lief, ik heb opgetreden met m'n koor in de stromende regen, en heb twee dagen m'n schoonmoeder-te-logeren doorstaan zonder irritaties. Hulde aan mij, toch?
Vandaag aan de slag met voorbereiden van de 3-na-laatste lesweek, vanavond nog wat zingen en straks naar de drukker voor de trouwkaart.
Gewoon doen!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:41 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt voor de reacties Razztwizzle en loveli
Ik zie mezelf niet echt soep maken dus moet maar weer iets anders verzinnen
Het maken is misschien nog wel leuk voor af en toequote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Mergpijpen en schenkel kopen bij de supermarkt/slager, even in de oven bakken (lichtbruin laten worden voor de smaak), in liters water koken met selderij, foelie, een licht aangebakken ui en allerlei andere kruiden/smakelijke dingetjes. Heel lang zachtjes laten pruttelen en inkoken. Afkoelen, zeven, bouillon invriezen en als je zin hebt in een soupje zo'n bouillonijsblokje gebruiken. Lekkerrrrr! Of jus van maken. Of gebruiken als basis voor andere soep.
Als ijsblokjes of in druk-en-sluit zakjes, makkelijk om porties te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het maken is misschien nog wel leuk voor af en toe
Nog tips hoe ik het beste kan invriezen?
Oja ijsblokjes kan natuurlijk ook gewoonquote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ijsblokjes of in druk-en-sluit zakjes, makkelijk om porties te maken.
Zo een karkas van een kip, en dan laten trekken met een kruidenpakketje.. njam! Kipfilet alleen vind ik vaak wat smakeloos.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Of je flikkert een kip / kipfilets in een pan en kookt die - kippenbouillon!Vaak gooi ik er dan nog een groenten-bouillonblokje bij
Prei, wortel, ui, selderij meekoken. Als je dat van te voren aanbakt/fruit, komen de natuurlijke smaakversterkers vrij. Dat zijn ook glutamaten, eigenlijk geen idee hoe dat zit met effect op de gezondheid.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:59 schreef Perruche het volgende:
Er stond ineens een kusje in m'n bericht-vakje die ik er niet in had gezet!!!
[..]
Zo een karkas van een kip, en dan laten trekken met een kruidenpakketje.. njam! Kipfilet alleen vind ik vaak wat smakeloos.
Maak de laatste tijd ook vaak zelf visbouillon, da's ook zupâh makkelijk en lekker!
Ik ga na dit jaar beginnen met het 2e jaar van het vrijstellingenprogramma (heb al SPH gedaanquote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef Sarabi het volgende:
@SterreMarit dan had ik het toch goed onthoudenin welk jaar zit je nu?
Idealiter eet ik:quote:Op maandag 31 mei 2010 11:38 schreef Laureline het volgende:
SterreMarit, post eens een lijstje wat je normaalgesproken eet op een dag? Het kan namelijk best zijn dat je systematisch te weinig eet, en daardoor niet afvalt.
...gezien dit verleden dat regelmatig blijft opspelen als ik veel spanning heb lukt het niet altijd om dit te eten; ik eet dan te veel of te weinig, compenseer alles en naja, ik ga 'rommelen'. Geen echte eetstoornis meer, maar wel nare trekjes. Voor mij dus vooral belangrijk structuur erin te houden en op een gezonde manier wat kilo's kwijt te rakenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:42 schreef loveli het volgende:
SterreMarit, ik zag in je postgeschiedenis iets over eetstoornissen. Gaat dat een beetje goed op het moment?
Hmmm...geen cup-a-soup meer voor mij dus! En dat terwijl ik het zo lekker vindquote:Op maandag 31 mei 2010 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Samensteling van een van de varianten:
Groente, Tomaat, Wortel, Ui, Aardappelzetmeel, Durum tarwegries, Zout, Glucosestroop, Plantaardig vet, Tarwemeel, Gehard plantaardig vet, Gist, Suiker, Bladselderij, Specerijen, Kerrie, Kurkuma, E621 (Mononatriumglutamaat), E627 (Natriumguanylaat), E631 (Dinatriuminosinaat), Maltodextrine, Aroma, Bieslook, Melkeiwit, Kippenvet, Gistextract, Kerrie extract, Ui extract, Foelie-extract, Kruidnagelextract, E101 (Riboflavine), Tijmextract, Selderij extract, Laurierextract
Het spul is behoorlijk zout en de rest van de ingredienten die gebruikt worden (stoppen ze overigens in bijna alle kant en klaar soepen) is ook nog het nodige over te zeggen. Gehard plantaardig vet is iig slecht. De hoeveelheden daarvan zijn niet zo heel hoog, maar het is niet iets om voor te juichen.
De E's vanaf E621 zijn bewezen niet goed voor je en blijkbaar kun je er ook nog dik van worden.
http://www.gonando.com/msg-and-obesity.html
Ha, het 'ideale' lijstje! Er zit wel teveel suiker in de tussendoortjes om dit lijstje vol te kunnen houden: koekjes, liga, ontbijkoek, sultana....allemaal suikerbommen (je kan ook gewoon 3 klontjes etenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Idealiter eet ik:
O: 2x boterham met mager beleg
T: 2x koekje/ontbijtkoek
L: 2x boterham met mager beleg, 1x boterham met zoet beleg
T: Liga/Sultana/o.i.d.
D: 200gr zetmeel, 200gr groenten, vleesvervanger en mager toetje
T: fruit en 2x koekje/ontbijtkoek
Maar...
[..]
...gezien dit verleden dat regelmatig blijft opspelen als ik veel spanning heb lukt het niet altijd om dit te eten; ik eet dan te veel of te weinig, compenseer alles en naja, ik ga 'rommelen'. Geen echte eetstoornis meer, maar wel nare trekjes. Voor mij dus vooral belangrijk structuur erin te houden en op een gezonde manier wat kilo's kwijt te raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Hahahaha..quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Laureline het volgende:
Niets van aantrekken PF. Doe jij gewoon andere, véél mooiere bloemen in jouw bakken!Want als iedereen zich hierdoor liet weerhouden, was het maar een gijze boel op straat!
Neeeeneeneeneekomtgoed, heusquote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, vergeet je ook de taart niet?.
Haha, ik begrijp het volkomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Neeeeneeneeneekomtgoed, heus! Uitnodigingen *check*, notarisafspraak *check* en we gaan dit weekend zitten voor de taart, is dat nog op tijd? Als 't eerder moet moet je 't zeggen, dan dwing ik Mr Twizzle om er vanavond alvast over na te denken, maar ik merk dat als ik teveel bruiloftsdingen in één keer bespreek er, nouja, enigszins, een klein pietsie beetje stress ontstaat. Zeg maar.
Als in, dramatisch roepen, met je schoonmoeder, moeder en verloofde, in een pakkenwinkel "IK GA HELEMAAL GEEN PAKKEN MEER PASSEN OP DEZE MANIER"was iets teveel advies, geloof ik.
Nee nog niet, stuur maar op en dan komt 't dit weekend voor elkaar. We gaan ook nog even tellen hoeveel oranjekoek (Friese schoonfamilie, ergo mierzoet gebakquote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het volkomen.. Had ik je wel al een formulier gestuurd? Nee zeker? Dan weet je ook even welke informatie ik in ieder geval moet hebben.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn DaDHal voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hal na:
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Als je een balkon op het zuiden hebt, zijn ijsbloempjes heel leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef P.F het volgende:
Nou het moet dan leuker dan dit wordenDe Action #15
Sletjequote:
Fris kleurtjequote:Op maandag 31 mei 2010 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hal voor:
[ afbeelding ]
Hal na:
[ afbeelding ]
Dankjewel, ik heb mn best erop gedaan, de belofte aan jou in mn achterhoofd!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, wat een prachtlijst!
Behalve de kokos, hoe krijg je het erin![]()
ja, alleen neppe hollandse oranjekoek krijgt oranje glazuur. het heet dan ook oranjekoek niet vanwege de kleur maar vanwege de oranje sinaasappelsnippers die er traditioneel ook op zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:15 schreef Blurred86 het volgende:
Volgens wikipedia is oranjekoek een Friese lekkernij met roze glazuur er opLogisch
Fijn dat het klussen bijna klaar is DaD, kun je eindelijk met het leuke werk gaan beginnen: inrichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu ga ik maar gauw eten koken en over een uurtje alweer de duer uit voor een repetitie. pfff.
xKwak
Daar ga ik vandaag/morgen/woensdag mee aan de slag om die over te doen!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
fijn!! was dit die ene waar ik je tips voor had gegeven? of is t weer een andere?
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, verder niet echt bijgelezen.
hoi sterremarit!![]()
ben doodmoeawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu ga ik maar gauw eten koken en over een uurtje alweer de duer uit voor een repetitie. pfff.
xgrote pot thee en vroeg slapen?
Ja doei.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, verder niet echt bijgelezen.
hoi sterremarit!![]()
ben doodmoeWat naar! Of denk je dat je je er mogen beter over voelt dan voor het gesprek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu ga ik maar gauw eten koken en over een uurtje alweer de duer uit voor een repetitie. pfff.
x
![]()
ja, het waren goeie dingen om mee bezig te zijn, en mezelf even wat verdriet over toe te staan, dus t lucht wel op.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat naar! Of denk je dat je je er mogen beter over voelt dan voor het gesprek?
nog 1tje, maar dat is een hele verre gooi. Ach ja, straks heb ik alle tijd om te solliciteren. het is geloof ik niet zo'n fijne tijd om af te studeren!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah Nynke!Hoeveel heb je nog lopen?
Mn kokosbrood staat in de oven![]()
Is het trouwens slecht om pijnstiller (hetzij dat vieze Brufen sapje, hetzij paracetamol) te nemen vóór het sporten? Ik had bedacht dat dat misschien een goed idee was om te zorgen dat dat zeurderige gevoel niet erger zou worden, maar ik word er soms ook wel erg duf van dus ik weet het niet zo!
Ik zal toch nog duimen voor die ene dan!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nog 1tje, maar dat is een hele verre gooi. Ach ja, straks heb ik alle tijd om te solliciteren. het is geloof ik niet zo'n fijne tijd om af te studeren!
Dat wilde ik ook net zeggen! Zelf heb ik niet eens fatsoenlijk geluncht, vandaag.quote:
Die pijnstiller van je is een ontstekingsremmer. Sport geeft een ontstekingsreactie en daarna reageert je lichaam met een boost van je immuunsysteem, zodat je netto winst hebt. Nu wordt die reactie onderdrukt door je brufen, dus heb je wel de lasten, maar niet de lusten van je sport. Dus geen paracetamol/ibuprofen/diclofenac etc slikken voor het sporten.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah Nynke!Hoeveel heb je nog lopen?
Mn kokosbrood staat in de oven![]()
Is het trouwens slecht om pijnstiller (hetzij dat vieze Brufen sapje, hetzij paracetamol) te nemen vóór het sporten? Ik had bedacht dat dat misschien een goed idee was om te zorgen dat dat zeurderige gevoel niet erger zou worden, maar ik word er soms ook wel erg duf van dus ik weet het niet zo!
Duidelijk! Dank je wel!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Die pijnstiller van je is een ontstekingsremmer. Sport geeft een ontstekingsreactie en daarna reageert je lichaam met een boost van je immuunsysteem, zodat je netto winst hebt. Nu wordt die reactie onderdrukt door je brufen, dus heb je wel de lasten, maar niet de lusten van je sport. Dus geen paracetamol/ibuprofen/diclofenac etc slikken voor het sporten.
de jurk past nietquote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo een date met de BF2 jaar , 2 jaar
en ik heb een nieuw rokje aan en ik vind het helemaal schattig en te fab
maar ik denk dat hij het niet snapt
Korsettraining tot je bosrtkas in de jurk past.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de jurk past nietmijn borstkasomvang is te groot
wat doen we nu? Als er nog een geïnteresseerde is mij die meteen door laten sturen?
Hebben ze de jurk teveel ingenomen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat doen we nu? Als er nog een geïnteresseerde is mij die meteen door laten sturen?
Too expensive?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Ewelina het volgende:
Bah, ik heb een huisje gezien bij de rondleiding van de corporatie waar ik werk... en nu ben ik zo ongelofelijk verliefd op dat huis...
Nee, dat niet... Even duur als wat ik nu heb... Maar je hebt ongeveer 20 jaar bij woningnet nodigquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi!![]()
Maar geen lekkere hangbank, dat ook weer...
Ik vond 'em lekker zitten, hij rust op banden dus geeft wat mee. En met een voetenbankje erbij kun je aardig relaxen. Neemt niet veel plaats in en oogt niet zo massief als eenm blokbank. Grootste nadeel: showroommodel waardoor ik geen betere leersoort kan kiezen. En als ik 'em koop met duur leer scheelt het 1300 euro t.o.v. de prijs nu...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Ewelina het volgende:
O loveli, die is mooi!
Hij schijnt alleen niet echt lekker te zitten...
Oeh, dat klinkt geweldig! Inschrijven en per ongeluk bovenop de stapel komen te liggen geen optie?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Even duur als wat ik nu heb... Maar je hebt ongeveer 20 jaar bij woningnet nodig
En het is zo'n mooi huisje! Totaal onpraktisch, split level met een kleine vide en een kleine huiskamer, en een grote slaapkamer op zolder (groter dan de woonkamer). Maar zooo leukEn het ligt in een historisch hofje
Ik snap overigens niet waarom senioren voorrang krijgen. Er zitten verdomd veel trappen in het huis en het is heel onpraktisch voor een 65-plusser...
Hmm, die Barcelona chair & bank zijn wel altijd erg mooi, ik heb ze ook wel eens overwogen voor hier. Het leek me alleen niet zo praktisch vanwege het gecapitonneerde (mini met kruimelende meuk: in ieder gat met knoop een aangekoekte kruimelzooi), en ook kan je niet liggen op de bank, want de zitting staat een beetje schuin. We hebben nu die Gijs vd Sluisbank, bordeauxrood, ook zonder armleuningen, die je tot een bed kan klappen (zitting een beetje naar voren rollen). Maar die is nu al zo oud, ik zoek ook een vervanging...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, bankstel gezien. Is een imitatie van designmeubelen. Graag jullie mening, foto in spoiler als dat werkt achter een link want /img werkt niet.
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/351337748
Heb ik een bankstel nodig? Heb een oude bank opgeknapt, als ik dit eerder had gezien was de kans aanwezig dat ik mijn huidige bank niet had opgeknapt. En er zitten allemaal knopen in de stoelen, dus praktisch is het niet. En wit leer is ook niet praktisch, maar wel mooi.
Nee, het gaat echt op inschrijfduur. Ik heb de verhuurmakelaar al lief aangekeken bij de rondleiding maar het werkte nietquote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt geweldig! Inschrijven en per ongeluk bovenop de stapel komen te liggen geen optie?
Gaat dit over jezelf of over een tv-prgramma?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef loveli het volgende:
Hoe dom kun je zijn. Ontbijten met opannekoeken, spaghetti als D en verbaasd zijn dat je buik ploft
Erg is dat hè! De oplossing is natuurlijk samen ANTM kijken! Wij kijken beide ANTM, maar onze echte favoriet in dat genre is GNTM met Heidi Klum. Dat programma vind ik geweldig, zeker als je het vergelijkt met alle andere versiesquote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef Tinkepink het volgende:Mijn man snurkt. Heel hard. Hij heeft mij afgelopen nacht al uit mijn slaap heeft gehouden vind ik het niet echt tof dat ik nu ANTM niet meer kan verstaan.
Over mezelfquote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gaat dit over jezelf of over een tv-prgramma?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Erg is dat hè! De oplossing is natuurlijk samen ANTM kijken! Wij kijken beide ANTM, maar onze echte favoriet in dat genre is GNTM met Heidi Klum. Dat programma vind ik geweldig, zeker als je het vergelijkt met alle andere versies
met pushups gaan mijn ribben niet minder uitsteken vrees ikquote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Foto doet het niet loveli.
En moblo. Welke jurk? De jurk? Opdrukken! Push-ups! Corsetten!
En we hebben weer een stiekeme jarige. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: aardbeien en frambozen gestaafmixerd en dit door de yoghurt gemikt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino en verjaardagscadeautjes uitpakken
D: boterham gebakken ei, cracker filet americain
T: 2 crackers filet americain, rookvlees, bak kwark
T: prosecco, 2 bitterballen, 2 stukjes stokbrood met kruidenboter
D: salade Nicoise, gebakken tong met groente en friet, 2 witte wijn
T: cappuccino
sport: half uur crosstrainer
ik wilde 't net tikken!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En we hebben weer een stiekeme jarige. Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En we hebben weer een stiekeme jarige. Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef Laureline het volgende:
Van de week liep ik al mokkend door de kledingwinkels met mijn meneer, op iedere suggestie snerend: Moet ik dàt aan?! Ik ben bijna veertig hoor!!!![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef Laureline het volgende:
Dank jullie! En dat is toch de traditie van dit topic, héél terloops je verjaardag vermelden. Ik dacht: ik doe net als sigme, ik verwerk het gewoon in het lijstje![]()
't Is sowieso een betekenisvolle dag vandaag: PF al 2-jarig jubileum, Syrena een jaar vrijgezel, en ik 36 jaar oud![]()
Van de week liep ik al mokkend door de kledingwinkels met mijn meneer, op iedere suggestie snerend: Moet ik dàt aan?! Ik ben bijna veertig hoor!!!![]()
Toen ik 16 was dacht ik eigenlijk helemaal niet na over mijn figuur, toen ging ik er gewoon vanuit dat ik onweerstaanbaar wasquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ken ik. En dat terwijl mijn figuur nu beter is dan toen ik 16 oid was.
Cafe#s vind ik ook niets meer aan. Al die jonge hertjes.... Voel me zo oud
! Felicitados!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo een date met de BF2 jaar , 2 jaar
en ik heb een nieuw rokje aan en ik vind het helemaal schattig en te fab
maar ik denk dat hij het niet snapt
Heb je niet nodig.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, bankstel gezien. Is een imitatie van designmeubelen. Graag jullie mening, foto in spoiler als dat werkt achter een link want /img werkt niet.
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/351337748
Heb ik een bankstel nodig? Heb een oude bank opgeknapt, als ik dit eerder had gezien was de kans aanwezig dat ik mijn huidige bank niet had opgeknapt. En er zitten allemaal knopen in de stoelen, dus praktisch is het niet. En wit leer is ook niet praktisch, maar wel mooi.
Aight, boks en felicitados jeweets.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Toen ik 16 was dacht ik eigenlijk helemaal niet na over mijn figuur, toen ging ik er gewoon vanuit dat ik onweerstaanbaar wasOver mijn figuur ging ik pas op mijn 26e nadenken. En nu, 10 jaar later, ben ik er nog steeds mee bezig
![]()
Maar nu geniet ik ook meer van met de meneer en de mini uit eten gaan dan naar de kroeg, ja. Het was ook niet een echte verjaardag, ik moet nu gewoon weer in het atelier aan de slag, werk inhalen van toen ik ziek was. Volwassen hè
Ik kreeg van de mini o.a. een paar zelf uitgezochte, e-nor-me kristallen oorbellenWat de gemiddelde rapper in zijn oorlel heeft tegenwoordig
Dus jullie begrijpen, ik loop er de hele dag al ontzettend hip bij
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gek is dat he, dat je spontaan ineens hartstikke moe wordt zodra je weet dat je om half 7 op moet staan.
Ketting spannenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat heb ik als ik me bedenk hoe eng mn fiets tegenwoordig weerstand biedt als ik de brug op wil fietsen... Hij maakt van die recalcitrante 'tok'geluidjes en het is altijd spannend of de ketting er wel op blijft. En hij schakelt niet meer...
RIP fiets
Geniaal dit. Dank. Hoe doe ik dat zonder al te veel apparatuur?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Laureline het volgende:
Oh God, ik heb U2 opstaan terwijl ik aan het werk ben en ik besef me nu pas dat she moves in mysterious ways overdrachtelijk bedoeld is!Ik dacht altijd dat ze gewoon heel raar danste
Als het goed is zitten bij het achterwiel waar hij aan het frame vastzit ook van die kettingspanners, die kun je nog wat aandraaien zodat je wiel een klein beetje naar achteren gaat en je ketting dus wat strakker staat.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniaal dit. Dank. Hoe doe ik dat zonder al te veel apparatuur?
(Slap excuus: mn papa houdt van knutselen en daarom heb ik nooit zelf iets aan mn fiets gedaan)
Voor de verandering heb ik altijd geweten dat het overdrachtelijk bedoeld wasquote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Laureline het volgende:
Oh God, ik heb U2 opstaan terwijl ik aan het werk ben en ik besef me nu pas dat she moves in mysterious ways overdrachtelijk bedoeld is!Ik dacht altijd dat ze gewoon heel raar danste
Tapas.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef Noukjee het volgende:
En ik heb even advies nodig,
ik wil namelijk morgen, of een andere dag deze week,
mijn vriend mee uit eten nemen!
Kun je dan beter wokken of naar een tapasrestaurant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al een productieve ochtend achter de rug, de badkamer blinkt weer en ik zelf ook![]()
Fijn om alles lekker fris en schoon te hebben!
Nu maar eens een wasje doen en dan toch echt aan de studie beginnen..but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:05 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen,
Nog gefeliciteerd Lau!De halve wereld is rond deze tijd jarig! Komt vast van alle zwoele augustusnachten 9 maanden voor deze periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook maar eens aan de slag, kijken welke diepere textuele betekenis ik nu weer uit mijn cd's kan halen![]()
Daar lees ik steeds iets anders in. Gisteren kreeg ik een reuzenrad voor ogen en nu reuze ijs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef Syrena het volgende:
T: Reuzenradijzen uit Dtsl. of een Bounty ijsje. Ook uit Duitsland
Overdrachtelijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Laureline het volgende:
Uh.. achter 2 schroefjes losdraaien (ringsleutel) en dan met schroevendraaier ergens anders iets aandraaier, die tandwieltjes komen dus meer uit elkaar te staan.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniaal dit. Dank. Hoe doe ik dat zonder al te veel apparatuur?
(Slap excuus: mn papa houdt van knutselen en daarom heb ik nooit zelf iets aan mn fiets gedaan)
Wat kut! En ook niet als je hem iets hoger doet en de bandjes wat korter maakt?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent echt goed!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Uh.. achter 2 schroefjes losdraaien (ringsleutel) en dan met schroevendraaier ergens anders iets aandraaier, die tandwieltjes komen dus meer uit elkaar te staan.
Je zou eigenlijk mijn handboek fietsentechniek moeten lenen. Het is niet zo heel moeilijk maar dit is best delicaat...
Als ie echt heeel los is kun je er ook een tandje met een kettingpons uithalenamar dan moet je ketting niet helemaal geroest zijn..
Nope.. verder zat hij prima, alleen mn borstkas is gewoon niet compatible met leuke jurkjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat kut! En ook niet als je hem iets hoger doet en de bandjes wat korter maakt?
Ja is goed, doen we dat!
Hihi, ja maar dan kun je die tandwielen ook weer wat dichter bij elkaar draaienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent echt goed!
En je moet zeker weten dat je een hele schakel kunt missen
* heeft een keer een schakel er tussenuit gehaald en toen was de ketting natuurlijk te kort
Wat stom! Hij ging dus totaal niet dicht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope.. verder zat hij prima, alleen mn borstkas is gewoon niet compatible met leuke jurkjes![]()
da's zo jammer.. elke keer als ik dan iets vind wat wel daar past, is de rest te groot..!
Ja, en dat is overdrachtelijk dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Overdrachtelijk?
Gewoon dat haar gangen raar zijn toch?
Ik ken dat woord niet? Huhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dat is overdrachtelijk dus.
Ik ga twee eitjes koken en dan eens aan de studie.
En ik heb twee mango's en een meloen whoeoeoeoeh!!!.
If you don't mind, dan gebruik ik even de juiste termenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Uh.. achter 2 schroefjes losdraaien (ringsleutel) en dan met schroevendraaier ergens anders iets aandraaier, die tandwieltjes komen dus meer uit elkaar te staan.
Je zou eigenlijk mijn handboek fietsentechniek moeten lenen. Het is niet zo heel moeilijk maar dit is best delicaat...
Als ie echt heeel los is kun je er ook een tandje met een kettingpons uithalenamar dan moet je ketting niet helemaal geroest zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan kijken of ik verschil ga zien![]()
Ik wil er overigens bij alles 3-5 cm af (meer mag naturlich ook).
Goed, denk ik! Dank u nog voor het smsje, maar toen was ik idd allang klaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Hoi van terrasmooi weer! Zo maar uit eten denk ik
Hoe was je examen nou dan sdb?
Peer kan wel ja, iig iets met veel heupquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Laureline het volgende:
Dat ziet er eigenlijk heel goed uit shiny! En je bent ook een peertje zie ik![]()
Lijstje vandaag:
O: aardbeien, kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
D: boterham gebakken ei, 2 crackers ossenworst
T: 2 crackers filet americain, bakje kwark
T: boterham pindakaas, cracker ossenworst, cracker filet americain
D: boerenkool (met selderieknol!) en halve magere rookworst
T: cappuccino, misschien nog peerijsje of kwark
Ik wilde eigenlijk vanavond naar Gogol Bordello in Paradiso, maar toen zagen we weer op tegen opvang voor de mini regelen en kaartjes scoren (=uitverkocht), èn ik moet nog een opdracht afmaken deze dagen, dus nu gaan we niet. Nouja, ik ben toch al te oud![]()
![]()
weinig noukje!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:33 schreef Noukjee het volgende:
Vanavond oefenwedstrijd Nederland - Ghana![]()
today:
o: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: paar snoepjes
m: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: paar olijven (zoete, zijn zo lekker!!)
a: word chili con carne
a: misschien nog paar olijven en snack-a-jacks tijdens voetbal
Ik had zo in die rij kunnen staan, minus de pizza, maar wel met bier en nootjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, even een kwartiertje zitten voor ik moet gaan koken. Wel heel veel gedaan vandaag!.
Vanavond moet Nederland spelen? Dat verklaart waarom ik in een kassarij stond met alleen maar mannen die állemaal alleen maar bier en pizza's kochten (serieus! Wel vijf achter elkaar!).
Nou zegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
De afspraak met m'n scriptiebegeleider morgen gaat niet door.. Nog een weekje langer in spanning zitten of m'n scriptie goedgekeurd wordt.
Mijn moeder in de Duitse Lidl voor het rek met ontelbare soorten "ontbijtgranen": "Welke hiervan kan ik nou het beste nemen?" Ik wijs de zak bio-muesli aan. "Gatverdamme"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. neem als tussendoor eens wat fruit, tomaat, komkommer want zo kom je niet aan je vitaminen..
En Pizza?? Lekker, echt van genieten! Bewust kauwen en proeven
Sterre, alle koekjes die claimen 'gezond' te zijn zitten vol met suikers en ze bevatten behoorlijk veel calorieen.
Hmmm, kunnen ze bij postbus 51 niet eens een keer de nadruk leggen op het belang van Ingredientendeclaraties leren lezen?? Het verbaasd me steeds weer dat eigenlijk niemand weet wat hij eet. Zonde.
Mijn calorieen voor vandaag 1950, zonder bier
Fijn is dat he? zo weet ik nu ook dat 3 kaasticks slechts 104 kcal is. Ideaal als ik zin heb in vet maar toch niet teveel wil eten (nee, ik weet dat het niet gezond is, maar ik ben dan ook niet van de altijd-en-alleen-verantwoord-brigadequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Syrena het volgende: Tja, de rest zit allemaal zo ongelofelijk veel suiker in
Je ziet het wel direct, omdat in Duitsland voor op de pakken moet staan aangegeven hoeveel en wat er in 1 portie zit. Ik vind het erg fijn, al moet je soms even wegen hoeveel stuks 1 portie is.
Neuh, volgens mij was het loveli of CF. Maar een goed plan is het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
KwakjeIk herinner me wat (was het Tink?) iemand laatst zei toen Nynke stresste voor haar thesis - kan je niet een gevorderde student inhuren om datawerk voor je te doen, of is dat erg onhandig / niet mogelijk?
hmmmmmja, ik ben daar nou net niet zo heel erg fan van, dus dat houd ik niet langer dan 2 dagen vol ...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. neem als tussendoor eens wat fruit, tomaat, komkommer want zo kom je niet aan je vitaminen..
En Pizza?? Lekker, echt van genieten! Bewust kauwen en proeven
...
nope... het gaat hier om het selecteren welke "hits" relevant zijn en welke niet... dat ga ik niet aan de project-assistent overlaten (er is een MA student om ons te helpen...)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij was het loveli of CF. Maar een goed plan is het natuurlijk wel.
Te oudquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Laureline het volgende:
Dat ziet er eigenlijk heel goed uit shiny! En je bent ook een peertje zie ik![]()
Lijstje vandaag:
O: aardbeien, kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
D: boterham gebakken ei, 2 crackers ossenworst
T: 2 crackers filet americain, bakje kwark
T: boterham pindakaas, cracker ossenworst, cracker filet americain
D: boerenkool (met selderieknol!) en halve magere rookworst
T: cappuccino, misschien nog peerijsje of kwark
Ik wilde eigenlijk vanavond naar Gogol Bordello in Paradiso, maar toen zagen we weer op tegen opvang voor de mini regelen en kaartjes scoren (=uitverkocht), èn ik moet nog een opdracht afmaken deze dagen, dus nu gaan we niet. Nouja, ik ben toch al te oud![]()
![]()
Ik ben gewoon op tijd om hem te kijken! Vorige niet gezien ivm lijsttrekkersdebatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik had zo in die rij kunnen staan, minus de pizza, maar wel met bier en nootjes.
echt? ik vond haar zo'n ontzettend eind jaren negentig "love letters" hoofd hebben. zo iemand die in een sissi jurk wil trouwen en op paardrijden zit, en dr man heet dan marco...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, zo'n beetje voor het eerst in ons leven zijn Mark het eens over wie een mooie vrouw isSabine Uitslag van het CDA
.
Toen ik zag dat jij de lapo had wíst ik dat je iets negatiefs over haar ging zeggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt? ik vond haar zo'n ontzettend eind jaren negentig "love letters" hoofd hebben. zo iemand die in een sissi jurk wil trouwen en op paardrijden zit, en dr man heet dan marco...
Hm, verdacht dat je de Stereophonics wel bij name noemt maar dat 'ergens' nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef neen het volgende:
[..]
Te oudmijn ouwelui waren zelfs mee naar de Stereophonics
en een tijdje terug was ik met m'n moeder ergens naartoe (hoewel ik daar een van de jongsten was maar goed) dus nooit dat je te oud bent!
Als jullie er ook maar eensgezind niet op stemmen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, zo'n beetje voor het eerst in ons leven zijn Mark het eens over wie een mooie vrouw isSabine Uitslag van het CDA
.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt? ik vond haar zo'n ontzettend eind jaren negentig "love letters" hoofd hebben. zo iemand die in een sissi jurk wil trouwen en op paardrijden zit, en dr man heet dan marco...
Tja, het was in Groningen daar ben ik nou niet echt trots op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, verdacht dat je de Stereophonics wel bij name noemt maar dat 'ergens' niet.
Niet dat roze/gele spul iigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Hoe ziet dat kokosbrood eruit, Maria? Als brood met stukjes kokos erin of als kokosbrood dat je in de winkel koopt?
[..]
[..]
Heb ze gebakken met komijn en chilipoederquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Phaidra het volgende:
Perruche, ik eet vanavond gourgettesoep. Misschien ook voor jou een idee?
granenreep lijkt me op zich niet heel erg, zit 110kcal in dat ding, 10kcal teveel voor tussendoortje, bomvol koolhydraten, magoed het is nog ochtend, heel de dag nog om te verbranden. Fruit vult niet zo heel erg bij mij, helaas en dan sta ik half 12 met een hypo voor de klas, lijkt me ook niet handigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. liever een stukje fruit extra dan een granenreep, tenminste dat werkt voor mij.
Je moet het zelf vol kunnen houden natuurlijk, dat is het belangrijkste!
Hoeveel pizza heb je gegeten? Welke?
Ja, ik wil het welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das jammer, KwakMaar pannekoeken zijn fijn, en het komt vast wel goed!
![]()
[..]
Niet dat roze/gele spul iigIk heb het gisteren gebakken, het is meer als een soort cake, al vind ik het niet zo zoet als cake (al kan dat ook omdat ik er minder suiker in heb gedaan dan moest
). Met een boel kokos erin yep!
(uit mn hoofd: zelfrijzend bakmeel, bakpoeder, kaneel, melk, eieren, boter, suiker, kokos. Als je interesse hebt snor ik het recept wel op
)
van de pizzeria uit de stadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
JT: van dr oetker? Reken maar op 200 kcal meer (heb ooit gekeken in de super), die dingen zijn best vet!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik wil het wel! Moet volgende week trakteren en dit klinkt wel heel erg lekker!
Oh.. nou, dan, euh, tjaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Jamaican coconut bread!
Met waarschuwing: ik ken héél veel mensen die kokos vies vindenAl is vriendje ook geen fan, maar dit kokosbrood vond ie wél lekker!
hmm, worteltaart is vet lekker trouwensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh.. nou, dan, euh, tjastomme mensen. Ze proeven het maar gewoon! En dan zet ik er wel een bak mandarijntjes naast voor de mensen die niet van kokos houden
.
Ik had vorig jaar wortel-notencake gemaakt, durfden een aantal collega's het gewoon niet te eten"Ja, wortel in een cake, dat vind ik zo'n gek idee".
geen idee, ik kijk cougar townquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van Affelay
wie heeft trouwens t doelpunt gemaakt? dat heb ik net gemist toen ik pannenkoeken stond te bakken...
Houd jij niet van kokos? Wie had dát nou gedacht?quote:
Kuytquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van Affelay
wie heeft trouwens t doelpunt gemaakt? dat heb ik net gemist toen ik pannenkoeken stond te bakken...
Maar met die lange kan ik m'n nieuwe jezus-sandalen aan!quote:
Nou, daar ben ik persoonlijk ook al geen fan van. Dus ik zeg: groenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar met die lange kan ik m'n nieuwe jezus-sandalen aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik persoonlijk ook al geen fan van. Dus ik zeg: groen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, ik denk dat het groen wordt!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |