abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82142951
Oooh ik heb de foto's van Cali gemist!!
  Vis een optie? maandag 31 mei 2010 @ 14:50:29 #52
70532 loveli
N
pi_82143750
Ikea here I come!
crap in = crap out
pi_82144237
Ooo zo stom, ik wou een bloembak met plantjes aan m'n balkon hangen (bakken heb ik al alleen de plantjes nog)

Vorige week: buurmeisje hangt plantenbakken met bloemetjes aan balkon.

En ik was ook al een paar keer wezen kijken voor lampionetjes op zonne energie..

Zie ik in een post op fok dat ze die er net op heeft gehangen

Ze is mij gewoon te snel af ! Te grappig.

Maar nu koop ik ze niet meer want ik kan ze nu toch al zien

-edit-

Niet dat ze WIST dat ik daar ook naar op zoek was, maar het is nu een beetje stom om dat 'toevallig' ook op de hangen..

[ Bericht 8% gewijzigd door P.F op 31-05-2010 15:10:22 ]
pi_82144566
8,5 voor essay!

lijstje:
O: 2 knackebrod met smeerworst
T: banaan
LJ 2 boterhammen
L2: 2 boterhammen
T: appel
S: uurtje krachttraining
D: vega lasagne met gorgonzola

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 31-05-2010 15:17:36 ]
Ja doei.
pi_82145215
Hoi

Ik ben de hele dag al doof op links, hoe irritant.

@ moblo: Wow, goed bezig!
  maandag 31 mei 2010 @ 15:51:14 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82146591
Ha die Sterre, welkom...
Lijstje posten is voor velen hier toch een soms een stokje achter de deur en soms voor jezelf een eye-opener.

Voor vandaag:
O: vla/yoghurt/mandarijn
T's: boterham achterham, tomaat, paar wortels, appel, peer
L: 2 boterhammen filet americain, grote kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: boterham achterham, stuk komkommer, blokje choco, blokje kaas
D: Bloemkool, gekookte aardappel, gegrilde kipsate (2 stuks), gegrilde ui en paprika, sla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82146675
Niets van aantrekken PF. Doe jij gewoon andere, véél mooiere bloemen in jouw bakken! Want als iedereen zich hierdoor liet weerhouden, was het maar een gijze boel op straat!
pi_82146774
Wat is er vandaag weinig gepost! . Welkom, SterreMarit. .

Het klussen is klaar! . Waarschijnlijk moet de slaapkamermuur morgen nog wel een laagje verf voor de dekking, maar ach. Ik heb net flink geshopt: drie hanglampen, kapstok, wasmand, toiletmatje... En fietstassen. . En zo nog even een vierde lamp halen die ik echt niet meer kon houden. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:59:36 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82146980
Wat fijn DaD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82147144
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Laureline het volgende:
Niets van aantrekken PF. Doe jij gewoon andere, véél mooiere bloemen in jouw bakken! Want als iedereen zich hierdoor liet weerhouden, was het maar een gijze boel op straat!
Hahahaha..

Nou het moet dan leuker dan dit worden De Action #15

Ik wil het liefst die witte lampionnetjes van de ikea (wit ) maar die kan ik steeds niet vinden..
pi_82147185
PF! ! Dat filmpje!

Vooral dat "hffff" inademen steeds perfect!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 16:03:41 ]
pi_82147226
Razz, vergeet je ook de taart niet? .
pi_82147298
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, vergeet je ook de taart niet? .
Neeeeneeneeneekomtgoed, heus ! Uitnodigingen *check*, notarisafspraak *check* en we gaan dit weekend zitten voor de taart, is dat nog op tijd? Als 't eerder moet moet je 't zeggen, dan dwing ik Mr Twizzle om er vanavond alvast over na te denken, maar ik merk dat als ik teveel bruiloftsdingen in één keer bespreek er, nouja, enigszins, een klein pietsie beetje stress ontstaat. Zeg maar.

Als in, dramatisch roepen, met je schoonmoeder, moeder, verloofde, en twee verkopers erbij, in een pakkenwinkel vol mensen, "IK GA HELEMAAL GEEN PAKKEN MEER PASSEN OP DEZE MANIER" Dat was iets teveel advies in één keer, geloof ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 16:08:30 ]
pi_82147451
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Neeeeneeneeneekomtgoed, heus ! Uitnodigingen *check*, notarisafspraak *check* en we gaan dit weekend zitten voor de taart, is dat nog op tijd? Als 't eerder moet moet je 't zeggen, dan dwing ik Mr Twizzle om er vanavond alvast over na te denken, maar ik merk dat als ik teveel bruiloftsdingen in één keer bespreek er, nouja, enigszins, een klein pietsie beetje stress ontstaat. Zeg maar.

Als in, dramatisch roepen, met je schoonmoeder, moeder en verloofde, in een pakkenwinkel "IK GA HELEMAAL GEEN PAKKEN MEER PASSEN OP DEZE MANIER" was iets teveel advies, geloof ik.
Haha, ik begrijp het volkomen. . Had ik je wel al een formulier gestuurd? Nee zeker? Dan weet je ook even welke informatie ik in ieder geval moet hebben.
pi_82147509
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha, ik begrijp het volkomen. . Had ik je wel al een formulier gestuurd? Nee zeker? Dan weet je ook even welke informatie ik in ieder geval moet hebben.
Nee nog niet, stuur maar op en dan komt 't dit weekend voor elkaar. We gaan ook nog even tellen hoeveel oranjekoek (Friese schoonfamilie, ergo mierzoet gebak ) we nodig denken te hebben en dan weten we hoeveel taart/cupcakes het moeten gaan worden.
pi_82147612
Oh, ik ben dol op Oranjekoek. . Kun je mij je emailadres pm-en? Het is een Wordbestandje, namelijk.
pi_82147768
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn DaD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hal voor:

Hal na:

maandag 31 mei 2010 @ 16:15:04 #69
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82147783
Volgens wikipedia is oranjekoek een Friese lekkernij met roze glazuur er op Logisch

Fijn dat het klussen bijna klaar is DaD, kun je eindelijk met het leuke werk gaan beginnen: inrichten
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82147832
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef P.F het volgende:
Nou het moet dan leuker dan dit worden De Action #15
Als je een balkon op het zuiden hebt, zijn ijsbloempjes heel leuk!
Ze bloeien de hele zomer en zijn lekker kleurig.
Ze moeten alleen wel zon hebben, anders houden ze de bloempjes dicht.

pi_82148013
Ik heb een balkon waar de hele dag zon op staat
pi_82148085
koop wat motorbloempjes!
Ja doei.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:22:01 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82148123
Dat is opgeknapt DaD!! Super

Oranjekoek, heerlijk! Het enige gebak die ik niet kán afslaan (nouja, slagroomgebak ook niet), met veel slagroom

Heb net een kommetje chips gehad en ervan genoten

Morgen ga ik 2 uurtjes wandelen en rustig aan doen qua eten want we hebben nog een verjaardag en die weten heus wel welk gebak ik lekker vind Enneh, hapjes, ik hou van hapjes, alle hartige hapjes.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:22:58 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82148180
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
koop wat motorbloempjes!
Sletje
  maandag 31 mei 2010 @ 16:23:55 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82148245
Oh yum! Ik heb net een heerlijke smoothie voor mezelf gebrouwen 3 kwart banaan, bijna een hele bak aardbeien en wat yoghurt maakt een heel groot glas lekkere smoothie!

Verder een lijstje waar ik best wel weer trots op ben

O: laatste twee zachte broodjes met biefstukworst
T: kapje met pindakaas
L: groentenomelet van 2 eieren met wat kaas, soepgroenten, champignons en verse peterselie
T: vergeet ik nog die smoothie erop te zetten Smoothie dus!
D: rotiplaat met kerrie-kippenvleugeltjes en kouseband
S: rustigjes aan fitnessen
S: Zumba
T: stukje eigengebakken kokosbrood om te proeven (ik moet nog bakken, vandaar zo laat )

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')