SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Hahahaha..quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Laureline het volgende:
Niets van aantrekken PF. Doe jij gewoon andere, véél mooiere bloemen in jouw bakken!Want als iedereen zich hierdoor liet weerhouden, was het maar een gijze boel op straat!
Neeeeneeneeneekomtgoed, heusquote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, vergeet je ook de taart niet?.
Haha, ik begrijp het volkomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Neeeeneeneeneekomtgoed, heus! Uitnodigingen *check*, notarisafspraak *check* en we gaan dit weekend zitten voor de taart, is dat nog op tijd? Als 't eerder moet moet je 't zeggen, dan dwing ik Mr Twizzle om er vanavond alvast over na te denken, maar ik merk dat als ik teveel bruiloftsdingen in één keer bespreek er, nouja, enigszins, een klein pietsie beetje stress ontstaat. Zeg maar.
Als in, dramatisch roepen, met je schoonmoeder, moeder en verloofde, in een pakkenwinkel "IK GA HELEMAAL GEEN PAKKEN MEER PASSEN OP DEZE MANIER"was iets teveel advies, geloof ik.
Nee nog niet, stuur maar op en dan komt 't dit weekend voor elkaar. We gaan ook nog even tellen hoeveel oranjekoek (Friese schoonfamilie, ergo mierzoet gebakquote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het volkomen.. Had ik je wel al een formulier gestuurd? Nee zeker? Dan weet je ook even welke informatie ik in ieder geval moet hebben.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn DaDHal voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hal na:
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Als je een balkon op het zuiden hebt, zijn ijsbloempjes heel leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef P.F het volgende:
Nou het moet dan leuker dan dit wordenDe Action #15
Sletjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |