SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Hahahaha..quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Laureline het volgende:
Niets van aantrekken PF. Doe jij gewoon andere, véél mooiere bloemen in jouw bakken!Want als iedereen zich hierdoor liet weerhouden, was het maar een gijze boel op straat!
Neeeeneeneeneekomtgoed, heusquote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, vergeet je ook de taart niet?.
Haha, ik begrijp het volkomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Neeeeneeneeneekomtgoed, heus! Uitnodigingen *check*, notarisafspraak *check* en we gaan dit weekend zitten voor de taart, is dat nog op tijd? Als 't eerder moet moet je 't zeggen, dan dwing ik Mr Twizzle om er vanavond alvast over na te denken, maar ik merk dat als ik teveel bruiloftsdingen in één keer bespreek er, nouja, enigszins, een klein pietsie beetje stress ontstaat. Zeg maar.
Als in, dramatisch roepen, met je schoonmoeder, moeder en verloofde, in een pakkenwinkel "IK GA HELEMAAL GEEN PAKKEN MEER PASSEN OP DEZE MANIER"was iets teveel advies, geloof ik.
Nee nog niet, stuur maar op en dan komt 't dit weekend voor elkaar. We gaan ook nog even tellen hoeveel oranjekoek (Friese schoonfamilie, ergo mierzoet gebakquote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het volkomen.. Had ik je wel al een formulier gestuurd? Nee zeker? Dan weet je ook even welke informatie ik in ieder geval moet hebben.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn DaDHal voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hal na:
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Als je een balkon op het zuiden hebt, zijn ijsbloempjes heel leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef P.F het volgende:
Nou het moet dan leuker dan dit wordenDe Action #15
Sletjequote:
Fris kleurtjequote:Op maandag 31 mei 2010 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hal voor:
[ afbeelding ]
Hal na:
[ afbeelding ]
Dankjewel, ik heb mn best erop gedaan, de belofte aan jou in mn achterhoofd!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, wat een prachtlijst!
Behalve de kokos, hoe krijg je het erin![]()
ja, alleen neppe hollandse oranjekoek krijgt oranje glazuur. het heet dan ook oranjekoek niet vanwege de kleur maar vanwege de oranje sinaasappelsnippers die er traditioneel ook op zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:15 schreef Blurred86 het volgende:
Volgens wikipedia is oranjekoek een Friese lekkernij met roze glazuur er opLogisch
Fijn dat het klussen bijna klaar is DaD, kun je eindelijk met het leuke werk gaan beginnen: inrichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu ga ik maar gauw eten koken en over een uurtje alweer de duer uit voor een repetitie. pfff.
xKwak
Daar ga ik vandaag/morgen/woensdag mee aan de slag om die over te doen!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
fijn!! was dit die ene waar ik je tips voor had gegeven? of is t weer een andere?
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, verder niet echt bijgelezen.
hoi sterremarit!![]()
ben doodmoeawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu ga ik maar gauw eten koken en over een uurtje alweer de duer uit voor een repetitie. pfff.
xgrote pot thee en vroeg slapen?
Ja doei.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, verder niet echt bijgelezen.
hoi sterremarit!![]()
ben doodmoeWat naar! Of denk je dat je je er mogen beter over voelt dan voor het gesprek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu ga ik maar gauw eten koken en over een uurtje alweer de duer uit voor een repetitie. pfff.
x
![]()
ja, het waren goeie dingen om mee bezig te zijn, en mezelf even wat verdriet over toe te staan, dus t lucht wel op.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat naar! Of denk je dat je je er mogen beter over voelt dan voor het gesprek?
nog 1tje, maar dat is een hele verre gooi. Ach ja, straks heb ik alle tijd om te solliciteren. het is geloof ik niet zo'n fijne tijd om af te studeren!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah Nynke!Hoeveel heb je nog lopen?
Mn kokosbrood staat in de oven![]()
Is het trouwens slecht om pijnstiller (hetzij dat vieze Brufen sapje, hetzij paracetamol) te nemen vóór het sporten? Ik had bedacht dat dat misschien een goed idee was om te zorgen dat dat zeurderige gevoel niet erger zou worden, maar ik word er soms ook wel erg duf van dus ik weet het niet zo!
Ik zal toch nog duimen voor die ene dan!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nog 1tje, maar dat is een hele verre gooi. Ach ja, straks heb ik alle tijd om te solliciteren. het is geloof ik niet zo'n fijne tijd om af te studeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |