abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 22:09:35 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82167282
Wat hip, Lau! Ja, daar kan je dan niet omheen natuurlijk

Syrena: *prrr* (toch die panda maar eens inwisselen voor een cavia dan of toch maar niet, want dan raakt de halve populatie van dit topic in de war )

Meuh *slappe kip*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82167390
Mijn nieuwe auto wordt wel een vijfdeurs. Ik heb nog hoop
(het wordt waarschijnlijk een Aygo, mijn moeder heeft een driedeurs en dat is een worsteling om op en van de achterbank te komen. Al gebruik ik de achterbank alleen voor boodschappen op te leggen, er komen extra deuren )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 31 mei 2010 @ 22:13:07 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82167514
Nou, ik ga eens naar de snurker toe. Kijken of ik kan slapen.

Het nadenken over mijn figuur begon bij mij pas na de eerste zwangerschap, toen ik van een lekker wijf was getransformeerd in the blob Gelukkig is het weer helemaal goedgekomen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 31 mei 2010 @ 22:13:34 #154
236335 neen
schone schijn
pi_82167547
In een Aygo passen wonderwel in de achterbak met gemak 2 kratjes bier! Tevens tvp.
het lijkt niet wat het is
pi_82167670
Gek is dat he, dat je spontaan ineens hartstikke moe wordt zodra je weet dat je om half 7 op moet staan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 31 mei 2010 @ 22:26:17 #156
236335 neen
schone schijn
pi_82168406
Oranjekoek is lekker! Vandaag wel een stukje spekkoek gehad eigenlijk niet zulke goede eet/sport weken achter de rug maar de weegschaal viel me mee vanochtend, morgen even dubbelchecken want ik kon niet geloven dat het nog <80 was
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo een date met de BF
2 jaar , 2 jaar

en ik heb een nieuw rokje aan en ik vind het helemaal schattig en te fab
maar ik denk dat hij het niet snapt
! Felicitados!
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, bankstel gezien. Is een imitatie van designmeubelen. Graag jullie mening, foto in spoiler als dat werkt achter een link want /img werkt niet.
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/351337748
Heb ik een bankstel nodig? Heb een oude bank opgeknapt, als ik dit eerder had gezien was de kans aanwezig dat ik mijn huidige bank niet had opgeknapt. En er zitten allemaal knopen in de stoelen, dus praktisch is het niet. En wit leer is ook niet praktisch, maar wel mooi.
Heb je niet nodig.
Ik heb er wel een nodig, ik heb geen bank
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Toen ik 16 was dacht ik eigenlijk helemaal niet na over mijn figuur, toen ging ik er gewoon vanuit dat ik onweerstaanbaar was Over mijn figuur ging ik pas op mijn 26e nadenken. En nu, 10 jaar later, ben ik er nog steeds mee bezig

Maar nu geniet ik ook meer van met de meneer en de mini uit eten gaan dan naar de kroeg, ja. Het was ook niet een echte verjaardag, ik moet nu gewoon weer in het atelier aan de slag, werk inhalen van toen ik ziek was. Volwassen hè

Ik kreeg van de mini o.a. een paar zelf uitgezochte, e-nor-me kristallen oorbellen Wat de gemiddelde rapper in zijn oorlel heeft tegenwoordig Dus jullie begrijpen, ik loop er de hele dag al ontzettend hip bij
Aight, boks en felicitados jeweets.

Nadenken over je figuur is eigenlijk onzin denk ik want als ik erover nadenk denk ik dat ik veel lelijker ben dan in werkelijkheid. Ofzo.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gek is dat he, dat je spontaan ineens hartstikke moe wordt zodra je weet dat je om half 7 op moet staan.
ik heb dat pas de volgende ochtend half 7, doe normaal!
pi_82168730
Hoi Slankies!

Ben net thuis, dus mijn dag heeft bijna 15 uur geduurd, heb ook weinig energie meer om alles bij te lezen, dus hopelijk geen levensbedreigende/veranderende dingen gemist!
Mijn lijstje van vandaag:

O: broodje pindakaas en vifit
T: LU granenreep (die nieuwe vd reclame)
L: appel, broodje kipfilet, bouillion, doopbroodje en kwark
T: broodje kipfilet + dropje
D: 2 borden macaroni
T: pakje sultana krent

Had echt berenhonger vandaag, vandaar ook 2 borden macaroni, waar dat vandaan kwam geen idee!

Eniwee, goede dag gehad op het werk, veel steun van ouders gehad, was erg fijn enzo en nu ga ik zo lekker op bed, op naar een nieuwe minder lange, maar evengoed lange, dag!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82168853
Dat heb ik als ik me bedenk hoe eng mn fiets tegenwoordig weerstand biedt als ik de brug op wil fietsen... Hij maakt van die recalcitrante 'tok'geluidjes en het is altijd spannend of de ketting er wel op blijft. En hij schakelt niet meer...
RIP fiets
pi_82168904
Laureline, gefelicitaart ! Wat lief van die oorbellen wil je mini dan ook heel vaak horen hoe mooi je ze wel niet vindt?

DaD - Mooi huisje wat een fijne kleur, dat zilverzachtgroen. Heel sereen.

En ik moet ook morgen om 6:30 er weer uit om fijn met een nieuw rooster (voor de laatste drie weken van het schooljaar ) van 8:30 tot 16:20 zonder tussenuren te gaan lesboeren. Joy. Heb geen zin, wil uitslapen .

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Twee boterhammen met rookvlees, thee.
T: niks, toch die appel weer vergeten
L: Twee boterhammen met kaas en bieslook, krentebol, beker karnemelk
T: Magere yoghurt met aardbeien
D: Roerbak met hamlapje, boontjes, paprika, courgette en een zoetig woksausje - met zilvervliesrijst.
T: 1 zo'n ferroro-chocolade-balletje in een niet-nadenkend ogenblik bij het zingen vanavond

G'night y'all!
  maandag 31 mei 2010 @ 22:36:53 #160
236335 neen
schone schijn
pi_82168976
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat heb ik als ik me bedenk hoe eng mn fiets tegenwoordig weerstand biedt als ik de brug op wil fietsen... Hij maakt van die recalcitrante 'tok'geluidjes en het is altijd spannend of de ketting er wel op blijft. En hij schakelt niet meer...
RIP fiets
Ketting spannen
pi_82169249
Oh God, ik heb U2 opstaan terwijl ik aan het werk ben en ik besef me nu pas dat she moves in mysterious ways overdrachtelijk bedoeld is! Ik dacht altijd dat ze gewoon heel raar danste
pi_82169397
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef neen het volgende:

[..]

Ketting spannen
Geniaal dit. Dank. Hoe doe ik dat zonder al te veel apparatuur?
(Slap excuus: mn papa houdt van knutselen en daarom heb ik nooit zelf iets aan mn fiets gedaan )
  maandag 31 mei 2010 @ 22:47:06 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82169510
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Laureline het volgende:
Oh God, ik heb U2 opstaan terwijl ik aan het werk ben en ik besef me nu pas dat she moves in mysterious ways overdrachtelijk bedoeld is! Ik dacht altijd dat ze gewoon heel raar danste

*ziet voor zich*
  maandag 31 mei 2010 @ 22:50:06 #164
236335 neen
schone schijn
pi_82169684
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Geniaal dit. Dank. Hoe doe ik dat zonder al te veel apparatuur?
(Slap excuus: mn papa houdt van knutselen en daarom heb ik nooit zelf iets aan mn fiets gedaan )
Als het goed is zitten bij het achterwiel waar hij aan het frame vastzit ook van die kettingspanners, die kun je nog wat aandraaien zodat je wiel een klein beetje naar achteren gaat en je ketting dus wat strakker staat.

Althans, zo is het bij mijn barrel
En een barrel is een krot voor de mensen die het niet weten. Oftewel, een pauperfiets.
  maandag 31 mei 2010 @ 23:00:36 #165
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82170306
@ Uniekhoor,
Oh, ik was zondag naar Preston Palace geweest, en had super veel gedronken,
en kwam dus 9uur 's avonds thuis en ging toen beetje lamballig op de bank hangen, nou vanochtend moest ik er vroeg uit, want moet werken en was de hele dag duf en brak op werk, en moest de hele dag (tot 6uur). was dus super moet, en toen was ik half 7 thuis, en toen belde vriendin dat ze me kwart voor 7 kwam ophalen, en gingen we naar een andere vriendin van ons toe.
Lang verhaal haha!
Nu lig ik lekker in me bed, even berichtjes terug lezen!
  maandag 31 mei 2010 @ 23:03:53 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82170492
Fris gedoucht, nu bedtijd
Trusten!
  maandag 31 mei 2010 @ 23:20:56 #167
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82171346
@ Laureline, het kan nog, GEFELICITEEEEEERD

net vriendinnenavondje gehad. GTST en ANTM gekeken (dubbele aflevering), en meestal gaan we lopen snaaien, maar vandaag 'gezond' gesnaaid! (snack-a-jacks en japanse mix). 1 vriendin nam wel chocola en er waren toastjes, maar ben daar vanaf gebleven. En heel veel thee gedronken!
Vond het wel netjes van mezelf

En ik heb even advies nodig,
ik wil namelijk morgen, of een andere dag deze week,
mijn vriend mee uit eten nemen!
Kun je dan beter wokken of naar een tapasrestaurant?

Ohja, ik moest vandaag dus de hele dag werken, en stond morgen voor een halve dag op de planning en voor a.s. zaterdag.
Keek ik vanmiddag weer, is het veranderd, en hoef ik pas weer volgende week dinsdag te werken. Heb nu dus 7 dagen vrij! Wel lekker! Want het word super lekker weer deze week, en dan ik even genieten van m'n tussenjaar, en nog even uitrusten voordat ik in september aan een opleiding ga beginnen! En even bijkleuren, want mijn melkflessen kunnen echt niet meer

sorry voor dit uberlange bericht!
  maandag 31 mei 2010 @ 23:41:11 #168
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82172293
hmm iedereen slaap al.
Dan ga ik ook maar

Tot morgen!
  maandag 31 mei 2010 @ 23:55:58 #169
171890 Chicolate
Chemicals
pi_82172868
Goeieavond allemaal .

Laureline gefeliciteerd . En PF ook!

Aaahw @ Mariacavia .

Net mijn laatste opdracht afgeraffeld. Lange dag gehad, moet morgen nog veel meer dingen afmaken en zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. Uitslapen zit er voorlopig ook niet in, en ik ben daar zo aan toe .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82176723
Goedemorgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82176912
Goedemorgen!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:07:38 #172
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82177173
Een poos niet op de weegschaal staan loont Ik dacht dat ik nooit bij de 63/64 kilo vandaan zou komen, vandaag was ik ineens 61,9. Zo, en nu weer een week niet wegen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:07:52 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82177176
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Laureline het volgende:
Voor de verandering heb ik altijd geweten dat het overdrachtelijk bedoeld was .

Verder: nog gefeli met je verjaardag, Lau (maar vanwege het stiekeme ) en PF met d'r jubileum .
Niet meer actief op Fok!
pi_82177926
Goedemorgen.

Gefeliciteerd Laureline en PF.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef Noukjee het volgende:
En ik heb even advies nodig,
ik wil namelijk morgen, of een andere dag deze week,
mijn vriend mee uit eten nemen!
Kun je dan beter wokken of naar een tapasrestaurant?
Tapas.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met philadelphia light
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: onbekend sperzieboontjes en aardappelgratin

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: patat, kaasbitterballen, appelmoes, doperwtjes, foebel
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:31:41 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82178519
Goedemorgen...

Gefeliciteerd nog Lau

De Aygo, leuk! Heb zelf de 107 ook 5 deurs en daar heb ik géén spijt van, veel makkelijker voor boodschappen inderdaad.

Lijst:
O: 200 yoghurt, 200 vla
T's: appel, peer,mandarijn
S: 2 uur wandelen
L: 2 boterhammen filet americain, beschuit jam, gekookt ei
T;s: verjaardag -> gebak, hapjes
D: sperziebonen,, komkomersalade, varkenshaas en gebakken aardappelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')