! Felicitados!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo een date met de BF2 jaar , 2 jaar
en ik heb een nieuw rokje aan en ik vind het helemaal schattig en te fab
maar ik denk dat hij het niet snapt
Heb je niet nodig.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, bankstel gezien. Is een imitatie van designmeubelen. Graag jullie mening, foto in spoiler als dat werkt achter een link want /img werkt niet.
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/351337748
Heb ik een bankstel nodig? Heb een oude bank opgeknapt, als ik dit eerder had gezien was de kans aanwezig dat ik mijn huidige bank niet had opgeknapt. En er zitten allemaal knopen in de stoelen, dus praktisch is het niet. En wit leer is ook niet praktisch, maar wel mooi.
Aight, boks en felicitados jeweets.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Toen ik 16 was dacht ik eigenlijk helemaal niet na over mijn figuur, toen ging ik er gewoon vanuit dat ik onweerstaanbaar wasOver mijn figuur ging ik pas op mijn 26e nadenken. En nu, 10 jaar later, ben ik er nog steeds mee bezig
![]()
Maar nu geniet ik ook meer van met de meneer en de mini uit eten gaan dan naar de kroeg, ja. Het was ook niet een echte verjaardag, ik moet nu gewoon weer in het atelier aan de slag, werk inhalen van toen ik ziek was. Volwassen hè
Ik kreeg van de mini o.a. een paar zelf uitgezochte, e-nor-me kristallen oorbellenWat de gemiddelde rapper in zijn oorlel heeft tegenwoordig
Dus jullie begrijpen, ik loop er de hele dag al ontzettend hip bij
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gek is dat he, dat je spontaan ineens hartstikke moe wordt zodra je weet dat je om half 7 op moet staan.
Ketting spannenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat heb ik als ik me bedenk hoe eng mn fiets tegenwoordig weerstand biedt als ik de brug op wil fietsen... Hij maakt van die recalcitrante 'tok'geluidjes en het is altijd spannend of de ketting er wel op blijft. En hij schakelt niet meer...
RIP fiets
Geniaal dit. Dank. Hoe doe ik dat zonder al te veel apparatuur?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Laureline het volgende:
Oh God, ik heb U2 opstaan terwijl ik aan het werk ben en ik besef me nu pas dat she moves in mysterious ways overdrachtelijk bedoeld is!Ik dacht altijd dat ze gewoon heel raar danste
Als het goed is zitten bij het achterwiel waar hij aan het frame vastzit ook van die kettingspanners, die kun je nog wat aandraaien zodat je wiel een klein beetje naar achteren gaat en je ketting dus wat strakker staat.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniaal dit. Dank. Hoe doe ik dat zonder al te veel apparatuur?
(Slap excuus: mn papa houdt van knutselen en daarom heb ik nooit zelf iets aan mn fiets gedaan)
Voor de verandering heb ik altijd geweten dat het overdrachtelijk bedoeld wasquote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Laureline het volgende:
Oh God, ik heb U2 opstaan terwijl ik aan het werk ben en ik besef me nu pas dat she moves in mysterious ways overdrachtelijk bedoeld is!Ik dacht altijd dat ze gewoon heel raar danste
Tapas.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef Noukjee het volgende:
En ik heb even advies nodig,
ik wil namelijk morgen, of een andere dag deze week,
mijn vriend mee uit eten nemen!
Kun je dan beter wokken of naar een tapasrestaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |