Dat wilde ik ook net zeggen! Zelf heb ik niet eens fatsoenlijk geluncht, vandaag.quote:
Die pijnstiller van je is een ontstekingsremmer. Sport geeft een ontstekingsreactie en daarna reageert je lichaam met een boost van je immuunsysteem, zodat je netto winst hebt. Nu wordt die reactie onderdrukt door je brufen, dus heb je wel de lasten, maar niet de lusten van je sport. Dus geen paracetamol/ibuprofen/diclofenac etc slikken voor het sporten.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah Nynke!Hoeveel heb je nog lopen?
Mn kokosbrood staat in de oven![]()
Is het trouwens slecht om pijnstiller (hetzij dat vieze Brufen sapje, hetzij paracetamol) te nemen vóór het sporten? Ik had bedacht dat dat misschien een goed idee was om te zorgen dat dat zeurderige gevoel niet erger zou worden, maar ik word er soms ook wel erg duf van dus ik weet het niet zo!
Duidelijk! Dank je wel!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Die pijnstiller van je is een ontstekingsremmer. Sport geeft een ontstekingsreactie en daarna reageert je lichaam met een boost van je immuunsysteem, zodat je netto winst hebt. Nu wordt die reactie onderdrukt door je brufen, dus heb je wel de lasten, maar niet de lusten van je sport. Dus geen paracetamol/ibuprofen/diclofenac etc slikken voor het sporten.
de jurk past nietquote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb zo een date met de BF2 jaar , 2 jaar
en ik heb een nieuw rokje aan en ik vind het helemaal schattig en te fab
maar ik denk dat hij het niet snapt
Korsettraining tot je bosrtkas in de jurk past.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de jurk past nietmijn borstkasomvang is te groot
wat doen we nu? Als er nog een geïnteresseerde is mij die meteen door laten sturen?
Hebben ze de jurk teveel ingenomen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de jurk past nietmijn borstkasomvang is te groot
wat doen we nu? Als er nog een geïnteresseerde is mij die meteen door laten sturen?
Too expensive?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Ewelina het volgende:
Bah, ik heb een huisje gezien bij de rondleiding van de corporatie waar ik werk... en nu ben ik zo ongelofelijk verliefd op dat huis...
Nee, dat niet... Even duur als wat ik nu heb... Maar je hebt ongeveer 20 jaar bij woningnet nodigquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi!![]()
Maar geen lekkere hangbank, dat ook weer...
Ik vond 'em lekker zitten, hij rust op banden dus geeft wat mee. En met een voetenbankje erbij kun je aardig relaxen. Neemt niet veel plaats in en oogt niet zo massief als eenm blokbank. Grootste nadeel: showroommodel waardoor ik geen betere leersoort kan kiezen. En als ik 'em koop met duur leer scheelt het 1300 euro t.o.v. de prijs nu...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Ewelina het volgende:
O loveli, die is mooi!
Hij schijnt alleen niet echt lekker te zitten...
Oeh, dat klinkt geweldig! Inschrijven en per ongeluk bovenop de stapel komen te liggen geen optie?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Even duur als wat ik nu heb... Maar je hebt ongeveer 20 jaar bij woningnet nodig
En het is zo'n mooi huisje! Totaal onpraktisch, split level met een kleine vide en een kleine huiskamer, en een grote slaapkamer op zolder (groter dan de woonkamer). Maar zooo leukEn het ligt in een historisch hofje
Ik snap overigens niet waarom senioren voorrang krijgen. Er zitten verdomd veel trappen in het huis en het is heel onpraktisch voor een 65-plusser...
Hmm, die Barcelona chair & bank zijn wel altijd erg mooi, ik heb ze ook wel eens overwogen voor hier. Het leek me alleen niet zo praktisch vanwege het gecapitonneerde (mini met kruimelende meuk: in ieder gat met knoop een aangekoekte kruimelzooi), en ook kan je niet liggen op de bank, want de zitting staat een beetje schuin. We hebben nu die Gijs vd Sluisbank, bordeauxrood, ook zonder armleuningen, die je tot een bed kan klappen (zitting een beetje naar voren rollen). Maar die is nu al zo oud, ik zoek ook een vervanging...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, bankstel gezien. Is een imitatie van designmeubelen. Graag jullie mening, foto in spoiler als dat werkt achter een link want /img werkt niet.
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/351337748
Heb ik een bankstel nodig? Heb een oude bank opgeknapt, als ik dit eerder had gezien was de kans aanwezig dat ik mijn huidige bank niet had opgeknapt. En er zitten allemaal knopen in de stoelen, dus praktisch is het niet. En wit leer is ook niet praktisch, maar wel mooi.
Nee, het gaat echt op inschrijfduur. Ik heb de verhuurmakelaar al lief aangekeken bij de rondleiding maar het werkte nietquote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt geweldig! Inschrijven en per ongeluk bovenop de stapel komen te liggen geen optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |