Volgens mij is de nieuwe, jongere generatie nog steeds overwegend enthousiast.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Liquidist het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het in zijn huidige vorm nog bestaat
Welke generatie? 10-15?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is de nieuwe, jongere generatie nog steeds overwegend enthousiast.
Volgens mij hebben ze wel een vrij constant kijkcijfer en aangezien veel mensen van de oude garde klagen dat het niet meer de moeite waard is om te kijken denk ik dat de jongere generatie die plek dan overneemt?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Welke generatie? 10-15?
GTST heeft straks trouwens wel een monopolie op soap. ONM is al weg en ATWT verdwijnt over anderhalf jaar ook van de buis. Dus mensen die graag soap kijken zijn bijna wel tot GTST veroordeeld, slechte zaak wmb.
Oké, onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?????? The Bold zit al een aantal jaar (volgens mij vanaf 2007) bij ons aller campingzender SBS6.quote:De Bold is er gelukkig ook nog en rtl komt vanaf maandag met dubbele uitzendingen als ik het goed heb begrepen
Ik zal die jankbek van haar in ieder geval niet missen.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef summer29 het volgende:
En jammer dat Ronja niet meer in GTST komt....
Een toontje lager mag wel hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?????? The Bold zit al een aantal jaar (volgens mij vanaf 2007) bij ons aller campingzender SBS6.
Dus zó raar is het niet dat ik even in de war was.quote:Op zondag 25 april 2010 17:08 schreef Mylene het volgende:
Er gaan geruchten de ronde dat RTL4 de uitzendrechten weer heeft verworven.
[..]
Ja, een beetje een David Harkema ervan makenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Blij dat Ronja weg is
Maar gaat Dex ook weg? Ik hoop het niet, want ik vind hem wel leuk zoIk hoop dat ze van hem een slechterik maken
Het komt terug naar RTLquote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?????? The Bold zit al een aantal jaar (volgens mij vanaf 2007) bij ons aller campingzender SBS6.
Naja goed is hij nooit geweest, hij dealde pillen en was Vicki's pooier zowat. Alleen heeft iedereen nu wel door dat hij Isabella bespioneert.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Maar gaat Dex ook weg? Ik hoop het niet, want ik vind hem wel leuk zoIk hoop dat ze van hem een slechterik maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef Syb.ren het volgende:
Zomercliff persbericht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef Syb.ren het volgende:
Zomercliff persbericht:Niet echt vernieuwend eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ja, dit is de climax van al die softe liefdesverhaallijntjes. Niets aan dus...quote:
domme koequote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef James1988 het volgende:
Is Isabella nou zo'n domme koe of lijkt dat maar zo?
Oooh ja dat was zo gaaf! Jammer dat het zo nep was met Sophia en Janine...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:12 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)janine.avi_plain.xml
Oh dit was het eerste moment dat ik echt zat te shaken. Wat vond ik dat spannend toen.
En de beste uitvoering van de Ludo tune ooit.
Dat boeide me totaal niet, het was vreselijk spannend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Jammer dat het zo nep was met Sophia en Janine...
Roxy Belinfantequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:47 schreef Maincoon het volgende:
Toen die vrouw Ludo blind maakte, is zij er toen mee weggekomen? Ik kan me het niet herinneren.
Beter. Volgens mij was dat maar een raar mens. :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
Roxy Belinfante
Volgens mij heeft hij haar het leven wel zuur gemaakt.
edit: oh ik zie dat ze gewoon is opgepakt en in het gevang zit.
Ja...maar dat wende toch wel eigenlijk. Kon het vreemd genoeg best waarderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Oooh ja dat was zo gaaf! Jammer dat het zo nep was met Sophia en Janine...
Kippenvelmoment!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marcus: 'Hee 2 Janinen"quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Maartel het volgende:
Wat betreft de zomercliff..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook zo grappig jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Marcus: 'Hee 2 Janinen"
Stefano: "Ja weet je hoe dat komt, omdat je harstikke bezopen bent...'
![]()
![]()
En het kind dan weer wel, dan weer niet, dan weer welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuken met Maxime, keuvelen met Sjors. It's quite simple.
Alsjeblieft geen ONM'ers in GTSTquote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens over jonge slechteriken gesproken waarom cast gtst gewoon Levi van Kempen niet die heeft al laten zien dat hij dat prima kan.![]()
Hij wil gewoon niet dat Bing ervoor gaat zorgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef verleiding het volgende:
[..]
En het kind dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel.
Ik had er geen probleem mee. Gisteravond rond 22 uur deed ie t prima..quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef Maincoon het volgende:
Ik wou het op Internet kijken vandaag, maar het werkte tegen. Het Internet is erg traag, dus de filmpjes lopen steeds vast.
quote:GTST op Youtube
Vanaf 2 juni 2010 bestaat er een speciaal Goede Tijden, Slechte Tijden-kanaal op YouTube.
Vrijwel direct na de uitzending op televisie, komt de aflevering op het GTST YouTube-kanaal. Elke aflevering blijft gedurende een periode van drie weken beschikbaar.
Daarnaast zal op het YouTube-kanaal nog meer GTST-materiaal staan. Iedere werkdag is een GTST shortie te zien: een drie minuten durende clip met de highlights van de uitzending van die avond.
Ook kunnen je bij de wekelijkse poll uit drie historische afleveringen kiezen welke aflevering je het liefst nog eens wil bekijken. Na een week komt de meest gekozen aflevering uit de oude doos online.
www.youtube.com/gtst
Dat ligt er maar aan. Als ik zie welke fragmenten de top 3 soms halen bij die huidige stemrondes... Straks komt er een aflevering als die met het huwelijk van Sjors en Bing uit de bus... Nou hoera...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vooral dat laatste is tof.
Beter waren ze getrouwd in het Spookslot.quote:
Dan zag je de neger toch nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Beter waren ze getrouwd in het Spookslot.
Wel die heerlijke Mick de Lintquote:
Hij doet het nu weer prima!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik had er geen probleem mee. Gisteravond rond 22 uur deed ie t prima..
Wel weer een half uur van mijn tijd weggegooid, dat dan weer wel...
Als je met slechterik bedoelt:quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef J_TM het volgende:
Als er een top 100 kwam van de grootste tv-slechteriken (rekbaar begrip) zou Lorena daar dan in voorkomen ?
K heb de spoilers gelezen, Ludo krijgt gelijk met zn quote ..quote:@NouMooiNiet en Lauwtje; een quote van Ludo.
"Jij dacht dat dit erg was; bereid je maar voor, want het gaat nog veel erger worden".
Maar Roos...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Frey het volgende:
http://www.youtube.com/gtst
Stemmen op die 1995 aflevering.
Precies!!!quote:
Inderdaad, maar dat komt ook omdat we nu die DVD-box hebben. Als die er niet waren en ik had Herman in dat fragment gezien, dan was het gelijk 1990 geworden. Nu is dat inderdaad niet nodig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Frey het volgende:
Kan haar zoon over 2 jaar daten met Amyquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Maincoon het volgende:
Word Nina de volgende zwangere? Zou wel leuk zijn!
Jouw avatarquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Maincoon het volgende:
Word Nina de volgende zwangere? Zou wel leuk zijn!
Jawel van de vieze wc bril waarop Ludo en Janine sex hebben gehad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Sk00p het volgende:
Zo wat heb ik me geërgerd aan Bing..![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel..
Allemaal de schuld van Sjors maar de 2 mannen lopen te vechten![]()
Wordt er moe vanDanny en z'n pindakaas gezeik..
![]()
Lorena![]()
![]()
![]()
Denk trouwens niet dat Nina zwanger is
Ludo en Janine zijn veel te koninklijk om seks te hebben op een wc-brilquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel van de vieze wc bril waarop Ludo en Janine sex hebben gehad.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Kan haar zoon over 2 jaar daten met Amy
Danny met zijn pindakaas gister inderdaad, allemachtig, wat was dat tenenkrommend. Je proeft het verschil wel degelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Sk00p het volgende:
Zo wat heb ik me geërgerd aan Bing..![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel..
Allemaal de schuld van Sjors maar de 2 mannen lopen te vechten![]()
Wordt er moe vanDanny en z'n pindakaas gezeik..
![]()
Lorena![]()
![]()
![]()
Denk trouwens niet dat Nina zwanger is
Om eerlijk te zijn vond ik dat wel grappig. Vooral die kop van Charlie erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Danny met zijn pindakaas gister inderdaad, allemachtig, wat was dat tenenkrommend. Je proeft het verschil wel degelijk
Die kop van Charlie was idd humor, maar Danny vond ik net zo'n jammerend klein kind. Maar goed, dat heb ik wel vaker met Dannyquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik dat wel grappig. Vooral die kop van Charlie erbij.
Ik heb geen idee hoe dat werkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Frey het volgende:
Een kater had een tv-wedstrijd gewonnen. Hij mocht één scene opnemen bij Peter Post/ Dr. Huygens op schootquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef Maincoon het volgende:
Hadden die een kat dan? Nog nooit gezien.
Een kat met drie orenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Countess het volgende:
[..]
Een kater had een tv-wedstrijd gewonnen. Hij mocht één scene opnemen bij Peter Post/ Dr. Huygens op schoot![]()
Edit: [ afbeelding ]
En in de aftiteling stond dan heel droog:quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Frey het volgende:
Vroeger had je Balou, die hond van Roos.Die kwam wel gewoon vaak in beeld.
Die heeft zelfs nog op een castfoto en in de leader gestaan.
[ afbeelding ]
Klopt, maar dat is nu eenmaal het geval met deze recurring characters. Ik vind het al heel mooi dat hij in de leader van seizoen 3 zit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef Frey het volgende:
Toch jammer dat Tom van Beek op geen enkele castfoto terug te vinden is.
Aan de ene kant was dat ook een deel van zijn charme, soms hoorde je niks van hem en ineens was ie daar in vol ornaat. Ik denk dat als hij een vast karakter was geweest het effect van zijn personage anders geweest zou zijn. Dat vond ik van Martine Hafkamp, zij was de eerste 2 seizoen eigenlijk ook een recurring character en zodoende een stuk mysterieuzer en dreigender, vanaf seizoen 3 kreeg je ook gewoon haar woning te zien en andere dagelijkse dingen en hoewel ze nog steeds slecht was, werd het allemaal een stuk 'gewoner'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is nu eenmaal het geval met deze recurring characters. Ik vind het al heel mooi dat hij in de leader van seizoen 3 zit.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Lauuwtje het volgende:
Go Jack![]()
Net even die van gisteren gekeken.
Toen die dubbelrol kwam, ben ik gestopt met kijken. Vond ik zo flauwekulquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef Maartel het volgende:
![]()
Iek ben die Janine, die Loedo ies van mij!!
Ik vond het alleen jammer dat Sophia doordraaide en daardoor uit de serie verdween, maar het schijnt dat het spelen van een dubbelrol best vermoeiend kan zijn. Althans dat heb ik rechtstreeks vernomen van een acteur, regisseur en schrijver van een kinderserie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:46 schreef Frey het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met die dubbelrol. Ik vond het gewoon een hele spannende verhaallijn.
ja inderdaad en ben benieuwd wie nou weer Nina's vriend wordt... of wordt ze misschien ook lesbisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef verleiding het volgende:
Gelukkig, Jack heeft Lorena door.
Ik vind het wel jammer dat Dex weg gaat. Helemaal nu met deze verhaallijn, hoe hij dat contract binnensleepte etc..
Mee eens! Ik vind het zo jammer dat hij eruit gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:55 schreef Frey het volgende:
Dex kan nog zoveel kanten op. Gewoon belachelijk dat hij er alweer uit moet.
Ik hoop op Jeff., of Stanley .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
ja inderdaad en ben benieuwd wie nou weer Nina's vriend wordt... of wordt ze misschien ook lesbisch.
Staat erboven, blanke baby.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:12 schreef Maartel het volgende:
Geen vermelding wat voor 'n kleur babietje ze zoeken?
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Waarna ik dacht: die schrijvers zijn vast niet zo slimquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef alors het volgende:
pas geboren 'zwarte' babies zijn ook blank, maarja nu hoef ik helemaal nooit meer te gaan kijken dus.
Dat was sowieso al bekend aangezien Bing er in september 3 maanden uit gaat door de lexiewet (of hoe je het ook schrijft). kortom hij trekt het niet dat de baby toch van Danny is en gaat een paar maanden op de vlucht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Staat erboven, blanke baby.
Is dus een dochter van Danny en Sjors..
Wordt nog een leuke verhaallijn.. niet dus
Het kan ook voor een droom zijn...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
En laatst stond de casting nog open voor een donkere baby.
2 tot 3 maanden is goed nieuws dan gaat het kind hopelijk dood
Van dat blanke kind dan toch zekerquote:
Of Danny slaat zijn hersens in uit woede dat het kind niet van hem is, of hij raakt zwaargewond in de poging Sjors te redden... Dat hij eruit gaat zegt niets over wie de vader is. Of dat zou niet hoevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:21 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Dat was sowieso al bekend aangezien Bing er in september 3 maanden uit gaat door de lexiewet (of hoe je het ook schrijft). kortom hij trekt het niet dat de baby toch van Danny is en gaat een paar maanden op de vlucht.
In geval van Sjors en Bing al helemaal idd.. Bing z'n huidskleur is al niet heel donker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef alors het volgende:
pas geboren 'zwarte' babies zijn ook blank, maarja nu hoef ik helemaal nooit meer te gaan kijken dus.
Danny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bing en Sjors mag ze van mij het leven best zuur maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Danny is dus de vader, maar Danny is met Maxime, de die een obsessie heeft met andermans kinderen, na Amy heeft zij dus ook een nieuwe verhaallijn inderdaad
Sjors zegt 18x per aflevering "het kindje.. mijn kindje.. ons kindje".quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef Frey het volgende:
Bing en Sjors mag ze van mij het leven best zuur maken.
HAHAAHAHAAHAHAAAHAHA!!!H!!!!!!HAHAHAHAHaaquote:
Een paar maanden geleden zagen ze nog een jongetje op de echo, toen Danny zei dat hij het piemeltje zagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef chelsepels het volgende:
De baby is een meisje maar als je een jongetje hebt is dat geen probleem als je dat zelf ook niet vindt natuurlijk.
Het komt niet zelden voor. Het komt vaak genoeg voor, tot aan blonde haren en blauwe ogen toe.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over blanke babies gesproken, misschien geloofd Bing het alsnog niet en wil hij een DNA test doen omdat ie bijvorbeeld denkt dat het zijn kind die bijvoorbeeld een albino is. Bovendien komt het heel soms voor dat het kind van een donker persoon en een blank persoon vrijwel blank is of vrijwel donker. Maar dit zal allemaal wel niet, dit gaat de makers hun pet te boven
Dat kloptquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:52 schreef Perico het volgende:
[..]
Sjors zegt 18x per aflevering "het kindje.. mijn kindje.. ons kindje".
Kweenie exact waarom, maar ik moet ervan walgen.
En terecht, zo'n buik terwijl je bijna moet bevallen is natuurlijk allerminst geloofwaardig. We zouden anders eens over het hoofd zien dat ze zwanger isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:52 schreef Perico het volgende:
[..]
Sjors zegt 18x per aflevering "het kindje.. mijn kindje.. ons kindje".
quote:Kweenie exact waarom, maar ik moet ervan walgen.
Op welke gronden?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef masja2010 het volgende:
Tuurlijk is dat kind van Danny, dat kan niet anders wanneer Bing en Sjors zamen zijn, want dan komt er weer een ellenlange voogdijstrijd. Misschien dat Danny en Maxime weer bij elkaar komen en de baby opeisen
Nee uiteindelijk speelt Danny het zo aardig & Bing zo vals dat Sjors Danny weer leuker gaat vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef masja2010 het volgende:
Tuurlijk is dat kind van Danny, dat kan niet anders wanneer Bing en Sjors zamen zijn, want dan komt er weer een ellenlange voogdijstrijd. Misschien dat Danny en Maxime weer bij elkaar komen en de baby opeisen
Hij heeft geen reden om het kind op te eisen. Hij is de vader, maar zij is dan ook de moeder. Hij zou alleen het kind kunnen opeisen als zij het kind verwaarloost o.i.d. Dat zie ik echter niet zo gauw gebeuren.quote:
Dat is de eerste keer anders ook niet gebeurd bij die andere troela.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan drie maanden de bak in omdat zij nog minderjarig is
Juist ja. Vader & moeder... Evenveel rechten enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft geen reden om het kind op te eisen. Hij is de vader, maar zij is dan ook de moeder. Hij zou alleen het kind kunnen opeisen als zij het kind verwaarloost o.i.d. Dat zie ik echter niet zo gauw gebeuren.
Nee hoor, kind is bij mama, en als er geen reden is om het kind weg te halen, kan papa het schudden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist ja. Vader & moeder... Evenveel rechten enzo.
Florien?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer anders ook niet gebeurd bij die andere troela.
Even geen idee meer wie die ook alweer had bezwangerd hoor.
Maar uiteindelijk bleek dat toen allemaal nep te zijn & had ze het gelogen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer anders ook niet gebeurd bij die andere troela.
Even geen idee meer wie die ook alweer had bezwangerd hoor.
Maar uiteindelijk bleek dat toen allemaal nep te zijn & had ze het gelogen.
Hier moet toch wel een onderscheid worden gemaakt, als vader zijnde kan je het kind in die mate 'opeisen' dat je een omgangsregeling (bijvoorbeeld co-ouderschap of iets anders) krijgt, niet dat je het 'bij de moeder weghaalt'. En tegenwoordig is het zelfs zo dat je het via de rechter kan afdwingen dat er een test moet worden gedaan indien er gronden voor zouden zijn dat jij de vader bent (dit ter beoordeling van de rechtbank). Dus helemaal schudden zal een vader het ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, kind is bij mama, en als er geen reden is om het kind weg te halen, kan papa het schudden.
Je hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, kind is bij mama, en als er geen reden is om het kind weg te halen, kan papa het schudden.
Leg uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van
Dat zeg ik nergens, maar een knappe kerel die in zo'n situatie een kind weghaalt bij de moeder.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat de vader in dit geheel niks te zeggen heeft?
Een kind weghalen bij de moeder klinkt ook zo permanent. Ik heb over het feit dat de vader in dit geval ook gewoon zijn rechten heeft. Dat kan hij allemaal via de rechtbank regelen. Vaders krijgen wat dat betreft steeds meer te zeggen in dit geheel en terecht ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, maar een knappe kerel die in zo'n situatie een kind weghaalt bij de moeder.
Maar natuurlijk, dat is een ander verhaal. Ik vind het ook meer dan normaal dat een vader het recht heeft om met zijn kind om te kunnen gaan. Sterker nog, ik vind het voor het kind een recht om dat te kunnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een kind weghalen bij de moeder klinkt ook zo permanent. Ik heb over het feit dat de vader in dit geval ook gewoon zijn rechten heeft. Dat kan hij allemaal via de rechtbank regelen. Vaders krijgen wat dat betreft steeds meer te zeggen in dit geheel en terecht ook!
Ik vind dat mens zo verschrikkelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 10:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kim-Lian is gevraagd...
http://www.nu.nl/achterklap/2263903/kim-lian-gevraagd-gtst.html
Er staat toch echt "niet gevraagd"quote:Op maandag 7 juni 2010 10:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kim-Lian is gevraagd...
http://www.nu.nl/achterklap/2263903/kim-lian-gevraagd-gtst.html
Haha NU wel ja, vanochtend stond er iets heel anders. Bovenaan staat ook dat het bericht om 12.15 uur is gewijzigd...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er staat toch echt "niet gevraagd"
Gelukkig maar want ik vind dat mens zo verschrikkelijk irritantquote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er staat toch echt "niet gevraagd"
Ben ik niet met je eens de rol van Linda was wel eens waar irritant maar wel verdraait goed gespeeld .quote:Op maandag 7 juni 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Haha NU wel ja, vanochtend stond er iets heel anders. Bovenaan staat ook dat het bericht om 12.15 uur is gewijzigd...
Maar dat ze NIET is gevraagd is alleen maar goed nieuws...
idd AUB niet zeg..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Haha NU wel ja, vanochtend stond er iets heel anders. Bovenaan staat ook dat het bericht om 12.15 uur is gewijzigd...
Maar dat ze NIET is gevraagd is alleen maar goed nieuws...
Geen idee wie het is want naar dat soort programma's kijk ik niet.quote:Roy van Iersel in GTST?!
Roy van Iersel, bekend van de zoektocht 'Op zoek naar Joseph' is gevraagd voor een rol in Neerlands langstlopende soapserie.
Het is nog niet bekend welke rol Roy zal gaan spelen, aangezien er nog geen contracten zijn ondertekend. Wanneer hier meer over bekend is, hoort u het - uiteraard - van ons.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die gaat vast de vriend van Lucas spelen
quote:GTST (1 uur geleden)
Helaas is het door technische problemen niet gelukt de GTST-aflevering van 4 juni online te krijgen. We zijn druk bezig om het nu zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen! Sorry voor het ongemak.
Dat is toch de broer van Danny Rook?quote:
HAHA ja dat viel me nu ook opquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het einde van de TVP
![]()
Eindelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, niet weer![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Syb.ren het volgende:
Aflevering uit 2000 heeft gewonnen!Toch wel een raar idee dat Guusje er niet meer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, niet weer![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo vs. Maxime gaat interessant worden, maar wat stond ze nou allemaal te raaskallen? Ludo was een held.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef James1988 het volgende:Ik vind het met name irritant dat we Ludo nu blijkbaar ineens niet als slechterik maar als goede vader moeten zien.. het zou natuurlijk té complex worden als zowel Ludo als Maxime slecht waren voor Amy/Isabella dus nu is Ludo weer even integer en betrouwbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo vs. Maxime gaat interessant worden, maar wat stond ze nou allemaal te raaskallen? Ludo was een held.
![]()
Team Maxime![]()
Echt niet. Wacht maar af...... Maxime krijgt haar trekken nog wel thuis, dan zullen we wel zien hoe lief Ludo is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het met name irritant dat we Ludo nu blijkbaar ineens niet als slechterik maar als goede vader moeten zien.. het zou natuurlijk té complex worden als zowel Ludo als Maxime slecht waren voor Amy/Isabella dus nu is Ludo weer even integer en betrouwbaar![]()
Team Maxime
Eensch is! Team Maxime.quote:
Moeten we even aan de schrijvers vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Ludo de radertjes in zijn hoofd trouwens al laten werken nu Maxime haar ware kant laat zien.
Zo van hey mijn zoon Nick had toch al die tijd gelijk ?
Ik zie die schrijvers denken: 'zoon, welke zoon?'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Ludo de radertjes in zijn hoofd trouwens al laten werken nu Maxime haar ware kant laat zien.
Zo van hey mijn zoon Nick had toch al die tijd gelijk ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie die schrijvers denken: 'zoon, welke zoon?'
inderdaad zeg...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
GTST #291 Een vos verliest wel z'n haren maar niet zn strekenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:20 schreef antartica het volgende:
vraagje: was er vrijdag geen GTST? ik moet van de hele week terugkijken maar hij staat niet bij rtlgemist en ook niet op gtst.nl!
quote:
Ze moet NOG dieper gaan, secreet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef James1988 het volgende:
Aww arme Maxime. En het is stom dat ze in Janine's huis woont.
Ik blijf het vooral een 2e Hedwig vinden.. maar dan minder leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die actrice die Wiet speelt het kleine zusje van Lorena
Wat een overeen komsten
Stanleyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het enige positieve aan het feit dat Bing en George gaan trouwen is dat we misschien Stanley weer even op visite krijgen
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Maxime nu eens gaat verliezen op elk punt waarop ze kan verliezen. Maar Nina zal zich wel weer laten inpakken![]()
Ik erger me verder dood aan de Bing-Sjors-Danny lijn en daarin vind ik Bing momenteel de irritantste, doet maar of ie alles voor elkaar heeft met die apelach van hem en reageert nog koppiger dan een 2-jarige kleuter wanneer het weer eens tegen zit, wat ziet Sjors eigenlijk in beider heren?
Jep. Moeten we serieus geloven dat dat studeert?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.
In mijn optiek stukken minder irritant, die twee mannen gedragen zich als kneuzen die om haar vechten, ik vind niet dat ze onintelligent overkomt in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.
Ach dat begrijp ik ook nog wel, Sjors is nu even voer voor de zwijmelende huisvrouwtjes in de ogen van de makers, die zal de komende tijd alleen nog maar tuttig en moederlijk gaan doen, geen ontkomen aan. Met Bing en Danny moeten ze een breder publiek aanspreken en als ik voor mezelf spreek falen ze daar jammerlijk in bij zowel Bing als Danny. Hiernaast vind ik Bing het meest irritant van de 3 door zijn kleuterhouding (kernwoorden: blij: aap-banaan; boos: in-broek-gepoept-hoofd)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef verleiding het volgende:
Sjors die ook constant over haar buik aait.
Ik ben 26 en ik studeer ook nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe oud is Sjors onderhand wel niet. Volgensmij was ze toendertijd geintroduceerd als kindermeisje van Nina. Nina was toen 9 ofzo? Die is nu ~19, en Sjors is nòg steeds aan het studeren. Rechten wel te verstaan![]()
En je zult zien dat ze gewoon huisvrouw wordt, en ze gaan leven van Bing's salaris als barman.
Dat heb ik ook... ik zei gelijk al, dit lijkt net Hedwigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik blijf het vooral een 2e Hedwig vinden.. maar dan minder leuk.
ik denk dat ze 29 is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe oud is Sjors onderhand wel niet. Volgensmij was ze toendertijd geintroduceerd als kindermeisje van Nina. Nina was toen 9 ofzo? Die is nu ~19, en Sjors is nòg steeds aan het studeren. Rechten wel te verstaan![]()
En je zult zien dat ze gewoon huisvrouw wordt, en ze gaan leven van Bing's salaris als barman.
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef verleiding het volgende:
Sjors die ook constant over haar buik aait.
Is ze trouwens al afgestudeerd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.
Das te moeilijk voor ze, ze zijn ook volgens mij vergeten dat Stefano de broer van Ludo is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, stel je voor dat we het kindsje vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.
Ik riep het al van af het begin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Frey het volgende:
Het was al voorspeld hè? Bing terug bij Sjors en het hele personage is weer naar de klote.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:33 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In That 70's Show had de blanke Hyde wel een neger als biologische vader. Het kan in zeldzame gevallen wel zo zijn geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef NicoleM het volgende:
Het is wel jammer dat er op een ander forum gevraagd werd door iemand van RTL om een blanke meisjesbaby die de dochter van Sjors gaat spelen. Nu weten we dus dat Danny de vader is van een babymeisje.
Ja maar hij zag een piem0l op de echo, dus hij is de echte vader niet of het kind is geen echt meisjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef NicoleM het volgende:
Het is wel jammer dat er op een ander forum gevraagd werd door iemand van RTL om een blanke meisjesbaby die de dochter van Sjors gaat spelen. Nu weten we dus dat Danny de vader is van een babymeisje.
Niet vrijwillig geloof ik, op last van de meest verknipte schrijvers ooit moest de hele familie Huygens er ineens uit, van Ronja vond ik het persoonlijk niet erg, maar deze schrijvers ontberen elke vorm van visie vind ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Met welke reden is Ronja er eigenlijk uitgegaan? En dan bedoel ik niet de privé dat ze ze zich meer op het theater wilde storten maar de reden van haar personage...
Ze wilde tot rust komen bij Sair, ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Met welke reden is Ronja er eigenlijk uitgegaan? En dan bedoel ik niet de privé dat ze ze zich meer op het theater wilde storten maar de reden van haar personage...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk wordt Maxime neergezet als de gestoorde trut die ze is
Alexandra Alphenaar heeft al eerder toneel gespeeld, en kon dat toen combineren met haar carrière in GTST. Ze ging er vanuit dat dat nu weer zou kunnen, maar de producer vond dat ze moest kiezen: de soap of het theater. Ze koos voor het theater.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Ach kind toch, wil je erover praten, kopje thee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef sherezade het volgende:
ik word van Sjors zo moein iedere scene houdt ze haar buik vast of ze is thee aan het zetten ...
Ze heet vanavond vast op de PVDA gestemd..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef sherezade het volgende:
ik word van Sjors zo moein iedere scene houdt ze haar buik vast of ze is thee aan het zetten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |