quote:
Ze moet NOG dieper gaan, secreet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef James1988 het volgende:
Aww arme Maxime. En het is stom dat ze in Janine's huis woont.
Ik blijf het vooral een 2e Hedwig vinden.. maar dan minder leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die actrice die Wiet speelt het kleine zusje van Lorena
Wat een overeen komsten
Stanleyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het enige positieve aan het feit dat Bing en George gaan trouwen is dat we misschien Stanley weer even op visite krijgen
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Maxime nu eens gaat verliezen op elk punt waarop ze kan verliezen. Maar Nina zal zich wel weer laten inpakken![]()
Ik erger me verder dood aan de Bing-Sjors-Danny lijn en daarin vind ik Bing momenteel de irritantste, doet maar of ie alles voor elkaar heeft met die apelach van hem en reageert nog koppiger dan een 2-jarige kleuter wanneer het weer eens tegen zit, wat ziet Sjors eigenlijk in beider heren?
Jep. Moeten we serieus geloven dat dat studeert?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.
In mijn optiek stukken minder irritant, die twee mannen gedragen zich als kneuzen die om haar vechten, ik vind niet dat ze onintelligent overkomt in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.
Ach dat begrijp ik ook nog wel, Sjors is nu even voer voor de zwijmelende huisvrouwtjes in de ogen van de makers, die zal de komende tijd alleen nog maar tuttig en moederlijk gaan doen, geen ontkomen aan. Met Bing en Danny moeten ze een breder publiek aanspreken en als ik voor mezelf spreek falen ze daar jammerlijk in bij zowel Bing als Danny. Hiernaast vind ik Bing het meest irritant van de 3 door zijn kleuterhouding (kernwoorden: blij: aap-banaan; boos: in-broek-gepoept-hoofd)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef verleiding het volgende:
Sjors die ook constant over haar buik aait.
Ik ben 26 en ik studeer ook nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe oud is Sjors onderhand wel niet. Volgensmij was ze toendertijd geintroduceerd als kindermeisje van Nina. Nina was toen 9 ofzo? Die is nu ~19, en Sjors is nòg steeds aan het studeren. Rechten wel te verstaan![]()
En je zult zien dat ze gewoon huisvrouw wordt, en ze gaan leven van Bing's salaris als barman.
Dat heb ik ook... ik zei gelijk al, dit lijkt net Hedwigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik blijf het vooral een 2e Hedwig vinden.. maar dan minder leuk.
ik denk dat ze 29 is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe oud is Sjors onderhand wel niet. Volgensmij was ze toendertijd geintroduceerd als kindermeisje van Nina. Nina was toen 9 ofzo? Die is nu ~19, en Sjors is nòg steeds aan het studeren. Rechten wel te verstaan![]()
En je zult zien dat ze gewoon huisvrouw wordt, en ze gaan leven van Bing's salaris als barman.
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef verleiding het volgende:
Sjors die ook constant over haar buik aait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |