Een kind weghalen bij de moeder klinkt ook zo permanent. Ik heb over het feit dat de vader in dit geval ook gewoon zijn rechten heeft. Dat kan hij allemaal via de rechtbank regelen. Vaders krijgen wat dat betreft steeds meer te zeggen in dit geheel en terecht ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, maar een knappe kerel die in zo'n situatie een kind weghaalt bij de moeder.
Maar natuurlijk, dat is een ander verhaal. Ik vind het ook meer dan normaal dat een vader het recht heeft om met zijn kind om te kunnen gaan. Sterker nog, ik vind het voor het kind een recht om dat te kunnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een kind weghalen bij de moeder klinkt ook zo permanent. Ik heb over het feit dat de vader in dit geval ook gewoon zijn rechten heeft. Dat kan hij allemaal via de rechtbank regelen. Vaders krijgen wat dat betreft steeds meer te zeggen in dit geheel en terecht ook!
Ik vind dat mens zo verschrikkelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 10:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kim-Lian is gevraagd...
http://www.nu.nl/achterklap/2263903/kim-lian-gevraagd-gtst.html
Er staat toch echt "niet gevraagd"quote:Op maandag 7 juni 2010 10:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kim-Lian is gevraagd...
http://www.nu.nl/achterklap/2263903/kim-lian-gevraagd-gtst.html
Haha NU wel ja, vanochtend stond er iets heel anders. Bovenaan staat ook dat het bericht om 12.15 uur is gewijzigd...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er staat toch echt "niet gevraagd"
Gelukkig maar want ik vind dat mens zo verschrikkelijk irritantquote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er staat toch echt "niet gevraagd"
Ben ik niet met je eens de rol van Linda was wel eens waar irritant maar wel verdraait goed gespeeld .quote:Op maandag 7 juni 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Haha NU wel ja, vanochtend stond er iets heel anders. Bovenaan staat ook dat het bericht om 12.15 uur is gewijzigd...
Maar dat ze NIET is gevraagd is alleen maar goed nieuws...
idd AUB niet zeg..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Haha NU wel ja, vanochtend stond er iets heel anders. Bovenaan staat ook dat het bericht om 12.15 uur is gewijzigd...
Maar dat ze NIET is gevraagd is alleen maar goed nieuws...
Geen idee wie het is want naar dat soort programma's kijk ik niet.quote:Roy van Iersel in GTST?!
Roy van Iersel, bekend van de zoektocht 'Op zoek naar Joseph' is gevraagd voor een rol in Neerlands langstlopende soapserie.
Het is nog niet bekend welke rol Roy zal gaan spelen, aangezien er nog geen contracten zijn ondertekend. Wanneer hier meer over bekend is, hoort u het - uiteraard - van ons.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die gaat vast de vriend van Lucas spelen
quote:GTST (1 uur geleden)
Helaas is het door technische problemen niet gelukt de GTST-aflevering van 4 juni online te krijgen. We zijn druk bezig om het nu zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen! Sorry voor het ongemak.
Dat is toch de broer van Danny Rook?quote:
HAHA ja dat viel me nu ook opquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het einde van de TVP
![]()
Eindelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, niet weer![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Syb.ren het volgende:
Aflevering uit 2000 heeft gewonnen!Toch wel een raar idee dat Guusje er niet meer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, niet weer![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo vs. Maxime gaat interessant worden, maar wat stond ze nou allemaal te raaskallen? Ludo was een held.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef James1988 het volgende:Ik vind het met name irritant dat we Ludo nu blijkbaar ineens niet als slechterik maar als goede vader moeten zien.. het zou natuurlijk té complex worden als zowel Ludo als Maxime slecht waren voor Amy/Isabella dus nu is Ludo weer even integer en betrouwbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo vs. Maxime gaat interessant worden, maar wat stond ze nou allemaal te raaskallen? Ludo was een held.
![]()
Team Maxime![]()
Echt niet. Wacht maar af...... Maxime krijgt haar trekken nog wel thuis, dan zullen we wel zien hoe lief Ludo is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het met name irritant dat we Ludo nu blijkbaar ineens niet als slechterik maar als goede vader moeten zien.. het zou natuurlijk té complex worden als zowel Ludo als Maxime slecht waren voor Amy/Isabella dus nu is Ludo weer even integer en betrouwbaar![]()
Team Maxime
Eensch is! Team Maxime.quote:
Moeten we even aan de schrijvers vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Ludo de radertjes in zijn hoofd trouwens al laten werken nu Maxime haar ware kant laat zien.
Zo van hey mijn zoon Nick had toch al die tijd gelijk ?
Ik zie die schrijvers denken: 'zoon, welke zoon?'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Ludo de radertjes in zijn hoofd trouwens al laten werken nu Maxime haar ware kant laat zien.
Zo van hey mijn zoon Nick had toch al die tijd gelijk ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie die schrijvers denken: 'zoon, welke zoon?'
inderdaad zeg...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
GTST #291 Een vos verliest wel z'n haren maar niet zn strekenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:20 schreef antartica het volgende:
vraagje: was er vrijdag geen GTST? ik moet van de hele week terugkijken maar hij staat niet bij rtlgemist en ook niet op gtst.nl!
quote:
Ze moet NOG dieper gaan, secreet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef James1988 het volgende:
Aww arme Maxime. En het is stom dat ze in Janine's huis woont.
Ik blijf het vooral een 2e Hedwig vinden.. maar dan minder leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die actrice die Wiet speelt het kleine zusje van Lorena
Wat een overeen komsten
Stanleyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het enige positieve aan het feit dat Bing en George gaan trouwen is dat we misschien Stanley weer even op visite krijgen
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Maxime nu eens gaat verliezen op elk punt waarop ze kan verliezen. Maar Nina zal zich wel weer laten inpakken![]()
Ik erger me verder dood aan de Bing-Sjors-Danny lijn en daarin vind ik Bing momenteel de irritantste, doet maar of ie alles voor elkaar heeft met die apelach van hem en reageert nog koppiger dan een 2-jarige kleuter wanneer het weer eens tegen zit, wat ziet Sjors eigenlijk in beider heren?
Jep. Moeten we serieus geloven dat dat studeert?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.
In mijn optiek stukken minder irritant, die twee mannen gedragen zich als kneuzen die om haar vechten, ik vind niet dat ze onintelligent overkomt in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors is zelf ook een domme doos is gewoon een kwestie van soort zoekt soort.
Ach dat begrijp ik ook nog wel, Sjors is nu even voer voor de zwijmelende huisvrouwtjes in de ogen van de makers, die zal de komende tijd alleen nog maar tuttig en moederlijk gaan doen, geen ontkomen aan. Met Bing en Danny moeten ze een breder publiek aanspreken en als ik voor mezelf spreek falen ze daar jammerlijk in bij zowel Bing als Danny. Hiernaast vind ik Bing het meest irritant van de 3 door zijn kleuterhouding (kernwoorden: blij: aap-banaan; boos: in-broek-gepoept-hoofd)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef verleiding het volgende:
Sjors die ook constant over haar buik aait.
Ik ben 26 en ik studeer ook nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe oud is Sjors onderhand wel niet. Volgensmij was ze toendertijd geintroduceerd als kindermeisje van Nina. Nina was toen 9 ofzo? Die is nu ~19, en Sjors is nòg steeds aan het studeren. Rechten wel te verstaan![]()
En je zult zien dat ze gewoon huisvrouw wordt, en ze gaan leven van Bing's salaris als barman.
Dat heb ik ook... ik zei gelijk al, dit lijkt net Hedwigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik blijf het vooral een 2e Hedwig vinden.. maar dan minder leuk.
ik denk dat ze 29 is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe oud is Sjors onderhand wel niet. Volgensmij was ze toendertijd geintroduceerd als kindermeisje van Nina. Nina was toen 9 ofzo? Die is nu ~19, en Sjors is nòg steeds aan het studeren. Rechten wel te verstaan![]()
En je zult zien dat ze gewoon huisvrouw wordt, en ze gaan leven van Bing's salaris als barman.
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef verleiding het volgende:
Sjors die ook constant over haar buik aait.
Is ze trouwens al afgestudeerd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.
Das te moeilijk voor ze, ze zijn ook volgens mij vergeten dat Stefano de broer van Ludo is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, stel je voor dat we het kindsje vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik riep het al van af het begin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Frey het volgende:
Het was al voorspeld hè? Bing terug bij Sjors en het hele personage is weer naar de klote.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:33 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In That 70's Show had de blanke Hyde wel een neger als biologische vader. Het kan in zeldzame gevallen wel zo zijn geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef NicoleM het volgende:
Het is wel jammer dat er op een ander forum gevraagd werd door iemand van RTL om een blanke meisjesbaby die de dochter van Sjors gaat spelen. Nu weten we dus dat Danny de vader is van een babymeisje.
Ja maar hij zag een piem0l op de echo, dus hij is de echte vader niet of het kind is geen echt meisjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef NicoleM het volgende:
Het is wel jammer dat er op een ander forum gevraagd werd door iemand van RTL om een blanke meisjesbaby die de dochter van Sjors gaat spelen. Nu weten we dus dat Danny de vader is van een babymeisje.
Niet vrijwillig geloof ik, op last van de meest verknipte schrijvers ooit moest de hele familie Huygens er ineens uit, van Ronja vond ik het persoonlijk niet erg, maar deze schrijvers ontberen elke vorm van visie vind ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Met welke reden is Ronja er eigenlijk uitgegaan? En dan bedoel ik niet de privé dat ze ze zich meer op het theater wilde storten maar de reden van haar personage...
Ze wilde tot rust komen bij Sair, ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Met welke reden is Ronja er eigenlijk uitgegaan? En dan bedoel ik niet de privé dat ze ze zich meer op het theater wilde storten maar de reden van haar personage...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk wordt Maxime neergezet als de gestoorde trut die ze is
Alexandra Alphenaar heeft al eerder toneel gespeeld, en kon dat toen combineren met haar carrière in GTST. Ze ging er vanuit dat dat nu weer zou kunnen, maar de producer vond dat ze moest kiezen: de soap of het theater. Ze koos voor het theater.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Ach kind toch, wil je erover praten, kopje thee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef sherezade het volgende:
ik word van Sjors zo moein iedere scene houdt ze haar buik vast of ze is thee aan het zetten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |