Is ze trouwens al afgestudeerd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.
Das te moeilijk voor ze, ze zijn ook volgens mij vergeten dat Stefano de broer van Ludo is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie die schrijvers denken: 'zoon, welke zoon?'
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, stel je voor dat we het kindsje vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Anders vergeten we nog dat ze zwanger is he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik riep het al van af het begin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Frey het volgende:
Het was al voorspeld hè? Bing terug bij Sjors en het hele personage is weer naar de klote.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:33 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In That 70's Show had de blanke Hyde wel een neger als biologische vader. Het kan in zeldzame gevallen wel zo zijn geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef NicoleM het volgende:
Het is wel jammer dat er op een ander forum gevraagd werd door iemand van RTL om een blanke meisjesbaby die de dochter van Sjors gaat spelen. Nu weten we dus dat Danny de vader is van een babymeisje.
Ja maar hij zag een piem0l op de echo, dus hij is de echte vader niet of het kind is geen echt meisjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef NicoleM het volgende:
Het is wel jammer dat er op een ander forum gevraagd werd door iemand van RTL om een blanke meisjesbaby die de dochter van Sjors gaat spelen. Nu weten we dus dat Danny de vader is van een babymeisje.
Niet vrijwillig geloof ik, op last van de meest verknipte schrijvers ooit moest de hele familie Huygens er ineens uit, van Ronja vond ik het persoonlijk niet erg, maar deze schrijvers ontberen elke vorm van visie vind ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Met welke reden is Ronja er eigenlijk uitgegaan? En dan bedoel ik niet de privé dat ze ze zich meer op het theater wilde storten maar de reden van haar personage...
Ze wilde tot rust komen bij Sair, ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Met welke reden is Ronja er eigenlijk uitgegaan? En dan bedoel ik niet de privé dat ze ze zich meer op het theater wilde storten maar de reden van haar personage...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk wordt Maxime neergezet als de gestoorde trut die ze is
Alexandra Alphenaar heeft al eerder toneel gespeeld, en kon dat toen combineren met haar carrière in GTST. Ze ging er vanuit dat dat nu weer zou kunnen, maar de producer vond dat ze moest kiezen: de soap of het theater. Ze koos voor het theater.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Starlie het volgende:
Ach kind toch, wil je erover praten, kopje thee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef sherezade het volgende:
ik word van Sjors zo moein iedere scene houdt ze haar buik vast of ze is thee aan het zetten ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |