quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Syb.ren het volgende:
Aflevering uit 2000 heeft gewonnen!Toch wel een raar idee dat Guusje er niet meer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, niet weer![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo vs. Maxime gaat interessant worden, maar wat stond ze nou allemaal te raaskallen? Ludo was een held.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef James1988 het volgende:Ik vind het met name irritant dat we Ludo nu blijkbaar ineens niet als slechterik maar als goede vader moeten zien.. het zou natuurlijk té complex worden als zowel Ludo als Maxime slecht waren voor Amy/Isabella dus nu is Ludo weer even integer en betrouwbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo vs. Maxime gaat interessant worden, maar wat stond ze nou allemaal te raaskallen? Ludo was een held.
![]()
Team Maxime![]()
Echt niet. Wacht maar af...... Maxime krijgt haar trekken nog wel thuis, dan zullen we wel zien hoe lief Ludo is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het met name irritant dat we Ludo nu blijkbaar ineens niet als slechterik maar als goede vader moeten zien.. het zou natuurlijk té complex worden als zowel Ludo als Maxime slecht waren voor Amy/Isabella dus nu is Ludo weer even integer en betrouwbaar![]()
Team Maxime
Eensch is! Team Maxime.quote:
Moeten we even aan de schrijvers vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Ludo de radertjes in zijn hoofd trouwens al laten werken nu Maxime haar ware kant laat zien.
Zo van hey mijn zoon Nick had toch al die tijd gelijk ?
Ik zie die schrijvers denken: 'zoon, welke zoon?'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Ludo de radertjes in zijn hoofd trouwens al laten werken nu Maxime haar ware kant laat zien.
Zo van hey mijn zoon Nick had toch al die tijd gelijk ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie die schrijvers denken: 'zoon, welke zoon?'
inderdaad zeg...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie die schrijvers denken: 'zoon, welke zoon?'
GTST #291 Een vos verliest wel z'n haren maar niet zn strekenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:20 schreef antartica het volgende:
vraagje: was er vrijdag geen GTST? ik moet van de hele week terugkijken maar hij staat niet bij rtlgemist en ook niet op gtst.nl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |