Volgens mij is de nieuwe, jongere generatie nog steeds overwegend enthousiast.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Liquidist het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het in zijn huidige vorm nog bestaat
Welke generatie? 10-15?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is de nieuwe, jongere generatie nog steeds overwegend enthousiast.
Volgens mij hebben ze wel een vrij constant kijkcijfer en aangezien veel mensen van de oude garde klagen dat het niet meer de moeite waard is om te kijken denk ik dat de jongere generatie die plek dan overneemt?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Welke generatie? 10-15?
GTST heeft straks trouwens wel een monopolie op soap. ONM is al weg en ATWT verdwijnt over anderhalf jaar ook van de buis. Dus mensen die graag soap kijken zijn bijna wel tot GTST veroordeeld, slechte zaak wmb.
Oké, onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?????? The Bold zit al een aantal jaar (volgens mij vanaf 2007) bij ons aller campingzender SBS6.quote:De Bold is er gelukkig ook nog en rtl komt vanaf maandag met dubbele uitzendingen als ik het goed heb begrepen
Ik zal die jankbek van haar in ieder geval niet missen.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef summer29 het volgende:
En jammer dat Ronja niet meer in GTST komt....
Een toontje lager mag wel hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?????? The Bold zit al een aantal jaar (volgens mij vanaf 2007) bij ons aller campingzender SBS6.
Dus zó raar is het niet dat ik even in de war was.quote:Op zondag 25 april 2010 17:08 schreef Mylene het volgende:
Er gaan geruchten de ronde dat RTL4 de uitzendrechten weer heeft verworven.
[..]
Ja, een beetje een David Harkema ervan makenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Blij dat Ronja weg is
Maar gaat Dex ook weg? Ik hoop het niet, want ik vind hem wel leuk zoIk hoop dat ze van hem een slechterik maken
Het komt terug naar RTLquote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?????? The Bold zit al een aantal jaar (volgens mij vanaf 2007) bij ons aller campingzender SBS6.
Naja goed is hij nooit geweest, hij dealde pillen en was Vicki's pooier zowat. Alleen heeft iedereen nu wel door dat hij Isabella bespioneert.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Maar gaat Dex ook weg? Ik hoop het niet, want ik vind hem wel leuk zoIk hoop dat ze van hem een slechterik maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef Syb.ren het volgende:
Zomercliff persbericht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef Syb.ren het volgende:
Zomercliff persbericht:Niet echt vernieuwend eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ja, dit is de climax van al die softe liefdesverhaallijntjes. Niets aan dus...quote:
domme koequote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef James1988 het volgende:
Is Isabella nou zo'n domme koe of lijkt dat maar zo?
Oooh ja dat was zo gaaf! Jammer dat het zo nep was met Sophia en Janine...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:12 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)janine.avi_plain.xml
Oh dit was het eerste moment dat ik echt zat te shaken. Wat vond ik dat spannend toen.
En de beste uitvoering van de Ludo tune ooit.
Dat boeide me totaal niet, het was vreselijk spannend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Jammer dat het zo nep was met Sophia en Janine...
Roxy Belinfantequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:47 schreef Maincoon het volgende:
Toen die vrouw Ludo blind maakte, is zij er toen mee weggekomen? Ik kan me het niet herinneren.
Beter. Volgens mij was dat maar een raar mens. :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
Roxy Belinfante
Volgens mij heeft hij haar het leven wel zuur gemaakt.
edit: oh ik zie dat ze gewoon is opgepakt en in het gevang zit.
Ja...maar dat wende toch wel eigenlijk. Kon het vreemd genoeg best waarderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Oooh ja dat was zo gaaf! Jammer dat het zo nep was met Sophia en Janine...
Kippenvelmoment!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marcus: 'Hee 2 Janinen"quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Maartel het volgende:
Wat betreft de zomercliff..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook zo grappig jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Marcus: 'Hee 2 Janinen"
Stefano: "Ja weet je hoe dat komt, omdat je harstikke bezopen bent...'
![]()
![]()
En het kind dan weer wel, dan weer niet, dan weer welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuken met Maxime, keuvelen met Sjors. It's quite simple.
Alsjeblieft geen ONM'ers in GTSTquote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens over jonge slechteriken gesproken waarom cast gtst gewoon Levi van Kempen niet die heeft al laten zien dat hij dat prima kan.![]()
Hij wil gewoon niet dat Bing ervoor gaat zorgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef verleiding het volgende:
[..]
En het kind dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel.
Ik had er geen probleem mee. Gisteravond rond 22 uur deed ie t prima..quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef Maincoon het volgende:
Ik wou het op Internet kijken vandaag, maar het werkte tegen. Het Internet is erg traag, dus de filmpjes lopen steeds vast.
quote:GTST op Youtube
Vanaf 2 juni 2010 bestaat er een speciaal Goede Tijden, Slechte Tijden-kanaal op YouTube.
Vrijwel direct na de uitzending op televisie, komt de aflevering op het GTST YouTube-kanaal. Elke aflevering blijft gedurende een periode van drie weken beschikbaar.
Daarnaast zal op het YouTube-kanaal nog meer GTST-materiaal staan. Iedere werkdag is een GTST shortie te zien: een drie minuten durende clip met de highlights van de uitzending van die avond.
Ook kunnen je bij de wekelijkse poll uit drie historische afleveringen kiezen welke aflevering je het liefst nog eens wil bekijken. Na een week komt de meest gekozen aflevering uit de oude doos online.
www.youtube.com/gtst
Dat ligt er maar aan. Als ik zie welke fragmenten de top 3 soms halen bij die huidige stemrondes... Straks komt er een aflevering als die met het huwelijk van Sjors en Bing uit de bus... Nou hoera...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vooral dat laatste is tof.
Beter waren ze getrouwd in het Spookslot.quote:
Dan zag je de neger toch nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Beter waren ze getrouwd in het Spookslot.
Wel die heerlijke Mick de Lintquote:
Hij doet het nu weer prima!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik had er geen probleem mee. Gisteravond rond 22 uur deed ie t prima..
Wel weer een half uur van mijn tijd weggegooid, dat dan weer wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |