Een kater had een tv-wedstrijd gewonnen. Hij mocht één scene opnemen bij Peter Post/ Dr. Huygens op schootquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef Maincoon het volgende:
Hadden die een kat dan? Nog nooit gezien.
Een kat met drie orenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Countess het volgende:
[..]
Een kater had een tv-wedstrijd gewonnen. Hij mocht één scene opnemen bij Peter Post/ Dr. Huygens op schoot![]()
Edit: [ afbeelding ]
En in de aftiteling stond dan heel droog:quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Frey het volgende:
Vroeger had je Balou, die hond van Roos.Die kwam wel gewoon vaak in beeld.
Die heeft zelfs nog op een castfoto en in de leader gestaan.
[ afbeelding ]
Klopt, maar dat is nu eenmaal het geval met deze recurring characters. Ik vind het al heel mooi dat hij in de leader van seizoen 3 zit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef Frey het volgende:
Toch jammer dat Tom van Beek op geen enkele castfoto terug te vinden is.
Aan de ene kant was dat ook een deel van zijn charme, soms hoorde je niks van hem en ineens was ie daar in vol ornaat. Ik denk dat als hij een vast karakter was geweest het effect van zijn personage anders geweest zou zijn. Dat vond ik van Martine Hafkamp, zij was de eerste 2 seizoen eigenlijk ook een recurring character en zodoende een stuk mysterieuzer en dreigender, vanaf seizoen 3 kreeg je ook gewoon haar woning te zien en andere dagelijkse dingen en hoewel ze nog steeds slecht was, werd het allemaal een stuk 'gewoner'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is nu eenmaal het geval met deze recurring characters. Ik vind het al heel mooi dat hij in de leader van seizoen 3 zit.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Lauuwtje het volgende:
Go Jack![]()
Net even die van gisteren gekeken.
Toen die dubbelrol kwam, ben ik gestopt met kijken. Vond ik zo flauwekulquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef Maartel het volgende:
![]()
Iek ben die Janine, die Loedo ies van mij!!
Ik vond het alleen jammer dat Sophia doordraaide en daardoor uit de serie verdween, maar het schijnt dat het spelen van een dubbelrol best vermoeiend kan zijn. Althans dat heb ik rechtstreeks vernomen van een acteur, regisseur en schrijver van een kinderserie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:46 schreef Frey het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met die dubbelrol. Ik vond het gewoon een hele spannende verhaallijn.
ja inderdaad en ben benieuwd wie nou weer Nina's vriend wordt... of wordt ze misschien ook lesbisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef verleiding het volgende:
Gelukkig, Jack heeft Lorena door.
Ik vind het wel jammer dat Dex weg gaat. Helemaal nu met deze verhaallijn, hoe hij dat contract binnensleepte etc..
Mee eens! Ik vind het zo jammer dat hij eruit gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:55 schreef Frey het volgende:
Dex kan nog zoveel kanten op. Gewoon belachelijk dat hij er alweer uit moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |