Als je met slechterik bedoelt:quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef J_TM het volgende:
Als er een top 100 kwam van de grootste tv-slechteriken (rekbaar begrip) zou Lorena daar dan in voorkomen ?
K heb de spoilers gelezen, Ludo krijgt gelijk met zn quote ..quote:@NouMooiNiet en Lauwtje; een quote van Ludo.
"Jij dacht dat dit erg was; bereid je maar voor, want het gaat nog veel erger worden".
Maar Roos...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Frey het volgende:
http://www.youtube.com/gtst
Stemmen op die 1995 aflevering.
Precies!!!quote:
Inderdaad, maar dat komt ook omdat we nu die DVD-box hebben. Als die er niet waren en ik had Herman in dat fragment gezien, dan was het gelijk 1990 geworden. Nu is dat inderdaad niet nodig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Frey het volgende:
Kan haar zoon over 2 jaar daten met Amyquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Maincoon het volgende:
Word Nina de volgende zwangere? Zou wel leuk zijn!
Jouw avatarquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Maincoon het volgende:
Word Nina de volgende zwangere? Zou wel leuk zijn!
Jawel van de vieze wc bril waarop Ludo en Janine sex hebben gehad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Sk00p het volgende:
Zo wat heb ik me geërgerd aan Bing..![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel..
Allemaal de schuld van Sjors maar de 2 mannen lopen te vechten![]()
Wordt er moe vanDanny en z'n pindakaas gezeik..
![]()
Lorena![]()
![]()
![]()
Denk trouwens niet dat Nina zwanger is
Ludo en Janine zijn veel te koninklijk om seks te hebben op een wc-brilquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel van de vieze wc bril waarop Ludo en Janine sex hebben gehad.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Kan haar zoon over 2 jaar daten met Amy
Danny met zijn pindakaas gister inderdaad, allemachtig, wat was dat tenenkrommend. Je proeft het verschil wel degelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Sk00p het volgende:
Zo wat heb ik me geërgerd aan Bing..![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel..
Allemaal de schuld van Sjors maar de 2 mannen lopen te vechten![]()
Wordt er moe vanDanny en z'n pindakaas gezeik..
![]()
Lorena![]()
![]()
![]()
Denk trouwens niet dat Nina zwanger is
Om eerlijk te zijn vond ik dat wel grappig. Vooral die kop van Charlie erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Danny met zijn pindakaas gister inderdaad, allemachtig, wat was dat tenenkrommend. Je proeft het verschil wel degelijk
Die kop van Charlie was idd humor, maar Danny vond ik net zo'n jammerend klein kind. Maar goed, dat heb ik wel vaker met Dannyquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik dat wel grappig. Vooral die kop van Charlie erbij.
Ik heb geen idee hoe dat werkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Frey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |