Ik hoop op Jeff., of Stanley .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
ja inderdaad en ben benieuwd wie nou weer Nina's vriend wordt... of wordt ze misschien ook lesbisch.

Staat erboven, blanke baby.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:12 schreef Maartel het volgende:
Geen vermelding wat voor 'n kleur babietje ze zoeken?

Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Waarna ik dacht: die schrijvers zijn vast niet zo slimquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef alors het volgende:
pas geboren 'zwarte' babies zijn ook blank, maarja nu hoef ik helemaal nooit meer te gaan kijken dus.

Dat was sowieso al bekend aangezien Bing er in september 3 maanden uit gaat door de lexiewet (of hoe je het ook schrijft). kortom hij trekt het niet dat de baby toch van Danny is en gaat een paar maanden op de vlucht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Staat erboven, blanke baby.
Is dus een dochter van Danny en Sjors..
Wordt nog een leuke verhaallijn.. niet dus

Het kan ook voor een droom zijn...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
En laatst stond de casting nog open voor een donkere baby.
2 tot 3 maanden is goed nieuws dan gaat het kind hopelijk dood

Van dat blanke kind dan toch zekerquote:

Of Danny slaat zijn hersens in uit woede dat het kind niet van hem is, of hij raakt zwaargewond in de poging Sjors te redden... Dat hij eruit gaat zegt niets over wie de vader is. Of dat zou niet hoevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:21 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Dat was sowieso al bekend aangezien Bing er in september 3 maanden uit gaat door de lexiewet (of hoe je het ook schrijft). kortom hij trekt het niet dat de baby toch van Danny is en gaat een paar maanden op de vlucht.

In geval van Sjors en Bing al helemaal idd.. Bing z'n huidskleur is al niet heel donker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef alors het volgende:
pas geboren 'zwarte' babies zijn ook blank, maarja nu hoef ik helemaal nooit meer te gaan kijken dus.
Danny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Bing en Sjors mag ze van mij het leven best zuur maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Danny is dus de vader, maar Danny is met Maxime, de die een obsessie heeft met andermans kinderen, na Amy heeft zij dus ook een nieuwe verhaallijn inderdaad

Sjors zegt 18x per aflevering "het kindje.. mijn kindje.. ons kindje".quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef Frey het volgende:
Bing en Sjors mag ze van mij het leven best zuur maken.

HAHAAHAHAAHAHAAAHAHA!!!H!!!!!!HAHAHAHAHaaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |