Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
goeiemorgenquote:
quote:
Wok!quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke
je ondertekst, wentelteefje? lekker hoor.
hoe is het met de samara?
apk, kan soms voor verrassingen zorgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok!
Dit is een beestje bedacht door EscherMaar echte wentelteefjes zijn inderdaad lekker
![]()
![]()
Met de Samara alles goedIk heb nu ruim 2000 km gemaakt
Volgende week APK en wat onderhoud en dan kan ik er hopelijk weer een jaar tegenaan
![]()
![]()
Hoe is het met jou dan?(dat lees ik strakjes, want ik moet er nu eerst vandoor...)
DWquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:26 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Woohoo! Heb de XBOX 360 Elite met Red Dead Redemption gehaald gisteren! Uber vette shit!
Nee, maar wel na het zien van de 24-finale gisteren. Televisie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Jackquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef Darkwolf het volgende:
En? Zijn er nog meer mensen een beetje sentimenteel na het kijken van de aller aller aller allerlaatste Lost finale?
Heb die gasten toch zes jaar van mijn leven zitten volgen. Best bizar eigenlijk.![]()
Het was tijd om te stoppen, maar ik ga het toch missen...
Ach, 'gelukkig' gaat Frans nog gewoon doorquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel na het zien van de 24-finale gisteren. Televisie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Jack.
Nee, de verkeerde Bauer is gestopt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, 'gelukkig' gaat Frans nog gewoon door.
Het is met stip mijn favoriete serie, en een vervanger is er op dit moment niet. Ik ga dus tijd overhouden in het nieuwe tv-seizoen. Maar gelukkig heb ik de DVD-boxen nogquote:
En anders kun je altijd nog fan worden van de verkeerde Bauerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is met stip mijn favoriete serie, en een vervanger is er op dit moment niet. Ik ga dus tijd overhouden in het nieuwe tv-seizoen. Maar gelukkig heb ik de DVD-boxen nog.
Ik ben mijn moeder nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog fan worden van de verkeerde Bauer.
Ja, seizoen 8 is de laatste.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef DaMart het volgende:
Nee, maar wel na het zien van de 24-finale gisteren. Televisie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Jack.
ja hoor, alleen in een iets ander tempo als we gewend zijnquote:
Daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, alleen in een iets ander tempo als we gewend zijn
Als je voorheen een vergadering had moest je 2 topics teruglezen, nu kun je zowat een week op vakantie...
je kan nu iets uitzoeken of vergaderen zonder dat je veel mistquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.
Ach, zo heel erg vind ik het huidige tempo niet eens.
Maar ik verwacht weinig problemen, vorig jaar hebben ze van alles nog vervangen (remmen, v-snaar etc), dus ik ga er vanuit dat er alleen wat dingetjes afgesteld moeten worden in de motor en dat evt de bougie aan vervanging toe isquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
apk, kan soms voor verrassingen zorgen![]()
met mij alles goed, weinig te melden eigenlijk.
vanavond eens kijken of ik de achterdeur weer soepel sluitend kan maken![]()
als je hem nu open doet gaat het zo:
klink moeizaam naar beneden KNEEEERP TANGGGG en dan is ie open.
om hem weer dicht te krijgen zet je een voet tegen het kozijn en trek je de deur weer in het slot.
Ik ga em vandaag kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef Darkwolf het volgende:
En? Zijn er nog meer mensen een beetje sentimenteel na het kijken van de aller aller aller allerlaatste Lost finale?
Heb die gasten toch zes jaar van mijn leven zitten volgen. Best bizar eigenlijk.![]()
Het was tijd om te stoppen, maar ik ga het toch missen...
Ik WIST hetquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
dat evt de bougie aan vervanging toe is
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik WIST hetLada's hebben maar één bougie
Vraag maar aan Alexx, het is ECHT zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben geen expert op het gebied van auto's, dus of ie er echt maar 1 heeft dat weet ik niet
Hoe dan ook, de startmotor moet bekeken worden
Neh, die weet veel merken en types enzo, maar qua techniek is ie niet zo handig... (heb het echt aan den lijve ondervondenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag maar aan Alexx, het is ECHT zo![]()
Als je honderd identieke posts op het forum plaatst krijg je automatisch een permban he, dat weet jequote:
dan zou ik die allang gehad hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je honderd identieke posts op het forum plaatst krijg je automatisch een permban he, dat weet je
een open vms server, grappige is dat hij wel een computer account aanmaakt in het domein en op de domein controller zie ik ook dat het succesvol gebeurt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik vind alleen maar hits die gaan over slackware en samba en zo. Weg met die shit, daar weet ik niks van
hij heeft 4 bougiesquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben geen expert op het gebied van auto's, dus of ie er echt maar 1 heeft dat weet ik niet
Hoe dan ook, de startmotor moet bekeken worden
Hij heeft 4 cilinders ja. En dan DENK je dat ie ook 4 bougies heeftquote:
normaal gesproken welquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft 4 cilinders ja. En dan DENK je dat ie ook 4 bougies heeft
Hoerig ja, ben ineens snipverkoudenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
het scheelt nogal met gisteren qua weer![]()
regen en maar een graad of 12
ik heb 2 lada's gehad en die hadden 4 bougies, of meer maar die lagen dan in de kofferbak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft 4 cilinders ja. En dan DENK je dat ie ook 4 bougies heeft
dat heet zelf kennis, reserve onderdelen vast gemonteerd want ze weten dat het stuk gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Die schrootkar van LL heeft 8 bougies nodig op 4 cilinders
Ja, redundancy, failover, jeweetsquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heet zelf kennis, reserve onderdelen vast gemonteerd want ze weten dat het stuk gaat.
het is gewoon opeens behoorlijk koud.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
het scheelt nogal met gisteren qua weer![]()
regen en maar een graad of 12
mijn volvo heeft 5 bougiesquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, redundancy, failover, jeweets![]()
Je noiemt het Twin Spark en je vangt er nog extra geld voor ook
ik ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon opeens behoorlijk koud.
Dat had ik niet besteld
quote:
15 graden, beetje bewolktquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon opeens behoorlijk koud.
Dat had ik niet besteld
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, redundancy, failover, jeweets![]()
Je noiemt het Twin Spark en je vangt er nog extra geld voor ook
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw volvo heeft de 2.5 liter motor van de renault safrane
opgelostquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan nu iets uitzoeken of vergaderen zonder dat je veel mist![]()
zeg mpg, nu we het toch over uitzoeken hebben,
ken jij de oplossing voor deze foutmelding?
Error in domain join verification (credential setup failed): NT_STATUS_INVALID_COMPUTER_NAME
quote:
PWNquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opgelost
Wil je op de Windows 2003 DC's de pipes LSARPC en netlogon toevoegen aan de lijst met pipes die anoniem verbonden mogen worden?
Vinden jullie dit niet aanvaardbaar dan moet je wachten op de volgende versie van CIFS.
Versie 1.2 kan met Kerberos een ADS join doen i.p.v. RPC.
Versie 1.2 moet op 1-juni beschikbaar komen.
het kan op dit moment dus niet tenzij we het security beleid gaan verkrachten
Nou klaar toch, vertel je dat aan je MT, slotjequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opgelost
Wil je op de Windows 2003 DC's de pipes LSARPC en netlogon toevoegen aan de lijst met pipes die anoniem verbonden mogen worden?
Vinden jullie dit niet aanvaardbaar dan moet je wachten op de volgende versie van CIFS.
Versie 1.2 kan met Kerberos een ADS join doen i.p.v. RPC.
Versie 1.2 moet op 1-juni beschikbaar komen.
het kan op dit moment dus niet tenzij we het security beleid gaan verkrachten
Nog 362.999.999 te gaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
![]()
sonny heeft zijn eerste muis gevangen
zoietsquote:
dat welquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef skitzin het volgende:
[..]
misschien begint die eindelijk in vorm te komen
was mijn kitten maar zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel![]()
gelukkig zitten er hier ook nog 3 zwerfkatten dus gaat het sneller
de stalkat kwam dit weekend met een haas aanzeulen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
![]()
sonny heeft zijn eerste muis gevangen
WTF?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de stalkat kwam dit weekend met een haas aanzeulen.
Was geen redden meer aan.
dus geen hazepeperquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou klaar toch, vertel je dat aan je MT, slotje
stalkatquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehequote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
stalkat is een vogel en haas is konijn![]()
[ afbeelding ]
taaie droge kost zo'n duifquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dan heb je vast deze nog nooit gezien
jup 150 pk sterke 2 liter motor 4 cilinder, bmw heeft er 2 meer nodig om aan dezelfde pk's te komen..... O ja Hoi en Byequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heet zelf kennis, reserve onderdelen vast gemonteerd want ze weten dat het stuk gaat.
die is niet zo groot als een konijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dan heb je vast deze nog nooit gezien
zo te zien welquote:
JFquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup 150 pk sterke 2 liter motor 4 cilinder, bmw heeft er 2 meer nodig om aan dezelfde pk's te komen..... O ja Hoi en Bye
maar dan grijsquote:
WTF, hoe krijgt ie hem naar binnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
stalkat is een vogel en haas is konijn![]()
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WTF, hoe krijgt ie hem naar binnen
een maat van me heeft koikarpers en die heeft speciaal tegen pelikanen een net gespannen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer een reiger een redelijke brasem naar binnen zien werken, dan weet je echt niet wat je ziet
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die accepteren geen slotje.
je weet wel
* wel.o.k mompelt iets van kerst groet, mail en signature
Ja hij is al op dieetquote:
Nouja in ieder geval gaat alles goed met hemquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hij is al op dieetMaar ik gaf dus inderdaad de hoeveelheid brokjes voor een poes van 7 kilo, ik vind het ook niet verantwoord om ineens zelf te beslissen "te weinig" te geven. Straks krijgt hij niet genoeg voedingstoffen ofzo. Maar nu mag hij dus nog maar de helft
Juhquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:21 schreef skitzin het volgende:
Nouja in ieder geval gaat alles goed met hem![]()
Hahaha..quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
JuhMaar dat verbaasd me ook niet
Alleen zijn tandvlees moet ik dus inderdaad goed gaan verzorgen nu.
En woaaaah als je hem in een hokje stopt dan kan hij ineens vet coole ninja schoppen en rollen en draaien enzo
neequote:
fhaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
neeIk zat me ook net te bedenken dat ik het op had moeten nemen
Hoe is het hier met iedereen verder?
Vertel daar eens wat meer over?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
je zou maar op fok zitten... ben btw ontslagen mijn manier van frustratie uitten.
De lading die we eigenlijk hadden moeten draaien is afgekeurd.
Ik voorspel een zeer langdurig en succesvol carrierequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
je zou maar op fok zitten... ben btw ontslagen mijn manier van frustratie uitten.
vertelquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Nou er staan buizen in de hal ... en ik heb een redelijk simpel vakantie baantje ... namelijk de langwerpige dozen met aliminium profielen aan rekken hangen. Dus wij hangen de rekken vol met buizen blijkt er een heleboel dozen met afkeur bij te zitten.. Deze hebben een deuk erin en kan niet worden opgehangen..quote:
Nou, mijn manier van frustratie uitten? Hekel hebben aan alles en iedereen om me heen XD... voornamelijk de mensen met een baan die ondertussen zitten te fokken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Fha het volgende:
Ah dus ontslagen worden heeft niks met frustratie uiten te maken. Je hebt gewoon nog nooit gehoord van interpunctie. Dan snap ik het weer.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Hekel hebben aan alles en iedereen om me heen XD.
dat heet werkontspanningquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou, mijn manier van frustratie uitten? Hekel hebben aan alles en iedereen om me heen XD... voornamelijk de mensen met een baan die ondertussen zitten te fokken!
quote:
Nee dat had ik al begrepen:quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef cablegunmaster het volgende:
nee ben niet ontslagen om mn mentaliteit...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Fha het volgende:
Ah dus ontslagen worden heeft niks met frustratie uiten te maken. Je hebt gewoon nog nooit gehoord van interpunctie. Dan snap ik het weer.
staat totquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ben btw ontslagen mijn manier van frustratie uitten.
als lul staat tot drumstel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef cablegunmaster het volgende:
nee ben niet ontslagen om mn mentaliteit... die vonden ze geweldig
![]()
quote:
Jep , vergeet soms m'n interpunctie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
staat tot
[..]
als lul staat tot drumstel.
Ja hallo, zonder interpunctie is het gewoon op tien verschillende manieren te lezen, dat is irritantquote:
Dat JIJ nou alleen met je lul communiceert... Daarmee is niet iedereen gezegendquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo, zonder interpunctie is het gewoon op tien verschillende manieren te lezen, dat is irritant
HAPquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat JIJ nou alleen met je lul communiceert... Daarmee is niet iedereen gezegend
Nee man, dat is toch geen bal aan in de regenquote:
Tuurlijk wel paraplu op , sigaret erbij boekje,quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch geen bal aan in de regen
Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachtenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachten![]()
GMTAquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachten![]()
zoiets missen zou zonde zijnquote:
friemelquote:
Wow... klinkt als een leuke paar dagen uit Treinspottenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
In februari had ik, heel enthousiast, al een weekendje in een hotel in Hagen geboekt, omdat het toen goedkoop was en ik er vanuit ging dat ik eind mei wel voldoende fit zou zijn voor zoeen escapade. En dus vertrok ik vrijdagmiddag na m'n werk via Nijmegen en Venlo naar Hagen. Veel meer dan dat zat er voor de vrijdag niet in. Daarom hier alleen wat foto's van de zaterdag en de zondag.
Dortmund Hbf, 22 mei 2010. Twee treinstellen type LINT41 staan klaar om als RB53 Ardey-Bahn te vertrekken naar Schwerte (Ruhr), een stukje van ongeveer 20 km.
[ afbeelding ]
Schwerte (Ruhr), 22 mei 2010. Een dieseltreinstel BR628 komt voorrijden als RegionalExpress naar Warburg.
[ afbeelding ]
Ik neem deze trein tot de eerste halte, Fröndenberg. Daar stap ik over in de LINT naar Winterberg. Alleen had ik er even niet aan gedacht dat er in een LINT weliswaar ongeveer 377 fietsen gaan, maar dan geen mensen meer. Op zaterdagochtend met stralend weer vanuit het Ruhrgebiet naar het Sauerland willen... Ik had kunnen weten dat het een slecht plan wasMaar goed. In Fröndenberg nog even gecargospot
![]()
[ afbeelding ]
Lach maar, het belangrijkste staat erop
Vanuit Winterberg reed ik via Bestwig naar de oostrand van NRW, Warburg. Daarvandaan een eind richting het noorden, naar Altenbeken (bekend van het viaduct) en Paderborn. In Paderborn hangt een fraaie gedenkplaquette:
[ afbeelding ]
Op de terugweg richting mijn hotel in Hagen werd in Unna nog even fijntjes aangegeven wie de schuld heeft van de nog steeds gedwongen overstap in Kaldenkirchen:
[ afbeelding ]
Dan de zondag. Ik had mijn oog laten vallen op twee bordjesrijke lijntjes die vanuit Bielefeld richting Altenbeken en Paderborn lopen, en besloot mezelf even snel en comfortabel naar het startpunt van de dag te laten vervoeren. Tussen Hamm en Bielefeld wordt inderdaad lekker doorgekacheld, dat stuk gaat in 3 minuten minder dan het 20 km kortere traject Hagen - Hamm.
[ afbeelding ]
Deze ICE werd gereden met een dubbel setje, zodat het geheel in Bielefeld nog maar juist langs het perron paste.
[ afbeelding ]
Bij een overstap in Paderborn bleek ik 68 minuten de tijd te hebben. Nou, dan kan er nog wel een extra slagje naar Altenbeken tussendoorHier twee FLIRTS van verschillende vervoerders in Paderborn. De rechtse is van Keolis/EuroBahn, die ook graag naar Venlo hadden willen rijden, maar ja...
[ afbeelding ]
Vanuit Bielefeld ging het over Münster en Enschede terug naar Utrecht. In Münster nog even een onbeschaamd broodje schnitzel gegeten![]()
[ afbeelding ]
En de bordjesoogst was al eerder te zien
Dat ding heeft daar lang gestaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo dan. Een foto die ruk is, van een trein die stuk is
[ afbeelding ]
Wat een verhaal! Dus dankzij PrutsRail mogen wij nog dagelijks tegen die ouwe duitse meuk aankijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
In februari had ik, heel enthousiast, al een weekendje in een hotel in Hagen geboekt, omdat het toen goedkoop was en ik er vanuit ging dat ik eind mei wel voldoende fit zou zijn voor zoeen escapade. En dus vertrok ik vrijdagmiddag na m'n werk via Nijmegen en Venlo naar Hagen. Veel meer dan dat zat er voor de vrijdag niet in. Daarom hier alleen wat foto's van de zaterdag en de zondag.
Dortmund Hbf, 22 mei 2010. Twee treinstellen type LINT41 staan klaar om als RB53 Ardey-Bahn te vertrekken naar Schwerte (Ruhr), een stukje van ongeveer 20 km.
[ afbeelding ]
Schwerte (Ruhr), 22 mei 2010. Een dieseltreinstel BR628 komt voorrijden als RegionalExpress naar Warburg.
[ afbeelding ]
Ik neem deze trein tot de eerste halte, Fröndenberg. Daar stap ik over in de LINT naar Winterberg. Alleen had ik er even niet aan gedacht dat er in een LINT weliswaar ongeveer 377 fietsen gaan, maar dan geen mensen meer. Op zaterdagochtend met stralend weer vanuit het Ruhrgebiet naar het Sauerland willen... Ik had kunnen weten dat het een slecht plan wasMaar goed. In Fröndenberg nog even gecargospot
![]()
[ afbeelding ]
Lach maar, het belangrijkste staat erop
Vanuit Winterberg reed ik via Bestwig naar de oostrand van NRW, Warburg. Daarvandaan een eind richting het noorden, naar Altenbeken (bekend van het viaduct) en Paderborn. In Paderborn hangt een fraaie gedenkplaquette:
[ afbeelding ]
Op de terugweg richting mijn hotel in Hagen werd in Unna nog even fijntjes aangegeven wie de schuld heeft van de nog steeds gedwongen overstap in Kaldenkirchen:
[ afbeelding ]
Dan de zondag. Ik had mijn oog laten vallen op twee bordjesrijke lijntjes die vanuit Bielefeld richting Altenbeken en Paderborn lopen, en besloot mezelf even snel en comfortabel naar het startpunt van de dag te laten vervoeren. Tussen Hamm en Bielefeld wordt inderdaad lekker doorgekacheld, dat stuk gaat in 3 minuten minder dan het 20 km kortere traject Hagen - Hamm.
[ afbeelding ]
Deze ICE werd gereden met een dubbel setje, zodat het geheel in Bielefeld nog maar juist langs het perron paste.
[ afbeelding ]
Bij een overstap in Paderborn bleek ik 68 minuten de tijd te hebben. Nou, dan kan er nog wel een extra slagje naar Altenbeken tussendoorHier twee FLIRTS van verschillende vervoerders in Paderborn. De rechtse is van Keolis/EuroBahn, die ook graag naar Venlo hadden willen rijden, maar ja...
[ afbeelding ]
Vanuit Bielefeld ging het over Münster en Enschede terug naar Utrecht. In Münster nog even een onbeschaamd broodje schnitzel gegeten![]()
[ afbeelding ]
En de bordjesoogst was al eerder te zien
Dat is de conclusie op het eerste gezicht. Ik begrijp het eigenlijk niet zo, want volgens mij is het zo dat die stellen in Venlo op "het duitse gedeelte blijven" en dat ze dus helemaal geen toelating op het Nederlandse net HOEVEN te hebben. Maar er schijnt iets te zijn met de botsveiligheidsnormen en inderdaad liggen er ook op NL grondgebied nog wat overwegen tussen Venlo en de grens....quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef MPG het volgende:
Wat een verhaal! Dus dankzij PrutsRail mogen wij nog dagelijks tegen die ouwe duitse meuk aankijken?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 goldfinger1963
02. 026 Dr_Flash
03. 019 wel.o.k
04. 012 Fha
05. 010 skitzin
06. 009 cablegunmaster
07. 007 Symphonic
08. 007 MPG
09. 006 Marijkezwolle
10. 005 DaMart
11. 004 Darkwolf
12. 001 john-frusciante
13. 001 friemelaar
14. 001 Bengeltje
15. 001 marcb1974
16. 001 Knuffelzacht
17. 001 Giertje
quote:Top 100 van woensdag 26 mei 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 159 Symphonic
25. 139 Giertje
71. 091 suikertaartje
Wow! Gaaf man!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
-snip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Nou, plaatsJE? Het is net zo groot als Den Haag hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Bielefeld is echt een leuk plaatsje,
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, plaatsJE? Het is net zo groot als Den Haag hoor
Maar nu ga ik naar de Fysio![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Oeh oeh!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
Voor Fles zijn hobby:[..]maar weer, Fles.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen
Islam vs reason ... geen idee of het wat leesbaar is ... zat op hamachi te praten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, plaatsjequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Hij begon de vorige ook over het splitten van de maan.. split of the moon zoek het maar op op youtubequote:
Goedemorgenquote:
Splitten van de maan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Hij begon de vorige ook over het splitten van de maan.. split of the moon zoek het maar op op youtube![]()
en dan krijg je vet veel gelovige filmpjesTerwijl er geen bewijzen voor zijn goh er zitten ravijnen op de maan nou boeien
.
[..]
Goedemorgen![]()
marijkequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Fles, leuk verslag!En Bielefeld is echt een leuk plaatsje, ben er vorig jaar een nachtje en dag geweest, je kunt er leuk winkelen en alles is lekker oud en mooi
![]()
Goedemorgen
Islam vs reason ... geen idee of het wat leesbaar is ... zat op hamachi te praten...cmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phenoquote:mooi onderzoek
enne je staat rechts onder op de foto tegen het kraampje geleund met een blauwe doek om je hoofd die je van dat piratenschip hebt mee genomen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
flesquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
skitzquote:
knuffelquote:
Llquote:
sympquote:
Morgen Wokquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijke![]()
[..]
cmg![]()
[..]
phenomooi onderzoek
enne je staat rechts onder op de foto tegen het kraampje geleund met een blauwe doek om je hoofd die je van dat piratenschip hebt mee genomen
Ik wilde mn poes net laten helpen toen bleek dat ze weer vol zatquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
KittensMaar helaas, geen budget op het moment om er twee te hebben
Lieeefquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Manlief![]()
![]()
Rest
kat hebbuh? paar uur oud
kreng bevalt net van 5 kittens
eentje verstoot ze
fotos!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Manlief![]()
![]()
Rest
kat hebbuh? paar uur oud
kreng bevalt net van 5 kittens
eentje verstoot ze
wijfiequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
![]()
![]()
![]()
jij en kittens, volgorde zoek je zelf maar uit
![]()
helluh
LLquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
KZ
ik dus ook, had er 5 en was al blij dat ik 2 kittens na een jaar (!) ergens anders kon plaatsen
ze is net bevallen, beestjes zijn nog viesquote:
liefw!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze is net bevallen, beestjes zijn nog vies
pics komen later wel
Koffievangerquote:
skillz, I've got themquote:
ik had al eens een oplossing gepostquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wilde mn poes net laten helpen toen bleek dat ze weer vol zat
heb aan drie nu ook genoeg eigenlijk
mja ze zijn er nu....
quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
Katten:
1/2 cup soy sauce
juice of one orange
juice of 1/2 lime
1/4 cup hoisin sauce
1/4 cup ketchup
1/4 cup rice wine vinegar
1/2 cup light brown sugar
1/3 cup beer
1 T. sesame oil
1 t. red chili flakes
4 garlic cloves, halved
1-inch piece of fresh ginger - smashed and cut into small pieces
1 fresh cat
Prepare the sauce by combining all ingredients except the cat in a heavy saucepan. Bring to a slow boil and cook, stirring, until thickened. About 20 minutes. Set aside
Preheat oven to 400 degrees F.
Cut cat into 1 inch slices, season with salt and pepper. Place pork in a single layer on a sheet pan. Line your sheet pan with an Exopat mat and you'll save yourself a lot of clean-up later. Bake cat for 8 minutes.
Strain sauce into a bowl. Using tongs, dip each piece of cat into the sauce and put back onto baking sheet. Return to the oven and bake for another 8 minutes.
Serve with sticky rice!
![]()
ik heb ook al 3 poesjes thuisquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
allemaal
ik heb er al 3 en vind het wel genoeg
fhaquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
![]()
![]()
![]()
jij en kittens, volgorde zoek je zelf maar uit
![]()
helluh
friemquote:
Als je nou ook nog een paar meter huis over hebt om er hier aan te plakken, dan wil ik die bonte welquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze is net bevallen, beestjes zijn nog vies
pics komen later wel
tussenstand (en wrs eindstand):
- 1 witte met paar zwarte vlekjes
- 1 grijze tijger
- 1 zwarte met beetje wit
- 1 bijna compleet zwarte
- 1 bonte (bruin, grijs, tijger en wit)
toch is het kjoet
ooooohquote:
jewel hoor, alleen is het kapot als het gaat regenen, kartonnen muren buigen blijkbaar snelquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nou ook nog een paar meter huis over hebt om er hier aan te plakken, dan wil ik die bonte wel![]()
Zal wel niet heh? Nee dacht ik al
Ohwquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
jewel hoor, alleen is het kapot als het gaat regenen, kartonnen muren buigen blijkbaar snel
jummie...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
oh joepie
de verstoten kitten drinkt nu eindelijk (al issie dus niet helemaal schoon)
![]()
krengbeetje 2 keer je kitten verstoppen
ik stop hem gewoon terug in je doos (nja de kartonnen versie he...)
en zometeen maar ff dweilen, bevallen brengt bloed met zich mee
Kittens zijn de eerste dag niet leukquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jummie...
heb nog nooit babykittens vastgehouden... de mijne zag ik toen ze 5 wkn oud waren en de ander die heb ik gekregen toen ze 2 was
eerste keer wassie echt nog goor en steenkoudquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jummie...
heb nog nooit babykittens vastgehouden... de mijne zag ik toen ze 5 wkn oud waren en de ander die heb ik gekregen toen ze 2 was
gelukkig heb je laminaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
oh joepie
de verstoten kitten drinkt nu eindelijk (al issie dus niet helemaal schoon)
![]()
krengbeetje 2 keer je kitten verstoppen
ik stop hem gewoon terug in je doos (nja de kartonnen versie he...)
en zometeen maar ff dweilen, bevallen brengt bloed met zich mee
echt wel... ze is in mn wasmand bevallen (dus kan dit meteen opnieuw wassen)quote:
Goedemorgen
Islam vs reason ... geen idee of het wat leesbaar is ... zat op hamachi te praten...Zjeeeezes wat een lang verhaal. . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:
mpgquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zjeeeezes wat een lang verhaal. . .
papierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
ik spring wel achter je aan om je te reddenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Fha het volgende:
Is er nog iemand die voor de laatste keer dit schooljaar even met mij mee wil doen als ik straks van een brug ga springen? Mag hoor
Jij bent al net zo liev als kittensquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
ik spring wel achter je aan om je te redden
Hoera!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef friemelaar het volgende:
Heeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii, da zie ik nou opeens we hebben er 2 standaard smileys bij
goede genenquote:
Pier!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja! Mogguh koffieschatjes![]()
![]()
Zielig voor luiheidquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
pfff toch maar een emmer vullen, ik wil het schoon hebben
luiheid verliest deze keer...
shit, dan moet ik ook gaan ...............quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goede genen
pfff toch maar een emmer vullen, ik wil het schoon hebben
luiheid verliest deze keer...
Ik wel, maar ik erger me kapot aan de stemwijzer dus ik bedenk het lekker zelf wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef friemelaar het volgende:
'k heb de stemmenwijzer nog iet geraadpleegd![]()
Weet tot nu toe alleen op wie ik zeker NIET wil stemmen![]()
Dan blijven er eigenlijk meteen ook niet zoveel partijen over waarop ik wel zou willen stemen![]()
Ach soms is het een nadeel dat je de gebroken beloftes van partijen in het verleden niet kunt vergeten.....
met de kraan open?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
ga jij knutselen, ga ik dweilen.. deal??
stemwijzer... komen bij mij partijen uit waar ik NIET op wil stemmen omdat ik hun gedachtengoed niet steunquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef friemelaar het volgende:
'k heb de stemmenwijzer nog iet geraadpleegd![]()
Weet tot nu toe alleen op wie ik zeker NIET wil stemmen![]()
Dan blijven er eigenlijk meteen ook niet zoveel partijen over waarop ik wel zou willen stemen![]()
Ach soms is het een nadeel dat je de gebroken beloftes van partijen in het verleden niet kunt vergeten.....
Sorry ben nog een beetje verkouden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Fha het volgende:
Is er nog iemand die voor de laatste keer dit schooljaar even met mij mee wil doen als ik straks van een brug ga springen? Mag hoor
daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stemwijzer... komen bij mij partijen uit waar ik NIET op wil stemmen omdat ik hun gedachtengoed niet steun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nou dan geeft het toch ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry ben nog een beetje verkouden.![]()
Fha
Dit leest heel fout als je dat er boven gemist hebtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij hebt al even veel zin als ik
Papier
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef skitzin het volgende:
[..]
Splitten van de maan?![]()
Hij is vast weer aan elkaar geplakt met seconde lijm
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zjeeeezes wat een lang verhaal. . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genius! Dat is wat ik ook altijd denk..kan de cirkel redenering niet vinden maar had er een plaatje van
Ik ben dan ook ZWAAR gelovigquote:one man's 'faith' is another man's 'insanity'.![]()
Deze gaf me een glimlach![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door cablegunmaster op 27-05-2010 12:18:27 ]Redacted
De eenvoudigste cirkel is: God bestaat want dat staat in de bijbel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dan zeiken ze over de ravijnen die je ziet op de maan die mogelijk door aardbevingen zijn ontstaan.
Natuurlijk fenomeen versus geloof
![]()
[..]
Genius! Dat is wat ik ook altijd denk..kan de cirkel redenering niet vinden maar had er een plaatje van
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben dan ook ZWAAR gelovig![]()
welke versie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ook een leuke cirkel
[..]
De eenvoudigste cirkel is: God bestaat want dat staat in de bijbel.
Wat in de Bijbel staat is waar want dat is het woord van God.
Meestal word je een religieuze discussie in getrokken, maar die hele discussie staat of valt met het bestaan van god.
Ik ga even wat wassen en dan kijk ik eens hoe mijn SimCity er bij staat
Nee, maar die kende ik alquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat plaatje ook ?*onderste van de 2 *
Waar leef jij dan op?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef j95 het volgende:
Wat is het toch jammer dat ik geen koffie of thee drink
heb jij soms stbabylon in je twitter?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dan zeiken ze over de ravijnen die je ziet op de maan die mogelijk door aardbevingen zijn ontstaan.
Natuurlijk fenomeen versus geloof
![]()
[..]
Genius! Dat is wat ik ook altijd denk..kan de cirkel redenering niet vinden maar had er een plaatje van
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben dan ook ZWAAR gelovig![]()
[ afbeelding ]
Deze gaf me een glimlach![]()
Theequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef j95 het volgende:
Cola ofzo en in de ochtend melk.
Al drink ik af en toe wel thee, maar niet vaak.
Mooi, dan drink ik jouw koffie ook wel opquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef j95 het volgende:
Wat is het toch jammer dat ik geen koffie of thee drink
Haha, primaquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan drink ik jouw koffie ook wel op.
En nog vrijwillig ook. Ik zal jou wel nooit begrijpenquote:
Ja, jouw koffie kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
En nog vrijwillig ook. Ik zal jou wel nooit begrijpen
Ik heb geen koffie want koffie is smerig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jouw koffie kan er ook nog wel bij.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met de kraan open?
Weet GF al dat hij er katjes bijkrijgt?
je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
En nog vrijwillig ook. Ik zal jou wel nooit begrijpen
Ik weet prima wat ik "mis"quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
je weet niet wat je mist![]()
zonder koffie kom ik de dag niet door.![]()
een dag zonder koffie is een dag niet geleeft.
Egniequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie want koffie is smerig!
Als de bedrijfsleidster besluit dat er extra waakkatten en muizenvangers nodig zijn, komen die er.quote:
daar heb ik ook andere middelen voorquote:
je hebt geen smaakquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet prima wat ik "mis"Een hoop pijn.
Koffie
daar word over gestemd en dan is het 2 tegen 1 dus gaat het niet doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de bedrijfsleidster besluit dat er extra waakkatten en muizenvangers nodig zijn, komen die er.
poesjes welquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
poesjes zijn toch altijd welkom in jouw club
Pijn heeft niks met smaak te makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt geen smaak![]()
koffie is lekker
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet prima wat ik "mis"Een hoop pijn.
Koffie
quote:
GMTAquote:
In mijn maag wel ja.quote:
hoe bevalt bolle het dat hij minder te eten krijgtquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
In mijn maag wel ja.
Daarom schenk ik nu lekker nog een kop thee in. Als het mag van meneer "ik lig overdwars over je heen en in de weg maar waag het niet om te stoppen met aaien want dan bijt ik je gewoon een beetje" tenminste
mijn cavia is bezoek bij jouquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
In mijn maag wel ja.
Daarom schenk ik nu lekker nog een kop thee in. Als het mag van meneer "ik lig overdwars over je heen en in de weg maar waag het niet om te stoppen met aaien want dan bijt ik je gewoon een beetje" tenminste
gewoon een beetje thee op hem morsen, gaat die vanzelf opzijquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
In mijn maag wel ja.
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:05 schreef skitzin het volgende:
[..]
gewoon een beetje thee op hem morsen, gaat die vanzelf opzij![]()
Ik doe niet aan Twitterquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb jij soms stbabylon in je twitter?
Ja nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe bevalt bolle het dat hij minder te eten krijgt
Echt.. ik HAAT cavia'squote:
Neequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:05 schreef skitzin het volgende:
gewoon een beetje thee op hem morsen, gaat die vanzelf opzij![]()
berg je eten dan maar goed opquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nietElke keer als ik opsta gaat hij meteen voor zijn bakje zitten en kijkt hij heeel zielig
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nietElke keer als ik opsta gaat hij meteen voor zijn bakje zitten en kijkt hij heeel zielig
Neuh, hij is niet geboeidquote:
hij heeft geen zin in etenquote:
sonny hier eet ik ook gewoon wat de pot schaftquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:14 schreef skitzin het volgende:
[..]
wat heeft mijn beesiej geluk..
die eet gewoon spaghetti mee en heeft (nog) nergens last van
Niet in mijn eten neequote:
Wat een geluk! Zijn baas voert hem zeer bewust voedsel wat niet goed voor hem is!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:14 schreef skitzin het volgende:
wat heeft mijn beesiej geluk..
die eet gewoon spaghetti mee en heeft (nog) nergens last van
we hebben het toch wel over dezelfde bolle die op het fornuis altijd sprong en eten van je bord probeerde te bietsenquote:
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
we hebben het toch wel over dezelfde bolle die op het fornuis altijd sprong en eten van je bord probeerde te bietsen
hij is ziekquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar sinds een paar weken vind hij mijn voedsel echt niet boeiend meer
naar koffie natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef cablegunmaster het volgende:
KSC trekt altijd weer mensen aan , nieuwe oude in allerlei smaken![]()
Hoe zal een KSCer smaken ? naar koffie / thee? of heeft het een wilde smaak als kiwi mango banaan?
Hihi nietusquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is ziek![]()
de dokter heeft hem niet goed onderzocht
ik gok op het tweedequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nietusHij word eindelijk verstandig
Of nog luier... Ik ben er nog niet uit welke het is
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar sinds een paar weken vind hij mijn voedsel echt niet boeiend meer
golden gate kijken en paardrijdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
Hmmm... even aan het kijken wat ik allemaal kan doen in San Francisco en California heheh.
Sinterklaasrijmquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmkay.... flyer in de bus van eoa bezorgturk die zich "de Bierambulance" noemt.
[ afbeelding ]
Wil ik dit wel?
alleen als je je huis wil leeg hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmkay.... flyer in de bus van eoa bezorgturk die zich "de Bierambulance" noemt.
[ afbeelding ]
Wil ik dit wel?
Heb jij weleens een stier zien komen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je je huis wil leeg hebben
gelukkig nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij weleens een stier zien komen?
En dan ook nog Heinikenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik dit wel?
"De bierambulance komt als een stier! Houdt ramen en deuren gesloten voor ze hun blik op jouw huis werpen."quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou precies. Ik zie dit meer als een soort waarschuwing dan als een wervende tekst
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou precies. Ik zie dit meer als een soort waarschuwing dan als een wervende tekst
het is al luilak geweest hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
"De bierambulance komt als een stier! Houdt ramen en deuren gesloten voor ze hun blik op jouw huis werpen."
geef toe, het is wel orgineelquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik dit wel?
Zoveel aandacht had ik ze nou weer niet willen gevenquote:
Wat valt er nou te corrigeren aan Heiniken? Ja, direct 'Paardenzeik' schrijven misschienquote:
luilak?quote:
en amstel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat valt er nou te corrigeren aan Heiniken? Ja, direct 'Paardenzeik' schrijven misschien.
[..]
luilak?
ze maken er wel werk vanquote:
whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |