Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachtenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachten![]()
GMTAquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachten![]()
zoiets missen zou zonde zijnquote:
friemelquote:
Wow... klinkt als een leuke paar dagen uit Treinspottenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
In februari had ik, heel enthousiast, al een weekendje in een hotel in Hagen geboekt, omdat het toen goedkoop was en ik er vanuit ging dat ik eind mei wel voldoende fit zou zijn voor zoeen escapade. En dus vertrok ik vrijdagmiddag na m'n werk via Nijmegen en Venlo naar Hagen. Veel meer dan dat zat er voor de vrijdag niet in. Daarom hier alleen wat foto's van de zaterdag en de zondag.
Dortmund Hbf, 22 mei 2010. Twee treinstellen type LINT41 staan klaar om als RB53 Ardey-Bahn te vertrekken naar Schwerte (Ruhr), een stukje van ongeveer 20 km.
[ afbeelding ]
Schwerte (Ruhr), 22 mei 2010. Een dieseltreinstel BR628 komt voorrijden als RegionalExpress naar Warburg.
[ afbeelding ]
Ik neem deze trein tot de eerste halte, Fröndenberg. Daar stap ik over in de LINT naar Winterberg. Alleen had ik er even niet aan gedacht dat er in een LINT weliswaar ongeveer 377 fietsen gaan, maar dan geen mensen meer. Op zaterdagochtend met stralend weer vanuit het Ruhrgebiet naar het Sauerland willen... Ik had kunnen weten dat het een slecht plan wasMaar goed. In Fröndenberg nog even gecargospot
![]()
[ afbeelding ]
Lach maar, het belangrijkste staat erop
Vanuit Winterberg reed ik via Bestwig naar de oostrand van NRW, Warburg. Daarvandaan een eind richting het noorden, naar Altenbeken (bekend van het viaduct) en Paderborn. In Paderborn hangt een fraaie gedenkplaquette:
[ afbeelding ]
Op de terugweg richting mijn hotel in Hagen werd in Unna nog even fijntjes aangegeven wie de schuld heeft van de nog steeds gedwongen overstap in Kaldenkirchen:
[ afbeelding ]
Dan de zondag. Ik had mijn oog laten vallen op twee bordjesrijke lijntjes die vanuit Bielefeld richting Altenbeken en Paderborn lopen, en besloot mezelf even snel en comfortabel naar het startpunt van de dag te laten vervoeren. Tussen Hamm en Bielefeld wordt inderdaad lekker doorgekacheld, dat stuk gaat in 3 minuten minder dan het 20 km kortere traject Hagen - Hamm.
[ afbeelding ]
Deze ICE werd gereden met een dubbel setje, zodat het geheel in Bielefeld nog maar juist langs het perron paste.
[ afbeelding ]
Bij een overstap in Paderborn bleek ik 68 minuten de tijd te hebben. Nou, dan kan er nog wel een extra slagje naar Altenbeken tussendoorHier twee FLIRTS van verschillende vervoerders in Paderborn. De rechtse is van Keolis/EuroBahn, die ook graag naar Venlo hadden willen rijden, maar ja...
[ afbeelding ]
Vanuit Bielefeld ging het over Münster en Enschede terug naar Utrecht. In Münster nog even een onbeschaamd broodje schnitzel gegeten![]()
[ afbeelding ]
En de bordjesoogst was al eerder te zien
Dat ding heeft daar lang gestaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo dan. Een foto die ruk is, van een trein die stuk is
[ afbeelding ]
Wat een verhaal! Dus dankzij PrutsRail mogen wij nog dagelijks tegen die ouwe duitse meuk aankijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
In februari had ik, heel enthousiast, al een weekendje in een hotel in Hagen geboekt, omdat het toen goedkoop was en ik er vanuit ging dat ik eind mei wel voldoende fit zou zijn voor zoeen escapade. En dus vertrok ik vrijdagmiddag na m'n werk via Nijmegen en Venlo naar Hagen. Veel meer dan dat zat er voor de vrijdag niet in. Daarom hier alleen wat foto's van de zaterdag en de zondag.
Dortmund Hbf, 22 mei 2010. Twee treinstellen type LINT41 staan klaar om als RB53 Ardey-Bahn te vertrekken naar Schwerte (Ruhr), een stukje van ongeveer 20 km.
[ afbeelding ]
Schwerte (Ruhr), 22 mei 2010. Een dieseltreinstel BR628 komt voorrijden als RegionalExpress naar Warburg.
[ afbeelding ]
Ik neem deze trein tot de eerste halte, Fröndenberg. Daar stap ik over in de LINT naar Winterberg. Alleen had ik er even niet aan gedacht dat er in een LINT weliswaar ongeveer 377 fietsen gaan, maar dan geen mensen meer. Op zaterdagochtend met stralend weer vanuit het Ruhrgebiet naar het Sauerland willen... Ik had kunnen weten dat het een slecht plan wasMaar goed. In Fröndenberg nog even gecargospot
![]()
[ afbeelding ]
Lach maar, het belangrijkste staat erop
Vanuit Winterberg reed ik via Bestwig naar de oostrand van NRW, Warburg. Daarvandaan een eind richting het noorden, naar Altenbeken (bekend van het viaduct) en Paderborn. In Paderborn hangt een fraaie gedenkplaquette:
[ afbeelding ]
Op de terugweg richting mijn hotel in Hagen werd in Unna nog even fijntjes aangegeven wie de schuld heeft van de nog steeds gedwongen overstap in Kaldenkirchen:
[ afbeelding ]
Dan de zondag. Ik had mijn oog laten vallen op twee bordjesrijke lijntjes die vanuit Bielefeld richting Altenbeken en Paderborn lopen, en besloot mezelf even snel en comfortabel naar het startpunt van de dag te laten vervoeren. Tussen Hamm en Bielefeld wordt inderdaad lekker doorgekacheld, dat stuk gaat in 3 minuten minder dan het 20 km kortere traject Hagen - Hamm.
[ afbeelding ]
Deze ICE werd gereden met een dubbel setje, zodat het geheel in Bielefeld nog maar juist langs het perron paste.
[ afbeelding ]
Bij een overstap in Paderborn bleek ik 68 minuten de tijd te hebben. Nou, dan kan er nog wel een extra slagje naar Altenbeken tussendoorHier twee FLIRTS van verschillende vervoerders in Paderborn. De rechtse is van Keolis/EuroBahn, die ook graag naar Venlo hadden willen rijden, maar ja...
[ afbeelding ]
Vanuit Bielefeld ging het over Münster en Enschede terug naar Utrecht. In Münster nog even een onbeschaamd broodje schnitzel gegeten![]()
[ afbeelding ]
En de bordjesoogst was al eerder te zien
Dat is de conclusie op het eerste gezicht. Ik begrijp het eigenlijk niet zo, want volgens mij is het zo dat die stellen in Venlo op "het duitse gedeelte blijven" en dat ze dus helemaal geen toelating op het Nederlandse net HOEVEN te hebben. Maar er schijnt iets te zijn met de botsveiligheidsnormen en inderdaad liggen er ook op NL grondgebied nog wat overwegen tussen Venlo en de grens....quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef MPG het volgende:
Wat een verhaal! Dus dankzij PrutsRail mogen wij nog dagelijks tegen die ouwe duitse meuk aankijken?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 goldfinger1963
02. 026 Dr_Flash
03. 019 wel.o.k
04. 012 Fha
05. 010 skitzin
06. 009 cablegunmaster
07. 007 Symphonic
08. 007 MPG
09. 006 Marijkezwolle
10. 005 DaMart
11. 004 Darkwolf
12. 001 john-frusciante
13. 001 friemelaar
14. 001 Bengeltje
15. 001 marcb1974
16. 001 Knuffelzacht
17. 001 Giertje
quote:Top 100 van woensdag 26 mei 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 159 Symphonic
25. 139 Giertje
71. 091 suikertaartje
Wow! Gaaf man!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
-snip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Nou, plaatsJE? Het is net zo groot als Den Haag hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Bielefeld is echt een leuk plaatsje,
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, plaatsJE? Het is net zo groot als Den Haag hoor
Maar nu ga ik naar de Fysio![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |