fhaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
neeIk zat me ook net te bedenken dat ik het op had moeten nemen
Hoe is het hier met iedereen verder?
Vertel daar eens wat meer over?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
je zou maar op fok zitten... ben btw ontslagen mijn manier van frustratie uitten.
De lading die we eigenlijk hadden moeten draaien is afgekeurd.
Ik voorspel een zeer langdurig en succesvol carrierequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
je zou maar op fok zitten... ben btw ontslagen mijn manier van frustratie uitten.
vertelquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Nou er staan buizen in de hal ... en ik heb een redelijk simpel vakantie baantje ... namelijk de langwerpige dozen met aliminium profielen aan rekken hangen. Dus wij hangen de rekken vol met buizen blijkt er een heleboel dozen met afkeur bij te zitten.. Deze hebben een deuk erin en kan niet worden opgehangen..quote:
Nou, mijn manier van frustratie uitten? Hekel hebben aan alles en iedereen om me heen XD... voornamelijk de mensen met een baan die ondertussen zitten te fokken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Fha het volgende:
Ah dus ontslagen worden heeft niks met frustratie uiten te maken. Je hebt gewoon nog nooit gehoord van interpunctie. Dan snap ik het weer.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Hekel hebben aan alles en iedereen om me heen XD.
dat heet werkontspanningquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou, mijn manier van frustratie uitten? Hekel hebben aan alles en iedereen om me heen XD... voornamelijk de mensen met een baan die ondertussen zitten te fokken!
quote:
Nee dat had ik al begrepen:quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef cablegunmaster het volgende:
nee ben niet ontslagen om mn mentaliteit...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Fha het volgende:
Ah dus ontslagen worden heeft niks met frustratie uiten te maken. Je hebt gewoon nog nooit gehoord van interpunctie. Dan snap ik het weer.
staat totquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ben btw ontslagen mijn manier van frustratie uitten.
als lul staat tot drumstel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef cablegunmaster het volgende:
nee ben niet ontslagen om mn mentaliteit... die vonden ze geweldig
![]()
quote:
Jep , vergeet soms m'n interpunctie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
staat tot
[..]
als lul staat tot drumstel.
Ja hallo, zonder interpunctie is het gewoon op tien verschillende manieren te lezen, dat is irritantquote:
Dat JIJ nou alleen met je lul communiceert... Daarmee is niet iedereen gezegendquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo, zonder interpunctie is het gewoon op tien verschillende manieren te lezen, dat is irritant
HAPquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat JIJ nou alleen met je lul communiceert... Daarmee is niet iedereen gezegend
Nee man, dat is toch geen bal aan in de regenquote:
Tuurlijk wel paraplu op , sigaret erbij boekje,quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch geen bal aan in de regen
Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachtenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachten![]()
GMTAquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit niet veel vlees aan meestal, heb ik gemerkt. En ook dat gegil bij het slachten![]()
zoiets missen zou zonde zijnquote:
friemelquote:
Wow... klinkt als een leuke paar dagen uit Treinspottenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
In februari had ik, heel enthousiast, al een weekendje in een hotel in Hagen geboekt, omdat het toen goedkoop was en ik er vanuit ging dat ik eind mei wel voldoende fit zou zijn voor zoeen escapade. En dus vertrok ik vrijdagmiddag na m'n werk via Nijmegen en Venlo naar Hagen. Veel meer dan dat zat er voor de vrijdag niet in. Daarom hier alleen wat foto's van de zaterdag en de zondag.
Dortmund Hbf, 22 mei 2010. Twee treinstellen type LINT41 staan klaar om als RB53 Ardey-Bahn te vertrekken naar Schwerte (Ruhr), een stukje van ongeveer 20 km.
[ afbeelding ]
Schwerte (Ruhr), 22 mei 2010. Een dieseltreinstel BR628 komt voorrijden als RegionalExpress naar Warburg.
[ afbeelding ]
Ik neem deze trein tot de eerste halte, Fröndenberg. Daar stap ik over in de LINT naar Winterberg. Alleen had ik er even niet aan gedacht dat er in een LINT weliswaar ongeveer 377 fietsen gaan, maar dan geen mensen meer. Op zaterdagochtend met stralend weer vanuit het Ruhrgebiet naar het Sauerland willen... Ik had kunnen weten dat het een slecht plan wasMaar goed. In Fröndenberg nog even gecargospot
![]()
[ afbeelding ]
Lach maar, het belangrijkste staat erop
Vanuit Winterberg reed ik via Bestwig naar de oostrand van NRW, Warburg. Daarvandaan een eind richting het noorden, naar Altenbeken (bekend van het viaduct) en Paderborn. In Paderborn hangt een fraaie gedenkplaquette:
[ afbeelding ]
Op de terugweg richting mijn hotel in Hagen werd in Unna nog even fijntjes aangegeven wie de schuld heeft van de nog steeds gedwongen overstap in Kaldenkirchen:
[ afbeelding ]
Dan de zondag. Ik had mijn oog laten vallen op twee bordjesrijke lijntjes die vanuit Bielefeld richting Altenbeken en Paderborn lopen, en besloot mezelf even snel en comfortabel naar het startpunt van de dag te laten vervoeren. Tussen Hamm en Bielefeld wordt inderdaad lekker doorgekacheld, dat stuk gaat in 3 minuten minder dan het 20 km kortere traject Hagen - Hamm.
[ afbeelding ]
Deze ICE werd gereden met een dubbel setje, zodat het geheel in Bielefeld nog maar juist langs het perron paste.
[ afbeelding ]
Bij een overstap in Paderborn bleek ik 68 minuten de tijd te hebben. Nou, dan kan er nog wel een extra slagje naar Altenbeken tussendoorHier twee FLIRTS van verschillende vervoerders in Paderborn. De rechtse is van Keolis/EuroBahn, die ook graag naar Venlo hadden willen rijden, maar ja...
[ afbeelding ]
Vanuit Bielefeld ging het over Münster en Enschede terug naar Utrecht. In Münster nog even een onbeschaamd broodje schnitzel gegeten![]()
[ afbeelding ]
En de bordjesoogst was al eerder te zien
Dat ding heeft daar lang gestaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo dan. Een foto die ruk is, van een trein die stuk is
[ afbeelding ]
Wat een verhaal! Dus dankzij PrutsRail mogen wij nog dagelijks tegen die ouwe duitse meuk aankijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
In februari had ik, heel enthousiast, al een weekendje in een hotel in Hagen geboekt, omdat het toen goedkoop was en ik er vanuit ging dat ik eind mei wel voldoende fit zou zijn voor zoeen escapade. En dus vertrok ik vrijdagmiddag na m'n werk via Nijmegen en Venlo naar Hagen. Veel meer dan dat zat er voor de vrijdag niet in. Daarom hier alleen wat foto's van de zaterdag en de zondag.
Dortmund Hbf, 22 mei 2010. Twee treinstellen type LINT41 staan klaar om als RB53 Ardey-Bahn te vertrekken naar Schwerte (Ruhr), een stukje van ongeveer 20 km.
[ afbeelding ]
Schwerte (Ruhr), 22 mei 2010. Een dieseltreinstel BR628 komt voorrijden als RegionalExpress naar Warburg.
[ afbeelding ]
Ik neem deze trein tot de eerste halte, Fröndenberg. Daar stap ik over in de LINT naar Winterberg. Alleen had ik er even niet aan gedacht dat er in een LINT weliswaar ongeveer 377 fietsen gaan, maar dan geen mensen meer. Op zaterdagochtend met stralend weer vanuit het Ruhrgebiet naar het Sauerland willen... Ik had kunnen weten dat het een slecht plan wasMaar goed. In Fröndenberg nog even gecargospot
![]()
[ afbeelding ]
Lach maar, het belangrijkste staat erop
Vanuit Winterberg reed ik via Bestwig naar de oostrand van NRW, Warburg. Daarvandaan een eind richting het noorden, naar Altenbeken (bekend van het viaduct) en Paderborn. In Paderborn hangt een fraaie gedenkplaquette:
[ afbeelding ]
Op de terugweg richting mijn hotel in Hagen werd in Unna nog even fijntjes aangegeven wie de schuld heeft van de nog steeds gedwongen overstap in Kaldenkirchen:
[ afbeelding ]
Dan de zondag. Ik had mijn oog laten vallen op twee bordjesrijke lijntjes die vanuit Bielefeld richting Altenbeken en Paderborn lopen, en besloot mezelf even snel en comfortabel naar het startpunt van de dag te laten vervoeren. Tussen Hamm en Bielefeld wordt inderdaad lekker doorgekacheld, dat stuk gaat in 3 minuten minder dan het 20 km kortere traject Hagen - Hamm.
[ afbeelding ]
Deze ICE werd gereden met een dubbel setje, zodat het geheel in Bielefeld nog maar juist langs het perron paste.
[ afbeelding ]
Bij een overstap in Paderborn bleek ik 68 minuten de tijd te hebben. Nou, dan kan er nog wel een extra slagje naar Altenbeken tussendoorHier twee FLIRTS van verschillende vervoerders in Paderborn. De rechtse is van Keolis/EuroBahn, die ook graag naar Venlo hadden willen rijden, maar ja...
[ afbeelding ]
Vanuit Bielefeld ging het over Münster en Enschede terug naar Utrecht. In Münster nog even een onbeschaamd broodje schnitzel gegeten![]()
[ afbeelding ]
En de bordjesoogst was al eerder te zien
Dat is de conclusie op het eerste gezicht. Ik begrijp het eigenlijk niet zo, want volgens mij is het zo dat die stellen in Venlo op "het duitse gedeelte blijven" en dat ze dus helemaal geen toelating op het Nederlandse net HOEVEN te hebben. Maar er schijnt iets te zijn met de botsveiligheidsnormen en inderdaad liggen er ook op NL grondgebied nog wat overwegen tussen Venlo en de grens....quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef MPG het volgende:
Wat een verhaal! Dus dankzij PrutsRail mogen wij nog dagelijks tegen die ouwe duitse meuk aankijken?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 goldfinger1963
02. 026 Dr_Flash
03. 019 wel.o.k
04. 012 Fha
05. 010 skitzin
06. 009 cablegunmaster
07. 007 Symphonic
08. 007 MPG
09. 006 Marijkezwolle
10. 005 DaMart
11. 004 Darkwolf
12. 001 john-frusciante
13. 001 friemelaar
14. 001 Bengeltje
15. 001 marcb1974
16. 001 Knuffelzacht
17. 001 Giertje
quote:Top 100 van woensdag 26 mei 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 159 Symphonic
25. 139 Giertje
71. 091 suikertaartje
Wow! Gaaf man!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe crosspost![]()
-snip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Nou, plaatsJE? Het is net zo groot als Den Haag hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Bielefeld is echt een leuk plaatsje,
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, plaatsJE? Het is net zo groot als Den Haag hoor
Maar nu ga ik naar de Fysio![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Oeh oeh!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
Voor Fles zijn hobby:[..]maar weer, Fles.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen
Islam vs reason ... geen idee of het wat leesbaar is ... zat op hamachi te praten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, plaatsjequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Hij begon de vorige ook over het splitten van de maan.. split of the moon zoek het maar op op youtubequote:
Goedemorgenquote:
Splitten van de maan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Hij begon de vorige ook over het splitten van de maan.. split of the moon zoek het maar op op youtube![]()
en dan krijg je vet veel gelovige filmpjesTerwijl er geen bewijzen voor zijn goh er zitten ravijnen op de maan nou boeien
.
[..]
Goedemorgen![]()
marijkequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Fles, leuk verslag!En Bielefeld is echt een leuk plaatsje, ben er vorig jaar een nachtje en dag geweest, je kunt er leuk winkelen en alles is lekker oud en mooi
![]()
Goedemorgen
Islam vs reason ... geen idee of het wat leesbaar is ... zat op hamachi te praten...cmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phenoquote:mooi onderzoek
enne je staat rechts onder op de foto tegen het kraampje geleund met een blauwe doek om je hoofd die je van dat piratenschip hebt mee genomen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
flesquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
skitzquote:
knuffelquote:
Llquote:
sympquote:
Morgen Wokquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijke![]()
[..]
cmg![]()
[..]
phenomooi onderzoek
enne je staat rechts onder op de foto tegen het kraampje geleund met een blauwe doek om je hoofd die je van dat piratenschip hebt mee genomen
Ik wilde mn poes net laten helpen toen bleek dat ze weer vol zatquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
KittensMaar helaas, geen budget op het moment om er twee te hebben
Lieeefquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Manlief![]()
![]()
Rest
kat hebbuh? paar uur oud
kreng bevalt net van 5 kittens
eentje verstoot ze
fotos!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Manlief![]()
![]()
Rest
kat hebbuh? paar uur oud
kreng bevalt net van 5 kittens
eentje verstoot ze
wijfiequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
![]()
![]()
![]()
jij en kittens, volgorde zoek je zelf maar uit
![]()
helluh
LLquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
KZ
ik dus ook, had er 5 en was al blij dat ik 2 kittens na een jaar (!) ergens anders kon plaatsen
ze is net bevallen, beestjes zijn nog viesquote:
liefw!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze is net bevallen, beestjes zijn nog vies
pics komen later wel
Koffievangerquote:
skillz, I've got themquote:
ik had al eens een oplossing gepostquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wilde mn poes net laten helpen toen bleek dat ze weer vol zat
heb aan drie nu ook genoeg eigenlijk
mja ze zijn er nu....
quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
Katten:
1/2 cup soy sauce
juice of one orange
juice of 1/2 lime
1/4 cup hoisin sauce
1/4 cup ketchup
1/4 cup rice wine vinegar
1/2 cup light brown sugar
1/3 cup beer
1 T. sesame oil
1 t. red chili flakes
4 garlic cloves, halved
1-inch piece of fresh ginger - smashed and cut into small pieces
1 fresh cat
Prepare the sauce by combining all ingredients except the cat in a heavy saucepan. Bring to a slow boil and cook, stirring, until thickened. About 20 minutes. Set aside
Preheat oven to 400 degrees F.
Cut cat into 1 inch slices, season with salt and pepper. Place pork in a single layer on a sheet pan. Line your sheet pan with an Exopat mat and you'll save yourself a lot of clean-up later. Bake cat for 8 minutes.
Strain sauce into a bowl. Using tongs, dip each piece of cat into the sauce and put back onto baking sheet. Return to the oven and bake for another 8 minutes.
Serve with sticky rice!
![]()
ik heb ook al 3 poesjes thuisquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
allemaal
ik heb er al 3 en vind het wel genoeg
fhaquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
![]()
![]()
![]()
jij en kittens, volgorde zoek je zelf maar uit
![]()
helluh
friemquote:
Als je nou ook nog een paar meter huis over hebt om er hier aan te plakken, dan wil ik die bonte welquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze is net bevallen, beestjes zijn nog vies
pics komen later wel
tussenstand (en wrs eindstand):
- 1 witte met paar zwarte vlekjes
- 1 grijze tijger
- 1 zwarte met beetje wit
- 1 bijna compleet zwarte
- 1 bonte (bruin, grijs, tijger en wit)
toch is het kjoet
ooooohquote:
jewel hoor, alleen is het kapot als het gaat regenen, kartonnen muren buigen blijkbaar snelquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nou ook nog een paar meter huis over hebt om er hier aan te plakken, dan wil ik die bonte wel![]()
Zal wel niet heh? Nee dacht ik al
Ohwquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
jewel hoor, alleen is het kapot als het gaat regenen, kartonnen muren buigen blijkbaar snel
jummie...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
oh joepie
de verstoten kitten drinkt nu eindelijk (al issie dus niet helemaal schoon)
![]()
krengbeetje 2 keer je kitten verstoppen
ik stop hem gewoon terug in je doos (nja de kartonnen versie he...)
en zometeen maar ff dweilen, bevallen brengt bloed met zich mee
Kittens zijn de eerste dag niet leukquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jummie...
heb nog nooit babykittens vastgehouden... de mijne zag ik toen ze 5 wkn oud waren en de ander die heb ik gekregen toen ze 2 was
eerste keer wassie echt nog goor en steenkoudquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jummie...
heb nog nooit babykittens vastgehouden... de mijne zag ik toen ze 5 wkn oud waren en de ander die heb ik gekregen toen ze 2 was
gelukkig heb je laminaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
oh joepie
de verstoten kitten drinkt nu eindelijk (al issie dus niet helemaal schoon)
![]()
krengbeetje 2 keer je kitten verstoppen
ik stop hem gewoon terug in je doos (nja de kartonnen versie he...)
en zometeen maar ff dweilen, bevallen brengt bloed met zich mee
echt wel... ze is in mn wasmand bevallen (dus kan dit meteen opnieuw wassen)quote:
Goedemorgen
Islam vs reason ... geen idee of het wat leesbaar is ... zat op hamachi te praten...Zjeeeezes wat een lang verhaal. . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:
mpgquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zjeeeezes wat een lang verhaal. . .
papierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |