Maar wel mooi hequote:Op maandag 7 december 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
is wel even wennen, voor het eerst in zeker 6 jaar weer een boom in de kamer te hebben...
quote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Klonk het volgende:
ja, was leuk, hier posten en ondertussen heel veel nadenken, en ergens in mijn hoofd mensen vergeven, zeg maar al die nare gedachtes een plekje geven
quote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Klonk het volgende:
ja, was leuk, hier posten en ondertussen heel veel nadenken, en ergens in mijn hoofd mensen vergeven, zeg maar al die nare gedachtes een plekje geven
jahquote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
de katten hebben me vooral voor de voeten gelopen
oh dat is het dus.. ze proberen helemaal niet irritant te zijn...quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
jahtoch? Ze voelden gewoon dat ze je moesten ondersteunen met hun aanwezigheid
willen katten toch nooit?quote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dat is het dus.. ze proberen helemaal niet irritant te zijn...
wij zetten de boom in de zaak op.quote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
de katten hebben me vooral voor de voeten gelopen
quote:1/2 cup soy sauce
juice of one orange
juice of 1/2 lime
1/4 cup hoisin sauce
1/4 cup ketchup
1/4 cup rice wine vinegar
1/2 cup light brown sugar
1/3 cup beer
1 T. sesame oil
1 t. red chili flakes
4 garlic cloves, halved
1-inch piece of fresh ginger - smashed and cut into small pieces
1 fresh cat
Prepare the sauce by combining all ingredients except the cat in a heavy saucepan. Bring to a slow boil and cook, stirring, until thickened. About 20 minutes. Set aside
Preheat oven to 400 degrees F.
Cut cat into 1 inch slices, season with salt and pepper. Place pork in a single layer on a sheet pan. Line your sheet pan with an Exopat mat and you'll save yourself a lot of clean-up later. Bake cat for 8 minutes.
Strain sauce into a bowl. Using tongs, dip each piece of cat into the sauce and put back onto baking sheet. Return to the oven and bake for another 8 minutes.
Serve with sticky rice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
en een plaatje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
en een plaatje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
over een uur mag je gaanquote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Chinezen op fok zijn nu aan het watertanden
Ik wil naar huis
geen zin meer
quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef Klonk het volgende:
ik ga van mijn belgische koffiekoek met veel chocolade en pudding genieten
en een plaatje erbijEn hoe denkt Peoike daarover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik wil NUquote:
jij hebt echt altijd zin hé ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |