Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, dat wil ik weten dusquote:
welke kleur ballen?quote:
Geenquote:
Kom jij eens onder die steen vandaanquote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
met zo een spelfout in de TT wel
Ik zie geen spelfout! MPG ook niet...quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
met zo een spelfout in de TT wel
Wat goedquote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk![]()
en mn ventje gaat ervoor klussen bij zn broer en diens man dus hoeven we er niets voor te betalen
[..]
juist
Ik ook nietquote:
zo ver ben ik nog niet in de doos met kerstspullen, al helpt Pien wel aardig nuquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
heb ik hem?
OnzeninjA sloeg weer toequote:
Precies. Dit is gewoon een geode TTquote:
Echt welquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat goed.
Volgens mij heb jij wel een hele fijne (schoon)familie.
Het laatste topic was toch al even geledenquote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
OnzeninjA sloeg weer toe
dat is wel essentieel voor het kiezen van de kleur slingersquote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo ver ben ik nog niet in de doos met kerstspullen, al helpt Pien wel aardig nu
dat ook alquote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Het laatste topic was toch al even geleden
als ik zeg dat ik meerdere kleuren ballen hebben, dat is vragen om problemen denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is wel essentieel voor het kiezen van de kleur slingers
GMTAquote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is wel essentieel voor het kiezen van de kleur slingers
bont en blauwe ballenquote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik meerdere kleuren ballen hebben, dat is vragen om problemen denk ik
quote:[KOFFIE SC #177]
[KSC #270]
[KSC #448]
[KSC #449]
[KSC Nº 464]
[KSC #1503]
dan kan je ook allerlei kleuren slingers erin hangenquote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik meerdere kleuren ballen hebben, dat is vragen om problemen denk ik
quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Klonk het volgende:
het worden zilveren slingers, daar heb ik veel meer van
quote:
blauw heb ik ook nog ergens, maar ik ga voor klassiek rood en zilver denk ikquote:
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
blauw heb ik ook nog ergens, maar ik ga voor klassiek rood en zilver denk ik
Bij rood past goud beterquote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
blauw heb ik ook nog ergens, maar ik ga voor klassiek rood en zilver denk ik
quote:Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
ik doe lampjes in de boom en dan ben ik klaar
quote:
ik heb zo'n fiberglaskerstboomquote:Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
ik doe lampjes in de boom en dan ben ik klaar
Dan zit je in het kippenhok. Want elk van de drie wil andere kleuren.quote:Op maandag 7 december 2009 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 vrouwen in huis
wat denk jij dat er gebeurt als ik klaar ben
Oh dan mogen ze uit de kooi?quote:Op maandag 7 december 2009 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 vrouwen in huis
wat denk jij dat er gebeurt als ik klaar ben
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan mogen ze uit de kooi?
das wel aardig van je
dan ga ik hardlopen denk ik.quote:Op maandag 7 december 2009 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit je in het kippenhok. Want elk van de drie wil andere kleuren.
dan gaan ze aan de lange kettingquote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan mogen ze uit de kooi?
das wel aardig van je
Je moet ook niet in je broek piesenquote:Op maandag 7 december 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik hardlopen denk ik.
ik hoop dat mijn schoenen vanavond droog zijn![]()
vrijdag gaan hardlopen en een klein regenbuitje gehad onderweg.![]()
alles was nat, zelfs mijn onderbroek
quote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook niet in je broek piesen.. Struiken zat onderweg
.
GMTAquote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook niet in je broek piesen.. Struiken zat onderweg
.
Had je ook nog een helm op onder het rennen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was ik weer in de war met wielrenners
quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had je ook nog een helm op onder het rennen dan?
quote:Op maandag 7 december 2009 14:59 schreef Klonk het volgende:
al mijn rode ballen waren kaduuk, dus ik heb zilver en matgoud
quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GMTA
[..]
Had je ook nog een helm op onder het rennen dan?
Mooi dat je er weer lol in hebt gekregenquote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Klonk het volgende:
ja, was leuk, hier posten en ondertussen heel veel nadenken, en ergens in mijn hoofd mensen vergeven, zeg maar al die nare gedachtes een plekje geven
Maar wel mooi hequote:Op maandag 7 december 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
is wel even wennen, voor het eerst in zeker 6 jaar weer een boom in de kamer te hebben...
quote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Klonk het volgende:
ja, was leuk, hier posten en ondertussen heel veel nadenken, en ergens in mijn hoofd mensen vergeven, zeg maar al die nare gedachtes een plekje geven
quote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Klonk het volgende:
jahquote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
de katten hebben me vooral voor de voeten gelopen
oh dat is het dus.. ze proberen helemaal niet irritant te zijn...quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
jahtoch? Ze voelden gewoon dat ze je moesten ondersteunen met hun aanwezigheid
willen katten toch nooit?quote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dat is het dus.. ze proberen helemaal niet irritant te zijn...
wij zetten de boom in de zaak op.quote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
de katten hebben me vooral voor de voeten gelopen
quote:1/2 cup soy sauce
juice of one orange
juice of 1/2 lime
1/4 cup hoisin sauce
1/4 cup ketchup
1/4 cup rice wine vinegar
1/2 cup light brown sugar
1/3 cup beer
1 T. sesame oil
1 t. red chili flakes
4 garlic cloves, halved
1-inch piece of fresh ginger - smashed and cut into small pieces
1 fresh cat
Prepare the sauce by combining all ingredients except the cat in a heavy saucepan. Bring to a slow boil and cook, stirring, until thickened. About 20 minutes. Set aside
Preheat oven to 400 degrees F.
Cut cat into 1 inch slices, season with salt and pepper. Place pork in a single layer on a sheet pan. Line your sheet pan with an Exopat mat and you'll save yourself a lot of clean-up later. Bake cat for 8 minutes.
Strain sauce into a bowl. Using tongs, dip each piece of cat into the sauce and put back onto baking sheet. Return to the oven and bake for another 8 minutes.
Serve with sticky rice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
en een plaatje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
en een plaatje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
over een uur mag je gaanquote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Chinezen op fok zijn nu aan het watertanden
Ik wil naar huis
geen zin meer
quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef Klonk het volgende:
ik ga van mijn belgische koffiekoek met veel chocolade en pudding genieten
en een plaatje erbijEn hoe denkt Peoike daarover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik wil NUquote:
jij hebt echt altijd zin hé ?quote:
dat mag je nietquote:
niets gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe was het trouwens bij iedereen met de pakjesavond ?
heb nog niemand er hier over gehoord
zwarte piet had de zak door het slaapkamerraam naar binnen gebracht.quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moest werkenquote:
je hebt met de barbie's mogen spelenquote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwarte piet had de zak door het slaapkamerraam naar binnen gebracht.
gisteren mo(et)/(g)en (mee)spelen met de cadeau's van mijn dochters![]()
maar geslaagde actie
welke van de 3?quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt met de barbie's mogen spelen
Wij kregen allemaal de Oquote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
en we hebben allemaal een foute chocolade letter gehad.
dat is liefquote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welke van de 3?
mijn kind is iig beleefd, tot nu toe is mn opvoeding geslaagd
Hij zei gisteren in de auto ineens: danke sinterklaas voor de mooie cadeau's
en bij mn schoonbroers steeds maar vragen of hij de cadeautjes mee naar huis mocht nemen
quote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en little petshop, 5 keer huis anubis en ijsjes mogen maken.
whehehequote:Op maandag 7 december 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij kregen allemaal de O
De o van Oma, Opa, Oh pappa toch, en Oh wat is mamma een lekker wijf
Ja, gezellig wel. Alleen denkt die ouwe dat ik een drankorgel benquote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
Of hij ziet graag dat je er een wordt!quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, gezellig wel. Alleen denkt die ouwe dat ik een drankorgel ben. Heb twee flessen whisky cadeau gekregen
.
Volgens mij was de O in de aanbiedingquote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is lief![]()
[..]
![]()
[..]
whehehe
Dat kan ook nogquote:
dan komt hij binnen kort langsquote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, gezellig wel. Alleen denkt die ouwe dat ik een drankorgel ben. Heb twee flessen whisky cadeau gekregen
.
klinkt als mijn verjaardag kado'squote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
.
of de andere waren opquote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij was de O in de aanbieding
quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
heul niks mis mee, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Fhaquote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef Fha het volgende:
helluh
Vannacht de hele nacht alleen maar op mijn rug geslapen en niet bewogen.. ik loop alsof ik 80 benSpierpijn!!!
Beter dan allemaal deo ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klinkt als mijn verjaardag kado's![]()
ik krijg altijd allerlei soorten bier
Hoi Schatquote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef Fha het volgende:
helluh
Vannacht de hele nacht alleen maar op mijn rug geslapen en niet bewogen.. ik loop alsof ik 80 benSpierpijn!!!
De sint heeft bij mn pa allemaal S-en neergelegd.quote:
hete douche nemen, en dan langzaam rekken en strekken.quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef Fha het volgende:
helluh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |