Nee, maar die kende ik alquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat plaatje ook ?*onderste van de 2 *
Waar leef jij dan op?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef j95 het volgende:
Wat is het toch jammer dat ik geen koffie of thee drink
heb jij soms stbabylon in je twitter?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dan zeiken ze over de ravijnen die je ziet op de maan die mogelijk door aardbevingen zijn ontstaan.
Natuurlijk fenomeen versus geloof
![]()
[..]
Genius! Dat is wat ik ook altijd denk..kan de cirkel redenering niet vinden maar had er een plaatje van
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben dan ook ZWAAR gelovig![]()
[ afbeelding ]
Deze gaf me een glimlach![]()
Theequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef j95 het volgende:
Cola ofzo en in de ochtend melk.
Al drink ik af en toe wel thee, maar niet vaak.
Mooi, dan drink ik jouw koffie ook wel opquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef j95 het volgende:
Wat is het toch jammer dat ik geen koffie of thee drink
Haha, primaquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan drink ik jouw koffie ook wel op.
En nog vrijwillig ook. Ik zal jou wel nooit begrijpenquote:
Ja, jouw koffie kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
En nog vrijwillig ook. Ik zal jou wel nooit begrijpen
Ik heb geen koffie want koffie is smerig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jouw koffie kan er ook nog wel bij.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met de kraan open?
Weet GF al dat hij er katjes bijkrijgt?
je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
En nog vrijwillig ook. Ik zal jou wel nooit begrijpen
Ik weet prima wat ik "mis"quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
je weet niet wat je mist![]()
zonder koffie kom ik de dag niet door.![]()
een dag zonder koffie is een dag niet geleeft.
Egniequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie want koffie is smerig!
Als de bedrijfsleidster besluit dat er extra waakkatten en muizenvangers nodig zijn, komen die er.quote:
daar heb ik ook andere middelen voorquote:
je hebt geen smaakquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet prima wat ik "mis"Een hoop pijn.
Koffie
daar word over gestemd en dan is het 2 tegen 1 dus gaat het niet doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de bedrijfsleidster besluit dat er extra waakkatten en muizenvangers nodig zijn, komen die er.
poesjes welquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
poesjes zijn toch altijd welkom in jouw club
Pijn heeft niks met smaak te makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt geen smaak![]()
koffie is lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |