Hihi nietusquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is ziek![]()
de dokter heeft hem niet goed onderzocht
ik gok op het tweedequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nietusHij word eindelijk verstandig
Of nog luier... Ik ben er nog niet uit welke het is
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar sinds een paar weken vind hij mijn voedsel echt niet boeiend meer
golden gate kijken en paardrijdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
Hmmm... even aan het kijken wat ik allemaal kan doen in San Francisco en California heheh.
Sinterklaasrijmquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmkay.... flyer in de bus van eoa bezorgturk die zich "de Bierambulance" noemt.
[ afbeelding ]
Wil ik dit wel?
alleen als je je huis wil leeg hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmkay.... flyer in de bus van eoa bezorgturk die zich "de Bierambulance" noemt.
[ afbeelding ]
Wil ik dit wel?
Heb jij weleens een stier zien komen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je je huis wil leeg hebben
gelukkig nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij weleens een stier zien komen?
En dan ook nog Heinikenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik dit wel?
"De bierambulance komt als een stier! Houdt ramen en deuren gesloten voor ze hun blik op jouw huis werpen."quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou precies. Ik zie dit meer als een soort waarschuwing dan als een wervende tekst
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou precies. Ik zie dit meer als een soort waarschuwing dan als een wervende tekst
het is al luilak geweest hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
"De bierambulance komt als een stier! Houdt ramen en deuren gesloten voor ze hun blik op jouw huis werpen."
geef toe, het is wel orgineelquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik dit wel?
Zoveel aandacht had ik ze nou weer niet willen gevenquote:
Wat valt er nou te corrigeren aan Heiniken? Ja, direct 'Paardenzeik' schrijven misschienquote:
luilak?quote:
en amstel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat valt er nou te corrigeren aan Heiniken? Ja, direct 'Paardenzeik' schrijven misschien.
[..]
luilak?
ze maken er wel werk vanquote:
whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |