Maak een topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:16 schreef RitseB het volgende:
[GEZ] Vriendjes voor deze BBQ
[ afbeelding ]
Yeah, het is gelijk een groot kasteel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef Poit het volgende:
Damn wat een relaxte achtertuin Ritse!
Heb er zin in
Met een lekker ventje in een tentjequote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Myraela: De seniorenverslindster slowchatter. Maakt graag collages, liegt haar moeder graag voor en houdt van terrasjes met roseetjes. Heeft ook borsten [ afbeelding ]
Je bent 19 toch? Dan komt dat vaneigens welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat ik een ongelofelijke pussy ben als het op vrouwen aan komt.
Fixedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Myraela: De seniorenverslindster slowchatter. Maakt graag collages, liegt haar moeder graag voor en houdt van terrasjes met roseetjes. Heeft ook borsten [ afbeelding ] en fantaseert over een tent opzetten in de tuin van Ritse.
Hoe je van veel te zoete kleine meisjes wijn... Hopelijk wel want dan mag ik het ook drinkenquote:
Dan weet ik wel wie je bedoeltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uhm, denk inderdaad die aan mijn kant... Al waren er wel meer blonde vrouwenNee ben het eigenlijk kwijt, staat me nog bij dat dr een schone deerne was die een broek aan had, meer zou ik ook echt niet weten
Witte wijn isquote:
Ja die! Maar eigenlijk alles wel. Ik heb nog nooit rose op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe je van veel te zoete kleine meisjes wijn... Hopelijk wel want dan mag ik het ook drinken
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie je bedoeltYeah is echt een ontzettend lekker ding, ga er vaak mee de stad in in Breda
Je zou haar eens moeten zien als ze danst
ohquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja die! Maar eigenlijk alles wel. Ik heb nog nooit rose op.
Lol Ritse, kom maar door met die Caneiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja die! Maar eigenlijk alles wel. Ik heb nog nooit rose op.
Dat vind ik dan weer smerig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lol Ritse, kom maar door met die Canei
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Oh. Maar je moet me niet dronken voeren, want de laatste keer gingen we toen vergelijken wie de grootste borsten had.Niet zo charmant.
Van mij win je en van SB verlies je, life is easyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Oh. Maar je moet me niet dronken voeren, want de laatste keer gingen we toen vergelijken wie de grootste borsten had.Niet zo charmant.
Meer wijn voor Myaela!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Epic gif!!quote:
Wij hebben niet eens een aldi hier.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ben je meer van die goedkope aldi-rotzooi?
Nu vind ik het jammer dat ik niet kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
NOES. Ik kan niet tegen mijn verlies.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Van mij win je en van SB verlies je, life is easy
Van SD verlies je ookquote:
Sometimes you win, sometimes you loosequote:
quote:
Van wie nog meer dan? O SB, ik kan niet lezen, check...quote:
Voorheen van Misan, maar die doet aan sport tegenwoordig, dus wellicht inmiddels niet meer.quote:
quote:
Ik sta er ook nog niet inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef GameBabe het volgende:
Jongens, maak eens een op voor Myraela!
Manboobsquote:
Dat kwam door het slechte gebruik van spoilertagsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef Sigmund666 het volgende:
TVP omdat de vorige SC erdoor vloog.
Hey, die heb ik!quote:
O ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kwam door het slechte gebruik van spoilertags
eenschquote:
Niets mis met manboobs, zolang er lekkere spieren inzittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je die hebt, maar niet echt manboobs. Dan:
Als je ook de manboobs hebt. Dan:
Gemma Atkinsonquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je die hebt, maar niet echt manboobs. Dan:
Als je ook de manboobs hebt. Dan:
Hey Lennie!quote:
Big Daddy Vquote:
Je hebt het bed ooit met hem gedeeld he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Big Daddy V
Die gast heeft heeft sick grote manboobs
Damn! Die linker van die gast is nice geplaatst!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt het bed ooit met hem gedeeld he?
Wat een baas!!!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)/twee_tegen_een.html
Gozer! Wat een fucking tuin heb je daar zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef RitseB het volgende:
De buitenhaard is ook eenzaam
[ afbeelding ]
Die mist, willen mijn ouders niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Gozer! Wat een fucking tuin heb je daar zeg!
Waar is de jacuzzi?
Hmm.. Jammer..quote:
Koning!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Wij zitten er serieus over na te denken om een jacuzzi in de tuin te bouwen
Bij vrienden van mij hebben ze een hout gestookte jacuzzi. Heerlijk in de winterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Koning!!
Vergis je alleen niet in de stroomrekening voor het geval je het water wilt verwarmen
Maat van me heeft zo'n opblaasbare jacuzzi en dat ding zuigt echt stroom als een malle. Zeker als je ook de pomp aanzet.. (en het maakt een takkeherrie) Maar chill is het zeker
Waarschijnlijk deze week die bij m'n maat weer opbouwen
hout is ook niet goedkoopquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Zo'n houtgestookte leek me idd ook wel wat
Niet als je het bij de Boerenbond haalt, als je wil kan het best goedkoop zijn. 20 euro de kuub of zo.quote:
Bomen genoeg in Ritse z'n tuinquote:
mijn ouders hebben een weiland vol knotwilgen en mijn schoonouders trouwens ook :p Hout zal ik nooit hoeven kopenquote:
het decollete mag dan nep zijn, maar dat boeit me verdomd weinigquote:
als je een jacuzzi wilt stoken in de winter welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een weiland vol knotwilgen en mijn schoonouders trouwens ook :p Hout zal ik nooit hoeven kopen
Ach, mijn pa kwam langslopen toen ik langs de halfnaakte dikke mannen scrollde, het kan ergerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, en maar meer mensen hier naar mijn beeldscherm kijken
Mafjoekels met zo een shirtquote:
Nice, je kan d'r landingsbaan van d'r navel naar d'r flamoes zien!quote:
Owquote:
Zijn die erquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef Gamer_V het volgende:
Maar de professionele critici maak je je geen zorgen over?
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Nebo het volgende:
Laatste voyeur bij Boterhamzakje voor mij: Poit. Na mij: Rossdale
Ze willen natuurlijk wel weten wie hun komt vergezellen op de BBQquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Nebo het volgende:
Ach gewoon niet op letten. Wij hadden ook veel onterechte kritiek (ook veel terechte kritiek); doe je niks an.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:54 schreef GameBabe het volgende:
Zo ons persbericht staat in de GCC![]()
Wat is het toch moeilijk om positief te doen over je eigen werk, terwijl je weet dat je straks bakken met kritiek krijgt van 16-jarige pubertjes vol met puisten.
Anonieme_Fokker representquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Nebo het volgende:
Thanks, dat doet me goed om te horenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach gewoon niet op letten. Wij hadden ook veel onterechte kritiek (ook veel terechte kritiek); doe je niks an.
Duuude!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach gewoon niet op letten. Wij hadden ook veel onterechte kritiek (ook veel terechte kritiek); doe je niks an.
Ffies vleesch in de kuip checken jeweetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Nebo het volgende:
wat ik ook mooi vind is dat toen Grendel Games hun game di-atomic lanceerde ze in de VS gruwelijk slechte kritieken kregen (snap neit waarom, game was tof alleen waanzinnig moeilijk). Toen Tim Laning, een van de mensen daar, gevraagd werd of hij de game in Europa dan onder een andere naam zou uitbrengen zei hij nee. Hij was trots op zijn product en stond er 100% achterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
ff kijken of ik iets mis, maar nee toch niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk wel weten wie hun komt vergezellen op de BBQ
Ik heb geen foto's erin staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Yesss, nu word jij jouw fobo mijn startpagina
Lolquote:
Gohquote:
Altijd even omhoog gooien tijdens de WVTTKjesquote:
Jezus man, sterktequote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Wat.. een.. gruwelijke... TYFUS HOEREN KUT DAG!
Een van de bezoekers op mijn werk heeft dus een demente bewoner vastgepakt, door de stoel geschud en verbaal met de dood bedreigd..
Bezoeker heeft na veel organisatorische moeite een bezoekontzegging en morgen mag ik aangifte gaan doen..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:16 schreef wc-eend het volgende:de bewoner was het wel gelukkig allemaal na 5 min weer vergeten..
Op mijn werk was al het brood en een groot deel van de verse groente ook opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny, je had helemaal gelijk over de C1000. Ik was er een uurtje geleden en er was gewoon GEEN brood. Ook geen voorgebakken brood ofzo.
Shoarma is ook lekker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:28 schreef koei het volgende:
[..]
Op mijn werk was al het brood en een groot deel van de verse groente ook opMoest ik shoarma gaan eten
Bij de Jumbo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Shoarma is ook lekker.![]()
Waar werk je dan?![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny, je had helemaal gelijk over de C1000. Ik was er een uurtje geleden en er was gewoon GEEN brood. Ook geen voorgebakken brood ofzo.
Eet jij maar eens drie weken achter elkaar shoarma.quote:
Die moet ik eens gaan halenquote:
Schuifelen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op Lowlands ga ik slowdancen met Poit tijdens pendulum
Ik heb na één dag al last van mijn keel, maar behalve datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eet jij maar eens drie weken achter elkaar shoarma.
WHAT THE FUCK IS DIT VOOR LEKKERE SHIT....quote:
Dat je de naam fout hebt zegt genoeg over die schijtfilm, clash of the titansquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
Wow, dat begin van Kick Ass is echt super goed gedaan. Nu op elk punt al beter dan het gedrocht genaamd Rise of the Titans.
FUUUUUUCKING fijn he!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK IS DIT VOOR LEKKERE SHIT....
GEEEEEEEEFFFF ME MEER!!!!!!
Ik wist al niet zeker of ik het goed had gespeld, normaal zoel ik het wel op maar daar had ik nu niet eens moeite voor over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat je de naam fout hebt zegt genoeg over die schijtfilm, clash of the titans
Echt schaamteloos dat zoiets gemaakt mag wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wist al niet zeker of ik het goed had gespeld, normaal zoel ik het wel op maar daar had ik nu niet eens moeite voor over.
Zonde van het geld inderdaad, opzich had het begin wel 1 sterke scene. Maar dat is natuurlijk niet goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Echt schaamteloos dat zoiets gemaakt mag worden
In Flames heeft er een nieuwe fan bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
FUUUUUUCKING fijn he!
Hun nieuwe album heet Immersion, maar helaas is niet elk nummer met in flames
Beetje te ruig als je het mij vraagt, maar wel toffe muziek!quote:
The fuck!quote:
Heeeeeerlijk juistquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
The fuck!![]()
![]()
edit: mwa die zang is dan weer jammer. Dat is ook de reden dat ik In Flames altijd vermijd![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk juist
Lekker krijsuh
[ afbeelding ]
Heerlijk hypnotiserendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind dat juist de minste. Meer geschreeuw dan zang.
Het betere werk naar mijn mening (vanaf 0:47):
Schuifelenquote:
Holy Focking shit..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind dat juist de minste. Meer geschreeuw dan zang.
Het betere werk naar mijn mening (vanaf 0:47):
Zeker wel!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op Lowlands ga ik slowdancen met Poit tijdens pendulum
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker wel!!
Ik ben hem nu aan het binnentrekken. Morgen de CD maar ergens kopenBij voorbaat
Dan haal ik hem danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:34 schreef Nebo het volgende:
CD komt hier pas 28 mei uit, dus even wachten tot vrijdag
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:41 schreef Edwinuss het volgende:
Wow! Die scene in die warehouse van Kick Ass!
Die is echt te vet, de hele sfeer was perfect neergezet. Genieten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:41 schreef Edwinuss het volgende:
Wow! Die scene in die warehouse van Kick Ass!
Inderdaad, super tof! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die is echt te vet, de hele sfeer was perfect neergezet. Genieten!
Kick Ass ontmoet de paus en bekeerd tot het katholicisme, in de eindcut zie je de kloon van Adolf Hitler lachenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Inderdaad, super tof! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Het wordt vanaf daar alleen nog maar beter en beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Inderdaad, super tof! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Niet, het is hartstikke tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef Poit het volgende:
[..][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eensch, ik durf hem zelfs een 9 te gevenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zo. Kick Ass, toffe film. Zeker een dikke 8! Niet te kort, niet te lang, grappig, een echt verhaal, leuke personages en de muziek.
Nietus, Radiohoofd zuigt stiereballen. Emo depri kutmuziek..quote:
Je begrijpt de muziek gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Eensch, ik durf hem zelfs een 9 te geven
[..]
Nietus, Radiohoofd zuigt stiereballen. Emo depri kutmuziek..
Jawel, maar ik krijg met m'n Gilette scheermesjes m'n polsen niet door.. Damn die draadjes ervoor!!!quote:
Prutserquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jawel, maar ik krijg met m'n Gilette scheermesjes m'n polsen niet door.. Damn die draadjes ervoor!!!
Dubbele QFTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Radiohead emo muziek noemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Jeweet!!quote:
Kut muziek, emo muziek.. Wat is het verschil..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Radiohead emo muziek noemendat je het kut vind ok, maar emo muziek
Thanksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zo. Kick Ass, toffe film. Zeker een dikke 8! Niet te kort, niet te lang, grappig, een echt verhaal, leuke personages en de muziek.
Ik luister ernaar en ik heb nog geen neiging om mijn polsen door te snijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Jeweet!!
[..]
Kut muziek, emo muziek.. Wat is het verschil..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef Nebo het volgende:
We laten zo'n toffe scene toch geen topickill zijn hč?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is pas een topickill als Edje het zegt!
Weet je wat pas echt een toffe scene is?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef Nebo het volgende:
We laten zo'n toffe scene toch geen topickill zijn hč?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt een toffe scene is?
Cutscene!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt een toffe scene is?
Cutscene!Maar die scene kan ik nog niet bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Nu alweer een nieuw album? Die vorige is toch nog geen jaar geleden als ik het me goed herinner?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb trouwens zin in Recovery van Eminem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe covers.
Klopt inderdaad. Het nieuwe album zou al kort na Relapse moeten uitkomen en zou Relapse 2 heten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nu alweer een nieuw album? Die vorige is toch nog geen jaar geleden als ik het me goed herinner?
Datum van de release??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Het nieuwe album zou al kort na Relapse moeten uitkomen en zou Relapse 2 heten.
Nu heet het nieuwe album Recovery en doen er in dit geval wat meer producers mee dan alleen Dre. Lijkt dus op wat meer variatie etc. Waarschijnlijk is het daarom ook een halfjaar uitgesteld ofzo.
Ik hoop niet teleurgesteld te worden.
Thanks! ff vastleggenquote:
Ik vond het ook niet super ofzo, maar was best wel blij om eens wat meer van Eminem te horen. Draai het album nog regelmatig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Nebo het volgende:
Immersion draait hier al voor de derde keer
Hmm ik vond Relapse eigenlijk echt geen goed album. Hoop dat deze beter wordt
Hier draait In Flames - A sense of purposequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Nebo het volgende:
Immersion draait hier al voor de derde keer
Hmm ik vond Relapse eigenlijk echt geen goed album. Hoop dat deze beter wordt
Weltrustenquote:
Om even het pareltje te posten wat ik van je moest luisteren:quote:
In het begin was Eminem nog tof (Slim Shady LP) maar na Marshall Mathers LP ging het bergafwaarts.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In het begin was Eminem nog tof (Slim Shady LP) maar na Marshall Mathers LP ging het bergafwaarts.
Omdat het waar is Ed. Bij Eminem Show werd ie ZWAAR commercieel en kwamen die hele sloten met Eminem T-shirts en andere shit uit (woonde toen nog aan de Belgische kust) Van die Pakistanen die echt ALLEEN maar Eminem t-shirts en truien verkochten.quote:
Duurde even maar ik begrijp de opbouw nu. De eerste helft is in ieder geval een chique beschrijving voor bewustzijn. De lading van de tweede helft begrijp ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
"het bewustzijn is een zijn waarvoor in z'n zijn z'n zijn in het geding is in zoverre dat zijn een ander zijn dan het zelf is impliceert."
En dan durft ie de volgende zin te beginnen met "het is duidelijk dat..."!!
NEE JEAN-PAUL, HET IS HELEMAAL NIET DUIDELIJK!!!!1
Kolere. Ga zelf gewoon wat basisboeken lezen, steek je meer op dan van deze wazige shit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
"het bewustzijn is een zijn waarvoor in z'n zijn z'n zijn in het geding is in zoverre dat zijn een ander zijn dan het zelf is impliceert."
En dan durft ie de volgende zin te beginnen met "het is duidelijk dat..."!!
NEE JEAN-PAUL, HET IS HELEMAAL NIET DUIDELIJK!!!!1
Radioheadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Radiohead emo muziek noemendat je het kut vind ok, maar emo muziek
Ik ben er inmiddels achter, hij zegt dat het bewustzijn intentioneel is, dus dat het slechts het bewustzijn van iets is. Dus:quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Duurde even maar ik begrijp de opbouw nu. De eerste helft is in ieder geval een chique beschrijving voor bewustzijn. De lading van de tweede helft begrijp ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Inderdaad toffe aanbieding, ga hem alleen toch niet halen... Heb nu echt de 30 euro niet zomaar liggen, niet omdat de operatie van mn kat 500 fucking euro kostte... Gelukkig hoef ik maar de helft op te hoesten, maar alsnog...!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:27 schreef koei het volgende:
Mooie Ibood-actie van vandaag:
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/18206/Kolonisten_en_Carcassonne_Driedelig_Spelletjes_Pakket_in_Reisformaat/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ibood%2Fnl_nl+%28iBOOD+-+NL+-+NL%29&utm_content=Twitter
Ik heb alleen de Kolonisten mini-editie en de luxe versie van het kaartspel + alle uitbreidingen al...
ja, operaties zijn echt belachelijk duur! En zeker onverwachte dingen... Een sterilisatie kun je tenminste nog plannen op een moment dat je wat geld over hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Inderdaad toffe aanbieding, ga hem alleen toch niet halen... Heb nu echt de 30 euro niet zomaar liggen, niet omdat de operatie van mn kat 500 fucking euro kostte... Gelukkig hoef ik maar de helft op te hoesten, maar alsnog...!
Volgens de arts kan het bijna niets anders geweest zijn dan n aanrijding, waarschijnlijk is ze zelfs nog ff meegesleurd aan dr hoofdwonden te zien... arme poekie iig!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wat ze precies heeft gedaan? Zo'n grote breuk kan ze toch niet zomaar hebben gekregen?
Waar?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:07 schreef koei het volgende:
Gamebabe, ik heb je game gevonden! Ik hoop dat het een snake/nibbles-kloon is, die mis ik eigenlijk nog!
Jezus.. wat lopen er toch ook een mongolen rond op deze wereldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Wat.. een.. gruwelijke... TYFUS HOEREN KUT DAG!
Een van de bezoekers op mijn werk heeft dus een demente bewoner vastgepakt, door de stoel geschud en verbaal met de dood bedreigd..
Bezoeker heeft na veel organisatorische moeite een bezoekontzegging en morgen mag ik aangifte gaan doen..
Ik zag je reactie op psp minis, tof!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:07 schreef koei het volgende:
Gamebabe, ik heb je game gevonden! Ik hoop dat het een snake/nibbles-kloon is, die mis ik eigenlijk nog!
goed dat je het zegt, morgen niet te laat vertrekken, anders rijd ik bij Leeuwarden natuurlijk geheid de file inquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Rossdale het volgende:
70 min doen over een ritje van 20 minhoerenfiles
briljant inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:28 schreef Rossdale het volgende:
ik geloof dat ze tussen breda en moerdijk 3 van de 4 toevoerwegen hebben afgesloten en de zuidelijke ringweg om het industrieterrein is ook al afgesloten.
Heeeeeeerlijke planning
Den Haag de geksteeeuuhhh!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Poit het volgende:
Den Haag is best prima
Leuke terrasjes op het linkse plein
Ik moet toegeven dat we dat in Gouda niet echt hebben, mooi parkje ofzo waar je lekker kunt eten etc.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Den Haag de geksteeeuuhhh!!
Maar Leiden is ook prima te doen hoor! Lekker in de zon op het gras met mooie vrouwen om me heen roti eten
Viespeukquote:
Waar is bij ons?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:40 schreef Solique het volgende:
Bij ons is het 1 grote bouwput dus alleen wat pleintjes waar het ook wel goed vertoeven is daar niet van. Maar wij hebben niet echt een relaxt parkje waar je relaxt in de zon kan zitten vlakbij het centrum.
Hij heeft het over bouwput dus dat kunnen alle Nederlandse steden zijn...quote:
Bij ons in de jordaan!quote:
Alphen aan den Rijn, de fake stad uit het groene hart. Het is en blijft een dorp.quote:
Ik ben nu elke dag in Rotterdam en een grotere bouwput dan dat heb ik nog niet meegemaakt.. Zie hier niets anders dan zand, kranen, omleidingen, versperringen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij heeft het over bouwput dus dat kunnen alle Nederlandse steden zijn...
Alphen aan den Rijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn, de fake stad uit het groene hart. Het is en blijft een dorp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hier in Den Haag hetzelfde... Ze zijn bezig om het hele centrum autoluw te maken...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben nu elke dag in Rotterdam en een grotere bouwput dan dat heb ik nog niet meegemaakt.. Zie hier niets anders dan zand, kranen, omleidingen, versperringen.
Als het een beetje waait (wat het altijd doet hier) lijk het net of je in een zandstorm loopt
In DH mag dat ook wel. Groningen is gelukkig geen bouwputquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier in Den Haag hetzelfde... Ze zijn bezig om het hele centrum autoluw te maken...
Yeah, voor de zoveelste keer in mijn prille bestaan ligt heel het Spui open. Minstens de vierde keer, zo niet de vijfde... Wat autoluwheid betreft, dat is wel ok, de grote marktstraat is ook echt enorm verbeterd sinds daar geen auto's meer rijden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier in Den Haag hetzelfde... Ze zijn bezig om het hele centrum autoluw te maken...
Onze typgeit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Morthill het volgende:artikel dat morgen ingeleverd gaat worden omvat inmiddels 15.000 woorden
naja, ik moet niet overdrijven. Ik moet een artikel bespreken en uitgebreid analyseren, dus dat artikel zelf staat er ook twee keer tussen en dat levert zo 4.000 woorden op. True, ik heb het 1 keer uitgetypt, maar dan nog.quote:
Ja, lekker geslapen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:07 schreef Poit het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen kerel?
Heb je trouwens al een nieuwe baan?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef lkb9000 het volgende:
Damn ik heb zo'n absurde hekel aan mijn opleiding, walgelijke zooi hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |