Eet jij maar eens drie weken achter elkaar shoarma.quote:
Die moet ik eens gaan halenquote:
Schuifelen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op Lowlands ga ik slowdancen met Poit tijdens pendulum
Ik heb na één dag al last van mijn keel, maar behalve datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eet jij maar eens drie weken achter elkaar shoarma.
WHAT THE FUCK IS DIT VOOR LEKKERE SHIT....quote:
Dat je de naam fout hebt zegt genoeg over die schijtfilm, clash of the titansquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
Wow, dat begin van Kick Ass is echt super goed gedaan. Nu op elk punt al beter dan het gedrocht genaamd Rise of the Titans.
FUUUUUUCKING fijn he!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK IS DIT VOOR LEKKERE SHIT....
GEEEEEEEEFFFF ME MEER!!!!!!
Ik wist al niet zeker of ik het goed had gespeld, normaal zoel ik het wel op maar daar had ik nu niet eens moeite voor over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat je de naam fout hebt zegt genoeg over die schijtfilm, clash of the titans
Echt schaamteloos dat zoiets gemaakt mag wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wist al niet zeker of ik het goed had gespeld, normaal zoel ik het wel op maar daar had ik nu niet eens moeite voor over.
Zonde van het geld inderdaad, opzich had het begin wel 1 sterke scene. Maar dat is natuurlijk niet goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Echt schaamteloos dat zoiets gemaakt mag worden
In Flames heeft er een nieuwe fan bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
FUUUUUUCKING fijn he!
Hun nieuwe album heet Immersion, maar helaas is niet elk nummer met in flames
Beetje te ruig als je het mij vraagt, maar wel toffe muziek!quote:
The fuck!quote:
Heeeeeerlijk juistquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
The fuck!![]()
![]()
edit: mwa die zang is dan weer jammer. Dat is ook de reden dat ik In Flames altijd vermijd![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk juist
Lekker krijsuh
[ afbeelding ]
Heerlijk hypnotiserendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind dat juist de minste. Meer geschreeuw dan zang.
Het betere werk naar mijn mening (vanaf 0:47):
Schuifelenquote:
Holy Focking shit..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind dat juist de minste. Meer geschreeuw dan zang.
Het betere werk naar mijn mening (vanaf 0:47):
Zeker wel!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op Lowlands ga ik slowdancen met Poit tijdens pendulum
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker wel!!
Ik ben hem nu aan het binnentrekken. Morgen de CD maar ergens kopenBij voorbaat
Dan haal ik hem danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:34 schreef Nebo het volgende:
CD komt hier pas 28 mei uit, dus even wachten tot vrijdag
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:41 schreef Edwinuss het volgende:
Wow! Die scene in die warehouse van Kick Ass!
Die is echt te vet, de hele sfeer was perfect neergezet. Genieten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:41 schreef Edwinuss het volgende:
Wow! Die scene in die warehouse van Kick Ass!
Inderdaad, super tof! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die is echt te vet, de hele sfeer was perfect neergezet. Genieten!
Kick Ass ontmoet de paus en bekeerd tot het katholicisme, in de eindcut zie je de kloon van Adolf Hitler lachenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Inderdaad, super tof! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Het wordt vanaf daar alleen nog maar beter en beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Inderdaad, super tof! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Niet, het is hartstikke tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef Poit het volgende:
[..][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eensch, ik durf hem zelfs een 9 te gevenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zo. Kick Ass, toffe film. Zeker een dikke 8! Niet te kort, niet te lang, grappig, een echt verhaal, leuke personages en de muziek.
Nietus, Radiohoofd zuigt stiereballen. Emo depri kutmuziek..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |