Ik vond het ook niet super ofzo, maar was best wel blij om eens wat meer van Eminem te horen. Draai het album nog regelmatig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Nebo het volgende:
Immersion draait hier al voor de derde keer
Hmm ik vond Relapse eigenlijk echt geen goed album. Hoop dat deze beter wordt
Hier draait In Flames - A sense of purposequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Nebo het volgende:
Immersion draait hier al voor de derde keer
Hmm ik vond Relapse eigenlijk echt geen goed album. Hoop dat deze beter wordt
Weltrustenquote:
Om even het pareltje te posten wat ik van je moest luisteren:quote:
In het begin was Eminem nog tof (Slim Shady LP) maar na Marshall Mathers LP ging het bergafwaarts.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In het begin was Eminem nog tof (Slim Shady LP) maar na Marshall Mathers LP ging het bergafwaarts.
Omdat het waar is Ed. Bij Eminem Show werd ie ZWAAR commercieel en kwamen die hele sloten met Eminem T-shirts en andere shit uit (woonde toen nog aan de Belgische kust) Van die Pakistanen die echt ALLEEN maar Eminem t-shirts en truien verkochten.quote:
Duurde even maar ik begrijp de opbouw nu. De eerste helft is in ieder geval een chique beschrijving voor bewustzijn. De lading van de tweede helft begrijp ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
"het bewustzijn is een zijn waarvoor in z'n zijn z'n zijn in het geding is in zoverre dat zijn een ander zijn dan het zelf is impliceert."
En dan durft ie de volgende zin te beginnen met "het is duidelijk dat..."!!
NEE JEAN-PAUL, HET IS HELEMAAL NIET DUIDELIJK!!!!1
Kolere. Ga zelf gewoon wat basisboeken lezen, steek je meer op dan van deze wazige shit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
"het bewustzijn is een zijn waarvoor in z'n zijn z'n zijn in het geding is in zoverre dat zijn een ander zijn dan het zelf is impliceert."
En dan durft ie de volgende zin te beginnen met "het is duidelijk dat..."!!
NEE JEAN-PAUL, HET IS HELEMAAL NIET DUIDELIJK!!!!1
Radioheadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Radiohead emo muziek noemendat je het kut vind ok, maar emo muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |