Nice, je kan d'r landingsbaan van d'r navel naar d'r flamoes zien!quote:
Owquote:
Zijn die erquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef Gamer_V het volgende:
Maar de professionele critici maak je je geen zorgen over?
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Nebo het volgende:
Laatste voyeur bij Boterhamzakje voor mij: Poit. Na mij: Rossdale
Ze willen natuurlijk wel weten wie hun komt vergezellen op de BBQquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Nebo het volgende:
Ach gewoon niet op letten. Wij hadden ook veel onterechte kritiek (ook veel terechte kritiek); doe je niks an.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:54 schreef GameBabe het volgende:
Zo ons persbericht staat in de GCC![]()
Wat is het toch moeilijk om positief te doen over je eigen werk, terwijl je weet dat je straks bakken met kritiek krijgt van 16-jarige pubertjes vol met puisten.
Anonieme_Fokker representquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Nebo het volgende:
Thanks, dat doet me goed om te horenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach gewoon niet op letten. Wij hadden ook veel onterechte kritiek (ook veel terechte kritiek); doe je niks an.
Duuude!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach gewoon niet op letten. Wij hadden ook veel onterechte kritiek (ook veel terechte kritiek); doe je niks an.
Ffies vleesch in de kuip checken jeweetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Nebo het volgende:
wat ik ook mooi vind is dat toen Grendel Games hun game di-atomic lanceerde ze in de VS gruwelijk slechte kritieken kregen (snap neit waarom, game was tof alleen waanzinnig moeilijk). Toen Tim Laning, een van de mensen daar, gevraagd werd of hij de game in Europa dan onder een andere naam zou uitbrengen zei hij nee. Hij was trots op zijn product en stond er 100% achterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
ff kijken of ik iets mis, maar nee toch niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk wel weten wie hun komt vergezellen op de BBQ
Ik heb geen foto's erin staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Yesss, nu word jij jouw fobo mijn startpagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |