Dat kwam door het slechte gebruik van spoilertagsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef Sigmund666 het volgende:
TVP omdat de vorige SC erdoor vloog.
Hey, die heb ik!quote:
O ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kwam door het slechte gebruik van spoilertags
eenschquote:
Niets mis met manboobs, zolang er lekkere spieren inzittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je die hebt, maar niet echt manboobs. Dan:
Als je ook de manboobs hebt. Dan:
Gemma Atkinsonquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je die hebt, maar niet echt manboobs. Dan:
Als je ook de manboobs hebt. Dan:
Hey Lennie!quote:
Big Daddy Vquote:
Je hebt het bed ooit met hem gedeeld he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Big Daddy V
Die gast heeft heeft sick grote manboobs
Damn! Die linker van die gast is nice geplaatst!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt het bed ooit met hem gedeeld he?
Wat een baas!!!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)/twee_tegen_een.html
Gozer! Wat een fucking tuin heb je daar zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef RitseB het volgende:
De buitenhaard is ook eenzaam
[ afbeelding ]
Die mist, willen mijn ouders niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Gozer! Wat een fucking tuin heb je daar zeg!
Waar is de jacuzzi?
Hmm.. Jammer..quote:
Koning!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Wij zitten er serieus over na te denken om een jacuzzi in de tuin te bouwen
Bij vrienden van mij hebben ze een hout gestookte jacuzzi. Heerlijk in de winterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Koning!!
Vergis je alleen niet in de stroomrekening voor het geval je het water wilt verwarmen
Maat van me heeft zo'n opblaasbare jacuzzi en dat ding zuigt echt stroom als een malle. Zeker als je ook de pomp aanzet.. (en het maakt een takkeherrie) Maar chill is het zeker
Waarschijnlijk deze week die bij m'n maat weer opbouwen
hout is ook niet goedkoopquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Zo'n houtgestookte leek me idd ook wel wat
Niet als je het bij de Boerenbond haalt, als je wil kan het best goedkoop zijn. 20 euro de kuub of zo.quote:
Bomen genoeg in Ritse z'n tuinquote:
mijn ouders hebben een weiland vol knotwilgen en mijn schoonouders trouwens ook :p Hout zal ik nooit hoeven kopenquote:
het decollete mag dan nep zijn, maar dat boeit me verdomd weinigquote:
als je een jacuzzi wilt stoken in de winter welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een weiland vol knotwilgen en mijn schoonouders trouwens ook :p Hout zal ik nooit hoeven kopen
Ach, mijn pa kwam langslopen toen ik langs de halfnaakte dikke mannen scrollde, het kan ergerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, en maar meer mensen hier naar mijn beeldscherm kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |