Ik ben er inmiddels achter, hij zegt dat het bewustzijn intentioneel is, dus dat het slechts het bewustzijn van iets is. Dus:quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Duurde even maar ik begrijp de opbouw nu. De eerste helft is in ieder geval een chique beschrijving voor bewustzijn. De lading van de tweede helft begrijp ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Inderdaad toffe aanbieding, ga hem alleen toch niet halen... Heb nu echt de 30 euro niet zomaar liggen, niet omdat de operatie van mn kat 500 fucking euro kostte... Gelukkig hoef ik maar de helft op te hoesten, maar alsnog...!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:27 schreef koei het volgende:
Mooie Ibood-actie van vandaag:
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/18206/Kolonisten_en_Carcassonne_Driedelig_Spelletjes_Pakket_in_Reisformaat/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ibood%2Fnl_nl+%28iBOOD+-+NL+-+NL%29&utm_content=Twitter
Ik heb alleen de Kolonisten mini-editie en de luxe versie van het kaartspel + alle uitbreidingen al...
ja, operaties zijn echt belachelijk duur! En zeker onverwachte dingen... Een sterilisatie kun je tenminste nog plannen op een moment dat je wat geld over hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Inderdaad toffe aanbieding, ga hem alleen toch niet halen... Heb nu echt de 30 euro niet zomaar liggen, niet omdat de operatie van mn kat 500 fucking euro kostte... Gelukkig hoef ik maar de helft op te hoesten, maar alsnog...!
Volgens de arts kan het bijna niets anders geweest zijn dan n aanrijding, waarschijnlijk is ze zelfs nog ff meegesleurd aan dr hoofdwonden te zien... arme poekie iig!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wat ze precies heeft gedaan? Zo'n grote breuk kan ze toch niet zomaar hebben gekregen?
Waar?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:07 schreef koei het volgende:
Gamebabe, ik heb je game gevonden! Ik hoop dat het een snake/nibbles-kloon is, die mis ik eigenlijk nog!
Jezus.. wat lopen er toch ook een mongolen rond op deze wereldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Wat.. een.. gruwelijke... TYFUS HOEREN KUT DAG!
Een van de bezoekers op mijn werk heeft dus een demente bewoner vastgepakt, door de stoel geschud en verbaal met de dood bedreigd..
Bezoeker heeft na veel organisatorische moeite een bezoekontzegging en morgen mag ik aangifte gaan doen..
Ik zag je reactie op psp minis, tof!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:07 schreef koei het volgende:
Gamebabe, ik heb je game gevonden! Ik hoop dat het een snake/nibbles-kloon is, die mis ik eigenlijk nog!
goed dat je het zegt, morgen niet te laat vertrekken, anders rijd ik bij Leeuwarden natuurlijk geheid de file inquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Rossdale het volgende:
70 min doen over een ritje van 20 minhoerenfiles
briljant inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:28 schreef Rossdale het volgende:
ik geloof dat ze tussen breda en moerdijk 3 van de 4 toevoerwegen hebben afgesloten en de zuidelijke ringweg om het industrieterrein is ook al afgesloten.
Heeeeeeerlijke planning
Den Haag de geksteeeuuhhh!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Poit het volgende:
Den Haag is best prima
Leuke terrasjes op het linkse plein
Ik moet toegeven dat we dat in Gouda niet echt hebben, mooi parkje ofzo waar je lekker kunt eten etc.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Den Haag de geksteeeuuhhh!!
Maar Leiden is ook prima te doen hoor! Lekker in de zon op het gras met mooie vrouwen om me heen roti eten
Viespeukquote:
Waar is bij ons?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:40 schreef Solique het volgende:
Bij ons is het 1 grote bouwput dus alleen wat pleintjes waar het ook wel goed vertoeven is daar niet van. Maar wij hebben niet echt een relaxt parkje waar je relaxt in de zon kan zitten vlakbij het centrum.
Hij heeft het over bouwput dus dat kunnen alle Nederlandse steden zijn...quote:
Bij ons in de jordaan!quote:
Alphen aan den Rijn, de fake stad uit het groene hart. Het is en blijft een dorp.quote:
Ik ben nu elke dag in Rotterdam en een grotere bouwput dan dat heb ik nog niet meegemaakt.. Zie hier niets anders dan zand, kranen, omleidingen, versperringen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij heeft het over bouwput dus dat kunnen alle Nederlandse steden zijn...
Alphen aan den Rijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn, de fake stad uit het groene hart. Het is en blijft een dorp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hier in Den Haag hetzelfde... Ze zijn bezig om het hele centrum autoluw te maken...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben nu elke dag in Rotterdam en een grotere bouwput dan dat heb ik nog niet meegemaakt.. Zie hier niets anders dan zand, kranen, omleidingen, versperringen.
Als het een beetje waait (wat het altijd doet hier) lijk het net of je in een zandstorm loopt
In DH mag dat ook wel. Groningen is gelukkig geen bouwputquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier in Den Haag hetzelfde... Ze zijn bezig om het hele centrum autoluw te maken...
Yeah, voor de zoveelste keer in mijn prille bestaan ligt heel het Spui open. Minstens de vierde keer, zo niet de vijfde... Wat autoluwheid betreft, dat is wel ok, de grote marktstraat is ook echt enorm verbeterd sinds daar geen auto's meer rijden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier in Den Haag hetzelfde... Ze zijn bezig om het hele centrum autoluw te maken...
Onze typgeit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Morthill het volgende:artikel dat morgen ingeleverd gaat worden omvat inmiddels 15.000 woorden
naja, ik moet niet overdrijven. Ik moet een artikel bespreken en uitgebreid analyseren, dus dat artikel zelf staat er ook twee keer tussen en dat levert zo 4.000 woorden op. True, ik heb het 1 keer uitgetypt, maar dan nog.quote:
Ja, lekker geslapen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:07 schreef Poit het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen kerel?
Heb je trouwens al een nieuwe baan?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef lkb9000 het volgende:
Damn ik heb zo'n absurde hekel aan mijn opleiding, walgelijke zooi hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |