Lolquote:
Gohquote:
Altijd even omhoog gooien tijdens de WVTTKjesquote:
Jezus man, sterktequote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Wat.. een.. gruwelijke... TYFUS HOEREN KUT DAG!
Een van de bezoekers op mijn werk heeft dus een demente bewoner vastgepakt, door de stoel geschud en verbaal met de dood bedreigd..
Bezoeker heeft na veel organisatorische moeite een bezoekontzegging en morgen mag ik aangifte gaan doen..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:16 schreef wc-eend het volgende:de bewoner was het wel gelukkig allemaal na 5 min weer vergeten..
Op mijn werk was al het brood en een groot deel van de verse groente ook opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny, je had helemaal gelijk over de C1000. Ik was er een uurtje geleden en er was gewoon GEEN brood. Ook geen voorgebakken brood ofzo.
Shoarma is ook lekker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:28 schreef koei het volgende:
[..]
Op mijn werk was al het brood en een groot deel van de verse groente ook opMoest ik shoarma gaan eten
Bij de Jumbo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Shoarma is ook lekker.![]()
Waar werk je dan?![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny, je had helemaal gelijk over de C1000. Ik was er een uurtje geleden en er was gewoon GEEN brood. Ook geen voorgebakken brood ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |