Je begrijpt de muziek gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Eensch, ik durf hem zelfs een 9 te geven
[..]
Nietus, Radiohoofd zuigt stiereballen. Emo depri kutmuziek..
Jawel, maar ik krijg met m'n Gilette scheermesjes m'n polsen niet door.. Damn die draadjes ervoor!!!quote:
Prutserquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jawel, maar ik krijg met m'n Gilette scheermesjes m'n polsen niet door.. Damn die draadjes ervoor!!!
Dubbele QFTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Radiohead emo muziek noemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Jeweet!!quote:
Kut muziek, emo muziek.. Wat is het verschil..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Radiohead emo muziek noemendat je het kut vind ok, maar emo muziek
Thanksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zo. Kick Ass, toffe film. Zeker een dikke 8! Niet te kort, niet te lang, grappig, een echt verhaal, leuke personages en de muziek.
Ik luister ernaar en ik heb nog geen neiging om mijn polsen door te snijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Jeweet!!
[..]
Kut muziek, emo muziek.. Wat is het verschil..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef Nebo het volgende:
We laten zo'n toffe scene toch geen topickill zijn hè?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is pas een topickill als Edje het zegt!
Weet je wat pas echt een toffe scene is?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef Nebo het volgende:
We laten zo'n toffe scene toch geen topickill zijn hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt een toffe scene is?
Cutscene!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt een toffe scene is?
Cutscene!Maar die scene kan ik nog niet bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Nu alweer een nieuw album? Die vorige is toch nog geen jaar geleden als ik het me goed herinner?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb trouwens zin in Recovery van Eminem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe covers.
Klopt inderdaad. Het nieuwe album zou al kort na Relapse moeten uitkomen en zou Relapse 2 heten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nu alweer een nieuw album? Die vorige is toch nog geen jaar geleden als ik het me goed herinner?
Datum van de release??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Het nieuwe album zou al kort na Relapse moeten uitkomen en zou Relapse 2 heten.
Nu heet het nieuwe album Recovery en doen er in dit geval wat meer producers mee dan alleen Dre. Lijkt dus op wat meer variatie etc. Waarschijnlijk is het daarom ook een halfjaar uitgesteld ofzo.
Ik hoop niet teleurgesteld te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |