Lol Ritse, kom maar door met die Caneiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja die! Maar eigenlijk alles wel. Ik heb nog nooit rose op.
Dat vind ik dan weer smerig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lol Ritse, kom maar door met die Canei
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Oh. Maar je moet me niet dronken voeren, want de laatste keer gingen we toen vergelijken wie de grootste borsten had.Niet zo charmant.
Van mij win je en van SB verlies je, life is easyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Oh. Maar je moet me niet dronken voeren, want de laatste keer gingen we toen vergelijken wie de grootste borsten had.Niet zo charmant.
Meer wijn voor Myaela!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Epic gif!!quote:
Wij hebben niet eens een aldi hier.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ben je meer van die goedkope aldi-rotzooi?
Nu vind ik het jammer dat ik niet kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
NOES. Ik kan niet tegen mijn verlies.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Van mij win je en van SB verlies je, life is easy
Van SD verlies je ookquote:
Sometimes you win, sometimes you loosequote:
quote:
Van wie nog meer dan? O SB, ik kan niet lezen, check...quote:
Voorheen van Misan, maar die doet aan sport tegenwoordig, dus wellicht inmiddels niet meer.quote:
quote:
Ik sta er ook nog niet inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef GameBabe het volgende:
Jongens, maak eens een op voor Myraela!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |