TS is zelf ook een meisje!quote:
Dan slaat TS nog steeds meisjes toch? Wat je tegenwoordig allemaal niet hoort over die ranzige oude mannen die zich op het internet voordoen als knappe jongedames.quote:
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan slaat TS nog steeds meisjes toch? Wat je tegenwoordig allemaal niet hoort over die ranzige oude mannen die zich op het internet voordoen als knappe jongedames.
Ik durf wel toe te geven dat ik me verveel, en zin heb om dit kankertopic onder te spammen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:26 schreef Ranga het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?
Verklaart waarom je 5 keer in 10 minuten post
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, staan er twee meiden van Noord-Afrikaanse afkomst achter ons in de rij. Nadat ik om me heen had gekeken hoor ik een rattenstemmetje: ' wat kijk je? '
Waarop ik antwoordde: 'Wat wat kijk je?'
Rat: ' Ja je moet me niet zo aankijken'
Na deze zin kwam het meisje dicht bij me staan,
Ik: ' Ik kijk waar ik wil, doe niet zo voorschut en ga nou maar terug in de rij staan, je bent geen 13 meer'
Zij: 'Kankerhoer bla bla bla ik sla je kapot bla bla bla ik mis mijn trein door jou bla bla bla'
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg voorschut bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
Waarop het meisje braaf weer terug ging staan in de rij.
Nadat ze haar ijsje had gekocht, en ik nog aan het bestellen was, riep ze blijkbaar: ' volgende x sla ik jullie tanden eruit'
Waarop haar lange vriendin heel stoer riep: ' JA!'
Het nichtje van mijn vriend wilde zich niet laten kennen en antwoordde: ' kom dan?'
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen. Ik trok haar weg en vroeg haar waar ze nou eigenlijk mee bezig was. Hierop riep ze: 'Kankerhoer, volgende keer sla ik JOUW tanden er ook uit!
Toen was ik het zat en zei: ' Kom het nu doen dan? ik sta toch voor je??? '
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat ze voorschut was en iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me!
HAAR SWIRL!!! ik zat compleet onder het ijs en stukjes kiwi!
Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Hierop sloeg ik haar nogmaals in gezicht waardoor ze achterover viel, overeind krabbelde en wegrende.
Klacht: Meisjes kunnen niet normaal doen.
Klacht 2: Ik heb gevochten op het station, dat horen dames niet te doen.
Klacht 3: Ijs in mijn haar
Klacht 4: Ik heb zelf uiteindelijk geen ijsje op
Klacht 5: Ik begrijp Wilders, en ik ben zelf buitenlands.![]()
Ik wilde je er al naar vragen, ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, staan er twee meiden van Noord-Afrikaanse afkomst achter ons in de rij. Nadat ik om me heen had gekeken hoor ik een rattenstemmetje: ' wat kijk je? '
Ik: ' Ik kijk waar ik wil, doe niet zo voorschut en ga nou maar terug in de rij staan, je bent geen 13 meer'
Zij: 'Kankerhoer bla bla bla ik sla je kapot bla bla bla ik mis mijn trein door jou bla bla bla'
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg voorschut bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
Nadat ze haar ijsje had gekocht, en ik nog aan het bestellen was, riep ze blijkbaar: ' volgende x sla ik jullie tanden eruit'
Het nichtje van mijn vriend wilde zich niet laten kennen en antwoordde: ' kom dan?'
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen. Ik trok haar weg en vroeg haar waar ze nou eigenlijk mee bezig was. Hierop riep ze: 'Kankerhoer, volgende keer sla ik JOUW tanden er ook uit!
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat ze voorschut was en iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me! Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Hierop sloeg ik haar nogmaals in gezicht waardoor ze achterover viel, overeind krabbelde en wegrende.
Je gebruikt kanker willekeurig voor elk woord. Jep, mijn vermoedens zijn juistquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik durf wel toe te geven dat ik me verveel, en zin heb om dit kankertopic onder te spammen.
Ey swa waneer gaan wij een fiti zetten dan? Ik sla je kop weer een beetje in vorm, aangekleed nageboorte dat je er rond loopt. Walla!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:26 schreef Ranga het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?
Verklaart waarom je 5 keer in 10 minuten post
Tsja, what can I say? Ik schaamde me echt dood!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wilde je er al naar vragen, ja.Hoe oud ben je TS?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ey swa waneer gaan wij een fiti zetten dan? Ik sla je kop weer een beetje in vorm, aangekleed nageboorte dat je er rond loopt. Walla!
Marokkaanse afkomstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Diepzinnig het volgende:
Grappig verhaal in de vroege ochtend.
Wat verstaat men nou precies onder Noord-Afrikaans afkomst?
Zoek je ook problemen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit een of andere getto die dit soort taal gebruikt?
Ga een beetje mijn eigen leven verpesten om haarquote:
Je bent nog steeds bang equote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ga een beetje mijn eigen leven verpesten om haar
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Had dan tegen je vriend gezegd dat die meisjes jouw eer en de eer van zijn familie (= nichtje) geschonden hebben!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef klaagbaas het volgende:
je moest d'r anaal vernederen ts, werkt altijd
Daar zou Cohen het niet mee eens zijn.het zijn immers óók Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.
Mijn vriend is Nederlandsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Had dan tegen je vriend gezegd dat die meisjes jouw eer en de eer van zijn familie (= nichtje) geschonden hebben!
(...) doe niet zo voorschut (...)
(...) dat ze erg voorschut bezig was (...)
(...) omdat ze voorschut was (...)
Cohenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Daar zou Cohen het niet mee eens zijn.het zijn immers óók Nederlanders.
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?
Dat ze lekker terugloopt naar Marokko!
Ja, dat moet jij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg lelijk bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me! Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Tja, je zou dan nu wel een soepel aarsje hebben...dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.
Je bent zelf bijna net zo'n viswijf als die teven die je lastig vielen dus....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
En toen.....
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.
Verkapte allochtonen slowchat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten... Voor schut staan denk ik hé...
Die schofterige Libiers, Tunesiers, Egyptenaren en Algerijnen ook altijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Diepzinnig het volgende:
Grappig verhaal in de vroege ochtend.
Wat verstaat men nou precies onder Noord-Afrikaans afkomst?
Heb je die ook in Nl?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die schofterige Libiers, Tunesiers, Egyptenaren en Algerijnen ook altijd![]()
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed topic. Wel tof dat je die mocro tot bloedens toe gemept hebt![]()
Die mensen denken maar dat ze alles kunnen maken kudos voor TS dat ze is gaan terug vechten.
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,quote:
Voortaan niet meer naar ze gapenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...
Wat moet jij kijken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...
En vaak zelfs heel wat meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,
Egyptenaren en Tunesiers soberzo sowieso. En voor de rest sluit ik me aan bij diegenen die zeggen dat in Rotterdam alles kan.quote:
Deed ik niet! ik keek 1 keer langs ze...quote:
Ik woon in Den Bosch...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,
TS is dus toch een oude man die zich op het internet voordoet als een jong meisje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Deed ik niet! ik keek 1 keer langs ze...
Ze was niet het niet eens waardig om naar te kijken, qua uiterlijk...
Ogen niet thuis kunnen houden en ook nog eens verwaand. I'm with team Morocco.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
NotYou & Team Morocco VS. PVV & KKKquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ogen niet thuis kunnen houden en ook nog eens verwaand. I'm with team Morocco.
Ach...je bent gewoon de verkeerde marokkaanse meiden tegen het lijf gelopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Aangifte..zij begon met kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef Amoeba het volgende:
Oja, TS, waarom doe je eigelijk geen aangifte?
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:58 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Ach...je bent gewoon de verkeerde marokkaanse meiden tegen het lijf gelopen.
Marokkaanse meiden zijn op zich wel allemaal aardig integendeel tot hun jongens.
Dan ben ik bang dat je iets bij ze doet wat ze niet aanstaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisje
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisje
Ik zei niks over ze?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.
Tsja blijkbaar:?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je iets bij ze doet wat ze niet aanstaat.
Hier spreek je ineens van een "rattenstemmetje" en kraak je haar uiterlijk af.quote:
Niet meer naar die meisjes kijken anders denken ze nog dat je naar ze kijkt omdat ze zo mooi zijn.quote:
Als in Rotterdamquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:04 schreef Man_bijt_hond het volgende:
In een echte stad was TS allang overhoop geschoten of het ziekenhuis in gewerkt. Den Bosch is een nepstad
Klopt, alleen dat heb ik gisteren niet tegen haar gezegd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hier spreek je ineens van een "rattenstemmetje" en kraak je haar uiterlijk af.
o.a. en neem eens een kijkje in Eerste hulp bij agressievere Marokkanenquote:
En dat was dan ook precies mijn punt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:07 schreef Ranga het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat heb ik gisteren niet tegen haar gezegd.
Wat is je punt? dat ik niet naar ruzie zocht en haar niet uitschold waar ze bij was?quote:
Interessant topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:07 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
o.a. en neem eens een kijkje in Eerste hulp bij agressievere Marokkanen
Speciaal voor jou nog een keer:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef Ranga het volgende:
[..]
Wat is je punt? dat ik niet naar ruzie zocht en haar niet uitschold waar ze bij was?
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer:
[..]
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:16 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:16 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...
Had jij ook meteen je gun getrokken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.
No comment!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:20 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Had jij ook meteen je gun getrokken?
Goed zo! Ik was ook echt niet uit op ruzie, enige reden waarom ik sloeg is omdat ze daarna het nichtje van mijn vriend wilde slaan.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef NotYou het volgende:
PRECIES! en ik probeerde het nog normaal op te lossen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.
Klacht 2: Ik heb gevochten
Jij als manzijnde mag ook helemaal geen meisjes slaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:41 schreef wesp40 het volgende:
[..]
En ja, hoe noem je dit vechten? In dat geval erg slecht vechten.
Als ik haar geslagen had, reageerde ze gewoon niet meer na de eerste vuistslag.
Wat dacht je dan dat ik was?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:37 schreef wesp40 het volgende:
mooie verhaal, maar wist niet je dat dame was
Ik heb op mijn rechterwang, aan de onderkant een schram staan van haar vieze nagels. Deze heb ik thuis gedesinfecteerd, verder zie ik er na het gevecht vrijwel hetzelfde uit als voor het gevecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe zie je er nu uit dan na het gevecht? (PM me eventueel)
Onzijdigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef wesp40 het volgende:
[..]
hmmm wat denk je zelf als je naar het symbool naast je naam kijkt?
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:50 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik heb op mijn rechterwang, aan de onderkant een schram staan van haar vieze nagels. Deze heb ik thuis gedesinfecteerd, verder zie ik er na het gevecht vrijwel hetzelfde uit als voor het gevecht.
In schaarse kledij aub.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?
Ga nou maar terug in de rij staan...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?
Zou een beetje raar zijn om na het gevecht mijn blackberry te pakken en foto's te maken van het bloed, terwijl ik zelf helemaal onder het ijs zat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
Trouwens... foto's van het bloed op het station
Waarom is dat ongeloofwaardig als je met vuist slaat? Ik ben zelf kurdischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha beef. <3 Maar bloed spugen bij klappen bij een chick is wel ongeloofwaardig. Maar waar kom je zelf vandaan, dat kan het verklaren.
Kurdischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:55 schreef Ranga het volgende:
[..]
Waarom is dat ongeloofwaardig als je met vuist slaat? Ik ben zelf kurdisch
Ja, ligt in Noord-Irak?quote:
Valt mee, wij zijn thuis niet erg streng opgevoedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:02 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Ik begrijp het...dus twee moslima's die tegen elkaar hebben gevochten.
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lijkt me wel leuk om twee moslima's in boerka's tegen elkaar te zien vechten
Waar waren de pics ook al weer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoek![]()
Ik droeg wel een strapless topje en het enige wat in me omging was: 'please trek m'n topje niet omlaag, please trek m'n topje niet omlaag....'
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoek![]()
Ik droeg wel een strapless topje en het enige wat in me omging was: 'please trek m'n topje niet omlaag, please trek m'n topje niet omlaag....'
Is dat zo raar danquote:
zo, is het beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Iedereen kent mij als een rustig meisje...
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, (...)
En toen.....
Anti-klacht: Gelukkig ga ik volgende week weer op vechtkamp!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef Jac0bus het volgende:
Godver waarom kom ik dit soort situaties in het echt nooit tegen? Lijkt me wel leuk, iemand die er om vraagt uitlachen/vernederen of als zij eenmaal de eerste stap zetten eventjes lekker vechten.
Nee man dit ben ik al:quote:
Nee iedereen kent mij als een lief meisje, erg rustig ben ik niet want ik klets heel veel!quote:
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Jac0bus het volgende:
Trouwens he Ranga, was het druk? Welk station was het? Utrecht in de spits? Lekker veel bekijks trek je dan namelijk
Ach, als veel mensen je kennen daar wel. Misschien als je uit Den Bosch komt en er lopen toevallig kennissen rond dan zou ik me ook wel schamen jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.
Ik schaamde me kapot...
En niemand die wat deed?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.
Ik schaamde me kapot...
Ik ken veel mensen maar er stond niemand die ik kende. Het was niet op het plein maar daarboven binnen zeg maar...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ach, als veel mensen je kennen daar wel. Misschien als je uit Den Bosch komt en er lopen toevallig kennissen rond dan zou ik me ook wel schamen jaMaar als ik nou in Groningen woon dan zou het mij persoonlijk geen reet boeien wat ik in Den Bosch doe.
Voor wie moeten ze wat doen? Het was een eerlijk gevecht... Of ja, eerlijk ; ik zat onder het ijs en zij heeft 2 klappen gekregen en rende weg..quote:
Wie heeft de rest van het ijsje opgegeten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef Ranga het volgende:
[..]
Voor wie moeten ze wat doen? Het was een eerlijk gevecht... Of ja, eerlijk ; ik zat onder het ijs en zij heeft 2 klappen gekregen en rende weg..
Mijn vriendje heeft het opgelikt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wie heeft de rest van het ijsje opgegeten?
True, best een afknapper. Maargoed, als een paar van die snollen je aanvallen zou ik echt niet blijven staan en niks terug doen, of wegrennen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen maar er stond niemand die ik kende. Het was niet op het plein maar daarboven binnen zeg maar...
Ik schaamde me dood, dames horen niet te vechten
Daarom! maar goed, gelukkig zag iedereen al dat ZIJ het uitlokte en dat ze het meisje van de Swirls ook al zat af te katten. En daarna moest iedereen daar in de rij ook lachen dus ik hoop dat ze me begrepenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
True, best een afknapper. Maargoed, als een paar van die snollen je aanvallen zou ik echt niet blijven staan en niks terug doen, of wegrennen.
Fijne Nederland is het geworden. Mensen staan erna te lachen ipv in te grijpen of hulp aan te bieden. Het waren ook allemaal nieuwe Nederlanders kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef Ranga het volgende:
[..]
Daarom! maar goed, gelukkig zag iedereen al dat ZIJ het uitlokte en dat ze het meisje van de Swirls ook al zat af te katten. En daarna moest iedereen daar in de rij ook lachen dus ik hoop dat ze me begrepen
Lelijk. Lelijk is wanneer iemand gedrag vertoond waarvoor JIJ je schaamt terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef GimmeGore het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je "lelijk" bezig kan zijn
Het was heel snel gebeurd dat eigenlijk was er geen tijd om in te grijpen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Fijne Nederland is het geworden. Mensen staan erna te lachen ipv in te grijpen of hulp aan te bieden. Het waren ook allemaal nieuwe Nederlanders kan ik me goed voorstellen.
Maar als je goed leest bedoelde ik ook hulp aan te bieden na het feit. Zoals beveiliging inschakelen of dader even achternazitten, wat dan ook maar something.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:58 schreef Ranga het volgende:
[..]
Het was heel snel gebeurd dat eigenlijk was er geen tijd om in te grijpen...
Ach ja, ik denk dat ze meer moesten lachen omdat iedereen al door had dat zij dus heel de tijd een grote tetter opzette, en daarna zelf wegrende. En de meiden van de Swirl boden overigens heel lief aan dat ik daar even mocht afspoelen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Maar als je goed leest bedoelde ik ook hulp aan te bieden na het feit. Zoals beveiliging inschakelen of dader even achternazitten, wat dan ook maar something.
Erom staan lachen komt mij niet bepaald beleefd over, jou wel?
In het werknemer's toilet zoiets?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat ze meer moesten lachen omdat iedereen al door had dat zij dus heel de tijd een grote tetter opzette, en daarna zelf wegrende. En de meiden van de Swirl boden overigens heel lief aan dat ik daar even mocht afspoelen!
Haha nee ze hadden zo'n wasbak daar...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:13 schreef wesp40 het volgende:
[..]
In het werknemer's toilet zoiets?
Kreeg je ook een nieuwe ijsje aangeboden?
Dit topic is dus lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Ranga het volgende:
[..]
Lelijk. Lelijk is wanneer iemand gedrag vertoond waarvoor JIJ je schaamt terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft.
quote:Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, staan er twee meiden van Noord-Afrikaanse afkomst achter ons in de rij.
Heb je mevrouw Rat nou toch voor laten gaan in de rij?quote:Nadat ze haar ijsje had gekocht, en ik nog aan het bestellen was
Een echte baas weet dat je niet met de trein naar Marokko kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee maar staren daarentegen wel. Hoe zou jij je voelen als je ergens loopt, en iemand zo van het begin af z'n ogen van jou niet weg kan trekken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef RaakKinderCola het volgende:
Mensen met Noord-Afrikaanse afkomst altijd met hun ''wat kijk je?''
Is kijken in hun land een taboe ofzo
Klopt als TS een echte marokkaanse was geweest had ze een mes getrokken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef highRr het volgende:
Jammer dat je niet meer dan een vuist hebt uitgedeeld. Afschuwelijk die marokkanen.
Dat dus. Nog ff oefenen TS, zoeën topic open je met: "De meeste fokkers kennen mij als een rustig meisje. Er zijn echter zaken die mij gek, maar dan ook knettergek maken."quote:
Vechtende meisjes winden me op nog meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat dus. Nog ff oefenen TS, zoeën topic open je met: "De meeste fokkers kennen mij als een rustig meisje. Er zijn echter zaken die mij gek, maar dan ook knettergek maken."
Ten eerste ben ik geen Marokkaanse... ten tweede was ik niet aan het staren. Meisjes zoals ik hoeven niet te staren naar meisjes zoals zijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:19 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Klopt als TS een echte marokkaanse was geweest had ze een mes getrokken.
Ja, zo vriendelijk was ik dan weer wel. Omdat ze heel de tijd zat te roepen dat ze haar ' kankertrein' ging missen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
[..]
Heb je mevrouw Rat nou toch voor laten gaan in de rij?
haha jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:56 schreef RubenK het volgende:
Was dit bij station den bosch? Want daar zag ik gisteravond een swirl liggen
agree,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Fijne Nederland is het geworden. Mensen staan erna te lachen ipv in te grijpen of hulp aan te bieden. Het waren ook allemaal nieuwe Nederlanders kan ik me goed voorstellen.
Haha we lagen niet te rollenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
agree,
waarom blijft iedereen er apathisch bij staan.
snel gebeurt, ok, maar wat ik uit het verhaal begrijp is dat het al een paar minuten liep te broeien in iedergeval. Dat zullen toch wel meer door hebben gehad.
Er had best wel iemand even tussenbeiden mogen komen, of inderdaad de dader/aanvaller staande houden.
En lol wtf, station den bosch? heb je weer geluk dat je niet al vechtend de roltrap afgeflikkerd bent ofzo.
Moet wel zeggen dat ik daar wel vaker ruziezoekende typjes rond zie lopen bij het station. Dat zie ik zelfs(in verhouding) hier in amsterdam minder. En nee ik kom niet alleen in oud zuid.
Ik was daar later dan 6 uur, Ik was rond 9 uur thuis dus denk dat het rond een uurtje of half 8/8 uur was...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was jij bij die Swirl in Den Bosch? Daar was ik rond 6 uur ook
haha het was superlekker weer, dat zij gaat lopen chagrijnen is haar probleem. kan ze nu lekker verder chagrijnen met een blauw oog en een kapotte kaak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah daar heb je het al he..
Als zulke types zich ergens aan kunnen irriteren, dan zijn het vrolijke mensen
Nee ik had er nog geen gekocht, omdat zij dus per se zo blij moest doen. Daarna had ik eigenlijk geen zin om er alsnog een te kopen. Zij heeft geen nieuw ijsje gekregen hahahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
heb je eigenlijk nog een nieuw ijsje gekregen van de swirl?
Anders was 't wel grappig geweest: "Oh jij gooit het ijsje dat je hier net gekocht hebt weg? Dan geven wij jou gratis een nieuwe!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee ik had er nog geen gekocht, omdat zij dus per se zo blij moest doen. Daarna had ik eigenlijk geen zin om er alsnog een te kopen. Zij heeft geen nieuw ijsje gekregen hahaha
Oh oh oh, dan had ik die wel over haar lelijke fake ass burberry blouse heen gegooid. Ik onder het ijs, zij onder het ijs...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Anders was 't wel grappig geweest: "Oh jij gooit het ijsje dat je hier net gekocht hebt weg? Dan geven wij jou gratis een nieuwe!"
Hulde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:18 schreef Ranga het volgende:
[..]
Oh oh oh, dan had ik die wel over haar lelijke fake ass burberry blouse heen gegooid. Ik onder het ijs, zij onder het ijs...
Tand om tand, oog om oog en zo hoort hetquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:18 schreef Ranga het volgende:
[..]
Oh oh oh, dan had ik die wel over haar lelijke fake ass burberry blouse heen gegooid. Ik onder het ijs, zij onder het ijs...
Tsja eigenlijk wel, maar helaas had ik geen ijsje om over haar heen te gooienquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Tand om tand, oog om oog en zo hoort het
Ik had haar blouse gewoon open gescheurdquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Ranga het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk wel, maar helaas had ik geen ijsje om over haar heen te gooien
waarom ? ze was niet eens knap, had niemand iets aan gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had haar blouse gewoon open gescheurd
Maar ze stond wel nog meer voorschutquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:37 schreef Ranga het volgende:
[..]
waarom ? ze was niet eens knap, had niemand iets aan gehad
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoax!
Fokkers vechten niet terug maar rennen weg om een topic te openen!
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:36 schreef Levolution het volgende:
Waarom bestelde zij haar ijsje eerder dan jij, terwijl ze achter jou stond? Heb je uit angst je plekje weggegeven?
Ik heb liever ook geen ruzie maar als het niet anders kan dan heb je aan mij een heel goedequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...
Dat mocht helaas niet baten
Nou, precies! maar goed, voor een jongen is het minder lelijk om in het openbaar te vechten...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb liever ook geen ruzie maar als het niet anders kan dan heb je aan mij een heel goede
Hehe grappig, de oom van mijn vriend heet ook Mr de Bruinquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik kijk altijd naar de grond en zeg "sorry...ga maar snel voor!"
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, precies! maar goed, voor een jongen is het minder lelijk om in het openbaar te vechten...
Laat haar d'r best maar doen. Ik heb getuigen en zij begon met schoppen, dat zal dan vast ook op die camera's staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!
Je kan altijd bewijzen dat zij als eerste het ijsje werptquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!
ijsje is geen aanleiding om geweld te gebruiken? (voor de rechter)quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je kan altijd bewijzen dat zij als eerste het ijsje werpt
Dan is de wetgeving kromquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
ijsje is geen aanleiding om geweld te gebruiken? (voor de rechter)
tjah...je mag jezelf slechts verdedigingenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Life het volgende:
Verzonnen verhaal. Vrouwen hebben niet genoeg kracht om iemand tot bloedens te slaan.
Daar zit je al fout. Je geeft toe waardoor zij denken dat ze je domineren. Je moet ze altijd de baas blijven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...
Dat mocht helaas niet baten
haha oke, hebben ze verkeerd gedacht danquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daar zit je al fout. Je geeft toe waardoor zij denken dat ze je domineren. Je moet ze altijd de baas blijven.
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:02 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...je mag jezelf slechts verdedigingen(en een ijsje gooien wordt niet als een aanval gezien)
Je reactie was buiten proportie, jij hebt geen letsel opgelopen toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen.
Ik weet zeker van niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.
Ik heb een krab in me gezicht en ze wilde me schoppen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je reactie was buiten proportie, jij hebt geen letsel opgelopen toch?
Als jij een ijsje in haar smoel had gestopt en zij sloeg jou tot bloedens toe vond je dat ook niet terecht lijkt me
Haha jawel, want volgens mij is ongeveer 90% van de Nederlands die Marokkanen ook meer dan zatquote:
Had je die krab voor of nadat je haar sloeg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:47 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik heb een krab in me gezicht en ze wilde me schoppen!
Gelukkig luistert een rechter niet naar het domme volkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Haha jawel, want volgens mij is ongeveer 90% van de Nederlands die Marokkanen ook meer dan zat
kanker wat ben jij dom zegquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Haha jawel, want volgens mij is ongeveer 90% van de Nederlands die Marokkanen ook meer dan zat
Het ging zo (en dan ben ik het sterretje en zij het streepje)quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had je die krab voor of nadat je haar sloeg?
[..]
Gelukkig luistert een rechter niet naar het domme volk
Rechters zijn ook maar mensen. En daar bovenop zat ik niet fout.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:52 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
kanker wat ben jij dom zeg![]()
Een rechter laat zich idd ook heel erg (persoonlijk) emotioneel meeslepen in dit soort zaken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Rechters zijn ook maar mensen. En daar bovenop zat ik niet fout.
Ik had haar niet gekrabt, zij krabte mij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:55 schreef Koeketrommel het volgende:
Waarom niet gewoon een harde knal verkocht?
Krabben is gay.
Maar wel tof dat je je nichtje beschermde
Lol oh, dan is zij gay.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik had haar niet gekrabt, zij krabte mij.
Ik sloeg haar op haar oog![]()
Oh en het was niet mijn nichtje, maar die van mijn vriend.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:59 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Lol oh, dan is zij gay.
Alsnog, goedzo
Hoevaak ik dergelijke situaties mee heb gemaakt is niet te beschrijven.
Dat je je met je eigen zaken bemoeit en iemand zich opeens super aangesproken voelt omdat je een keer om je heen kijkt. Insecure enzo.
Ohh same as me. Nou ja, ach... ik snap ook niet waarom ze zo deed. Misschien had ze net een vervelende ervaring achter de rug...quote:
ditquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
misschien omdat ze nog wel dommer was dan jij bent
Ben jij dommer dan dat zij was?quote:
Allereerst zoeken dit soort meiden altijd zwakkeren uit omdat ze gewoon even stoer willen doen.quote:
Hahaha gelukkig wel! Toen ik het ijs over me heen kreeg had ik hem in m'n hand maar wel in z'n hoesje dus hij is heel gebleven. Daarna heb ik hem aan het nichtje gegeven, die heeft er goed op gepastquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:01 schreef Vuurmuis het volgende:
Is je Blackberry Bold 9000 wel heel gebleven?
Beter had je pics gemaakt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig wel! Toen ik het ijs over me heen kreeg had ik hem in m'n hand maar wel in z'n hoesje dus hij is heel gebleven. Daarna heb ik hem aan het nichtje gegeven, die heeft er goed op gepast
Nja, ze moeten gewoon niet dom doen. Waar is hun opvoeding? hun zelfrespect? hun klasse??quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:55 schreef FP128 het volgende:
[..]
Allereerst zoeken dit soort meiden altijd zwakkeren uit omdat ze gewoon even stoer willen doen.
Vervelende is dat dit opzet is en niet ongewoon en iets van deze tijd. De meesten die laten zich
afbluffen uit angst voor.... en dan hebben dit soort meiden precies waar ze je hebben willen en
gaan ze door totdat er iemand is die ze in een keer een halt toe roept en de enige remedie is
helaas geweld.
Dit soort meiden hebben alleen respect voor de harde hand of te wel iemand die hun de baas is.
Mooie of zalvende woorden is voor hun niks,het zijn meiden met een achtergrond van de straat
waar alleen het recht van de sterkste geldt.
Je hebt teruggevochten en dat siert je want de meeste autochtonen die blaten wel maar rennen
meestal weg en dat weten dit soort types maar al te goed.![]()
Beste oplossing om nooit meer te worden lastig gevallen. Niet praten als ze je opnieuw uitdagen
want dat is voor hun een teken van zwakte,maar in 1 keer ( hoe on-Nederlands het ook klinkt wat
inhoudt dat men met woorden zaken dient op te lossen) hard uithalen,iets wat ze nooit verwachten
omdat ze denken dat je alleen maar praat.
Je bereikt er 1 ding zeker mee!
Het stopt in 1 keer en ze hebben gelijk het shockeffect te pakken en weten dan niet waar te zoeken
als ze of op de grond liggen of bloeden want lafaards ( wat zij zijn)die verwachten van hun slachtoffer
dat die juist het hazepad kiest en niet terugvecht.
Inderdaad TS, waar blijft je bekrabde gezichtquote:
Inderdaad de ganse tijd gezeik aan je kop is not done.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nja, ze moeten gewoon niet dom doen. Waar is hun opvoeding? hun zelfrespect? hun klasse??
Zo'n relwijf, daar wil toch niemand mee samen zijn
Ik keek slechts om me heen en heb daarbij misschien twee keer mijn blik over hun laten glijden. Niks geen gestaar of wat dan ook...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef FoK-gebruiker het volgende:
TS moet wellicht wat eerlijker over haar eigen aandeel zijn. Lijkt me sterk dat TS niets heeft gedaan om een gevecht uit te lokken.
Slot op dit nutteloze topic
Ik zal straks wel even een foto maken van de scratch in m'n face :pquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Inderdaad TS, waar blijft je bekrabde gezicht![]()
[..]
Inderdaad de ganse tijd gezeik aan je kop is not done.
Oh ja![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een foto maken van de scratch in m'n face :p
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een foto maken van de scratch in m'n face :p
Hetzelfde gehad op 13-jarige leeftijd, alleen in een iets andere situatie. Kreeg een bitchslap van een marokkaanse die letterlijk zo'n 100 kilo meer woog dan ik. Heb haar zelfs toen toch een goed blauw oog teruggeslagenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik heb ook toen ik een jaar of 12 was op de kermis ruzie gehad met 5 negerinnen (yeah i said it) van een jaar of 18 omdat ik volgens hun verwaand keek. Wel heel tof dat ze met 5 man tegen mij als 12 jarig meisje tekeer gingen.
Had toen mijn broer opgebeld en die heeft het toen even goed recht gezet
Dat is ook tuigquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hetzelfde gehad op 13-jarige leeftijd, alleen in een iets andere situatie. Kreeg een bitchslap van een marokkaanse die letterlijk zo'n 100 kilo meer woog dan ik. Heb haar zelfs toen toch een goed blauw oog teruggeslagen
Nou ik ga niet snel in gevecht want ik vermijd het liever maar als het ECHT niet anders kan, dan moet het maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hetzelfde gehad op 13-jarige leeftijd, alleen in een iets andere situatie. Kreeg een bitchslap van een marokkaanse die letterlijk zo'n 100 kilo meer woog dan ik. Heb haar zelfs toen toch een goed blauw oog teruggeslagen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
Tof verhaal. Welk station, Amsterdam Bijlmer Arena?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt... alleen ik kan zo boos worden omdat zij serieus denken dat ze het recht hebben om iemand zomaar te slaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nou ik ga niet snel in gevecht want ik vermijd het liever maar als het ECHT niet anders kan, dan moet het maar.
Heb ook maar 1 x echt gevochten met zo'n turks mokkel op school. Toen zat ik buiten te roken en die kwam met het verhaal dat ik een kanker hoer was omdat ik een wit shirt droeg en ontzeeeettend doorscheen (bullshit).
Dus die gaf mij opeens een bitchslap en die greep ik onmiddelijk bij der kop beet en heb ik helemaal de tering in geslagenHad gelukkig hakken aan, kon ik ook nog een paar flinke mee uitdelen.
Alleen het gekke is, ik heb totaal nergens geen pijn van gevoeld want naderhand thuis kwam ik erachter dat ik best open lag. Yay for adrenaline!
hier wel....quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:02 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...je mag jezelf slechts verdedigingen(en een ijsje gooien wordt niet als een aanval gezien)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:55 schreef Smart_ass het volgende:
Den Bosch.
Post eens pics van je gezicht dan ts!Zal ik doen, heb hier alleen geen USB-kabeltje liggen. Ben aan het werk op het moment, bij essentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not always rainbows & butterflies ; it's compromise, it moves us along..
He kijk .... ik heb een internetheld gevonden!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nou ik ga niet snel in gevecht want ik vermijd het liever maar als het ECHT niet anders kan, dan moet het maar.
Heb ook maar 1 x echt gevochten met zo'n turks mokkel op school. Toen zat ik buiten te roken en die kwam met het verhaal dat ik een kanker hoer was omdat ik een wit shirt droeg en ontzeeeettend doorscheen (bullshit).
Dus die gaf mij opeens een bitchslap en die greep ik onmiddelijk bij der kop beet en heb ik helemaal de tering in geslagenHad gelukkig hakken aan, kon ik ook nog een paar flinke mee uitdelen.
Alleen het gekke is, ik heb totaal nergens geen pijn van gevoeld want naderhand thuis kwam ik erachter dat ik best open lag. Yay for adrenaline!
Elektricien zo jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:57 schreef Ranga het volgende:
[..]
Zal ik doen, heb hier alleen geen USB-kabeltje liggen. Ben aan het werk op het moment, bij essent
Wie is Miechelos? Mijn vriernd heet niet Michelos ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:57 schreef PaulKersey het volgende:
[..]
Die kneus is een trieste verhaaltjesverzinner. De TS komt behoorlijk geloofwaardig over.
hahah nee administratie, als bijbaantje voor de zomerperiode nuquote:
Een kansloze user die grappig denkt te zijn met zijn verzonnen vecht topics. Je hebt niets gemist dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef Ranga het volgende:
[..]
Wie is Miechelos? Mijn vriernd heet niet Michelos ...
Waarom trollen jullie haar zo dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij een ijsje in haar smoel had gestopt en zij sloeg jou tot bloedens toe vond je dat ook niet terecht lijkt me
Ach ja, ik loop ook niet zomaar mijn ijsjes rond te smijten for no reason...quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik troll helemaal niet, ze zegt dat 'menig rechter' haar gelijk zou geven, wat natuurlijk onzin is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:02 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Waarom trollen jullie haar zo dan?
Kijk de rechters in Nederland gaan hier geen bal aan doen. Ik werd zelf jaren geleden opgepakt op Schiphol omdat ik iemands portomonee gepikt zou hebben van een lege bankstoel. Diegene confronteerde mij en wij begonnen te vechten. Ik maakte de fout (ik was toen veel jonger) mijn rug tot hem toe te draaien, en daarom kon hij mij van achteren slaan en vast grijpen. Maar toen de politie kwam waren we nog aan het vechten en de uiteindelijke aanklacht bevatte niks van de vechtpartij wel van de diefstal.
(aanklacht overigens die later werd verworpen en ik in het gelijk gesteld)
Als jij dan begint te slaan is het jouw schuld, omdat het buiten proportie isquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ach ja, ik loop ook niet zomaar mijn ijsjes rond te smijten for no reason...
Nee ik beschrijf gewoon mijn ervaringen met ruzie. Als je nou even terug leest zul je zien dat ik daarvoor ook ruzie heb gehad en toen niks had gedaan omdat ik nogal in m'n broek scheet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:57 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
He kijk .... ik heb een internetheld gevonden!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto ter ondersteuning van je betoog?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Zij begon met schoppen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij dan begint te slaan is het jouw schuld, omdat het buiten proportie is
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Foto ter ondersteuning van je betoog?
Een internetheld en dus blijkbaar ook nog problemen om je ontlasting op te kunnen houden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:09 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nee ik beschrijf gewoon mijn ervaringen met ruzie. Als je nou even terug leest zul je zien dat ik daarvoor ook ruzie heb gehad en toen niks had gedaan omdat ik nogal in m'n broek scheet.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Foto ter ondersteuning van je betoog?
Nu kraam je wat onzin uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik troll helemaal niet, ze zegt dat 'menig rechter' haar gelijk zou geven, wat natuurlijk onzin is.
En wie begon te vechten? Als hij begon heb jij natuurlijk aangifte daarvan gedaan. Als je dat niet hebt gedaan en er zijn nul getuigen moet je natuurlijk niet zeuren. En het is met een sisser afgelopen.
Als jij kan aantonen dat het zelfverdediging was hoef je niet veel te vrezen hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nu kraam je wat onzin uit.
Het gaat niks om de aangifte. Het was een mutuele vechtpartij snap dat dan. Beide partijen schuldig aan de deelname.
Er is geen rechter die dan heel netjes het e.e.a. voor ons beide uit gaat zoeken, want dat interesseert hun niks. Het is ook onze probleem dat we daarvoor hebben gekozen om te vechten. Zo'n brave laten-we-de-wereld-verbeteren mindset hebben de rechters in NL ook niet.
Er is alreeds genoeg bureaucratische gedoe in het land, rechtszaken e.d. over alle kleinigheden lijkt steeds meer op z'n Nederlands.
Je hebt de leesvaardigheid van een 6 jarige.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij kan aantonen dat het zelfverdediging was hoef je niet veel te vrezen hoor.
Maar goed, als je toegeeft dat je zelf ook schuld aan die vechtpartij had sta je niet sterk nee.
iig ben ik nu achtergekomen dat je een lelijke troll bent oftewel een prutser-troll zoals dat gedefinieerd is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij kan aantonen dat het zelfverdediging was hoef je niet veel te vrezen hoor.
Maar goed, als je toegeeft dat je zelf ook schuld aan die vechtpartij had sta je niet sterk nee.
Of er messen of vuurwapens worden getrokken zoals dat in NL al vaker gebeurt de laatste jaren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik vind dat mensen niet gelijk naar de politie moeten vliegen na een vechtpartijtje.
Het is gebeurt, klaar.
Tenzij het echt 30 op 1 is vindt ik het wat anders.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik vind dat mensen niet gelijk naar de politie moeten vliegen na een vechtpartijtje.
Het is gebeurt, klaar.
Klopt, maar ik vind wel dat je mensen die denken dat je zomaar het recht hebt om aan andere mensen te zitten, een paar flinke stoten mag verkopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Koeketrommel het volgende:
Het is gebeurt, klaar.
Nja, mocht dat gebeuren en STEL je de rechter geeft jou ongelijk dan hoef je misschien een taakstrafje te doen. Beetje vegen ofzo. Maar de kans is zo ongelooflijk klein dat ik me er niet druk om zou maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Ranga het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind wel dat je mensen die denken dat je zomaar het recht hebt om aan andere mensen te zitten, een paar flinke stoten mag verkopen.
Zou trouwens wel lelijk zijn als ZIJ nu aangifte tegen MIJ zou doen. Gelukkig weet ze niet wie ik ben
Gozer, I already told you; Ik heb hier geen USB kabeltje, ben aan het werk. Doe morgen even uploaden.quote:
Oh oké.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Ranga het volgende:
[..]
Gozer, I already told you; Ik heb hier geen USB kabeltje, ben aan het werk. Doe morgen even uploaden.
na hoeveel pagina's is een topic vol? Dadelijk kan ik hem niet meer postenquote:
Ja precies kijk daar heb jij een beetje gezond verstand zou ik zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nja, mocht dat gebeuren en STEL je de rechter geeft jou ongelijk dan hoef je misschien een taakstrafje te doen. Beetje vegen ofzo. Maar de kans is zo ongelooflijk klein dat ik me er niet druk om zou maken.
Mocht die vol zijn maken we speciaal voor jou een deeltje 2 aan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef Ranga het volgende:
[..]
na hoeveel pagina's is een topic vol? Dadelijk kan ik hem niet meer posten
5 of 6 reacties meer en hij is afgelopen schat ik in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef Ranga het volgende:
[..]
na hoeveel pagina's is een topic vol? Dadelijk kan ik hem niet meer posten
Je hebt de pic nog niet gezien en je zit al te watertandenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mocht die vol zijn maken we speciaal voor jou een deeltje 2 aan.![]()
Klopt, alleen in September begin ik met de studie rechtsgeleerdheid. Ik wil zelf rechter worden en dan kan ik geen strafblad gebruiken :$quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nja, mocht dat gebeuren en STEL je de rechter geeft jou ongelijk dan hoef je misschien een taakstrafje te doen. Beetje vegen ofzo. Maar de kans is zo ongelooflijk klein dat ik me er niet druk om zou maken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef Ranga het volgende:
[..]
Klopt, alleen in September begin ik met de studie rechtsgeleerdheid. Ik wil zelf rechter worden en dan kan ik geen strafblad gebruiken :$
Geen probleem mee behalve : Is niet je krab tegen die tijd alreeds volledig genezen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Ranga het volgende:
[..]
Gozer, I already told you; Ik heb hier geen USB kabeltje, ben aan het werk. Doe morgen even uploaden.
Nee ik heb net even snel een foto gemaaktquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Geen probleem mee behalve : Is niet je krab tegen die tijd alreeds volledig genezen?
Hij vraagt niet een pic omdat hij daarop wil geilen neem ik aan.
Ik weet niet maar je zou schadevergoeding kunnen eisen wanneer het een litteken wordtquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee ik heb net even snel een foto gemaakthet was best een flinke krab...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |