Verkapte allochtonen slowchat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten... Voor schut staan denk ik hé...
Die schofterige Libiers, Tunesiers, Egyptenaren en Algerijnen ook altijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Diepzinnig het volgende:
Grappig verhaal in de vroege ochtend.
Wat verstaat men nou precies onder Noord-Afrikaans afkomst?
Heb je die ook in Nl?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die schofterige Libiers, Tunesiers, Egyptenaren en Algerijnen ook altijd![]()
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed topic. Wel tof dat je die mocro tot bloedens toe gemept hebt![]()
Die mensen denken maar dat ze alles kunnen maken kudos voor TS dat ze is gaan terug vechten.
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,quote:
Voortaan niet meer naar ze gapenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...
Wat moet jij kijken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...
En vaak zelfs heel wat meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,
Egyptenaren en Tunesiers soberzo sowieso. En voor de rest sluit ik me aan bij diegenen die zeggen dat in Rotterdam alles kan.quote:
Deed ik niet! ik keek 1 keer langs ze...quote:
Ik woon in Den Bosch...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,
TS is dus toch een oude man die zich op het internet voordoet als een jong meisje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Deed ik niet! ik keek 1 keer langs ze...
Ze was niet het niet eens waardig om naar te kijken, qua uiterlijk...
Ogen niet thuis kunnen houden en ook nog eens verwaand. I'm with team Morocco.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
NotYou & Team Morocco VS. PVV & KKKquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ogen niet thuis kunnen houden en ook nog eens verwaand. I'm with team Morocco.
Ach...je bent gewoon de verkeerde marokkaanse meiden tegen het lijf gelopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Aangifte..zij begon met kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef Amoeba het volgende:
Oja, TS, waarom doe je eigelijk geen aangifte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |