TS is zelf ook een meisje!quote:
Dan slaat TS nog steeds meisjes toch? Wat je tegenwoordig allemaal niet hoort over die ranzige oude mannen die zich op het internet voordoen als knappe jongedames.quote:
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan slaat TS nog steeds meisjes toch? Wat je tegenwoordig allemaal niet hoort over die ranzige oude mannen die zich op het internet voordoen als knappe jongedames.
Ik durf wel toe te geven dat ik me verveel, en zin heb om dit kankertopic onder te spammen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:26 schreef Ranga het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?
Verklaart waarom je 5 keer in 10 minuten post
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, staan er twee meiden van Noord-Afrikaanse afkomst achter ons in de rij. Nadat ik om me heen had gekeken hoor ik een rattenstemmetje: ' wat kijk je? '
Waarop ik antwoordde: 'Wat wat kijk je?'
Rat: ' Ja je moet me niet zo aankijken'
Na deze zin kwam het meisje dicht bij me staan,
Ik: ' Ik kijk waar ik wil, doe niet zo voorschut en ga nou maar terug in de rij staan, je bent geen 13 meer'
Zij: 'Kankerhoer bla bla bla ik sla je kapot bla bla bla ik mis mijn trein door jou bla bla bla'
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg voorschut bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
Waarop het meisje braaf weer terug ging staan in de rij.
Nadat ze haar ijsje had gekocht, en ik nog aan het bestellen was, riep ze blijkbaar: ' volgende x sla ik jullie tanden eruit'
Waarop haar lange vriendin heel stoer riep: ' JA!'
Het nichtje van mijn vriend wilde zich niet laten kennen en antwoordde: ' kom dan?'
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen. Ik trok haar weg en vroeg haar waar ze nou eigenlijk mee bezig was. Hierop riep ze: 'Kankerhoer, volgende keer sla ik JOUW tanden er ook uit!
Toen was ik het zat en zei: ' Kom het nu doen dan? ik sta toch voor je??? '
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat ze voorschut was en iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me!
HAAR SWIRL!!! ik zat compleet onder het ijs en stukjes kiwi!
Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Hierop sloeg ik haar nogmaals in gezicht waardoor ze achterover viel, overeind krabbelde en wegrende.
Klacht: Meisjes kunnen niet normaal doen.
Klacht 2: Ik heb gevochten op het station, dat horen dames niet te doen.
Klacht 3: Ijs in mijn haar
Klacht 4: Ik heb zelf uiteindelijk geen ijsje op
Klacht 5: Ik begrijp Wilders, en ik ben zelf buitenlands.![]()
Ik wilde je er al naar vragen, ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, staan er twee meiden van Noord-Afrikaanse afkomst achter ons in de rij. Nadat ik om me heen had gekeken hoor ik een rattenstemmetje: ' wat kijk je? '
Ik: ' Ik kijk waar ik wil, doe niet zo voorschut en ga nou maar terug in de rij staan, je bent geen 13 meer'
Zij: 'Kankerhoer bla bla bla ik sla je kapot bla bla bla ik mis mijn trein door jou bla bla bla'
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg voorschut bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
Nadat ze haar ijsje had gekocht, en ik nog aan het bestellen was, riep ze blijkbaar: ' volgende x sla ik jullie tanden eruit'
Het nichtje van mijn vriend wilde zich niet laten kennen en antwoordde: ' kom dan?'
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen. Ik trok haar weg en vroeg haar waar ze nou eigenlijk mee bezig was. Hierop riep ze: 'Kankerhoer, volgende keer sla ik JOUW tanden er ook uit!
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat ze voorschut was en iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me! Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Hierop sloeg ik haar nogmaals in gezicht waardoor ze achterover viel, overeind krabbelde en wegrende.
Je gebruikt kanker willekeurig voor elk woord. Jep, mijn vermoedens zijn juistquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik durf wel toe te geven dat ik me verveel, en zin heb om dit kankertopic onder te spammen.
Ey swa waneer gaan wij een fiti zetten dan? Ik sla je kop weer een beetje in vorm, aangekleed nageboorte dat je er rond loopt. Walla!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:26 schreef Ranga het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?
Verklaart waarom je 5 keer in 10 minuten post
Tsja, what can I say? Ik schaamde me echt dood!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wilde je er al naar vragen, ja.Hoe oud ben je TS?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ey swa waneer gaan wij een fiti zetten dan? Ik sla je kop weer een beetje in vorm, aangekleed nageboorte dat je er rond loopt. Walla!
Marokkaanse afkomstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Diepzinnig het volgende:
Grappig verhaal in de vroege ochtend.
Wat verstaat men nou precies onder Noord-Afrikaans afkomst?
Zoek je ook problemen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit een of andere getto die dit soort taal gebruikt?
Ga een beetje mijn eigen leven verpesten om haarquote:
Je bent nog steeds bang equote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ga een beetje mijn eigen leven verpesten om haar
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Had dan tegen je vriend gezegd dat die meisjes jouw eer en de eer van zijn familie (= nichtje) geschonden hebben!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef klaagbaas het volgende:
je moest d'r anaal vernederen ts, werkt altijd
Daar zou Cohen het niet mee eens zijn.het zijn immers óók Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.
Mijn vriend is Nederlandsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Had dan tegen je vriend gezegd dat die meisjes jouw eer en de eer van zijn familie (= nichtje) geschonden hebben!
(...) doe niet zo voorschut (...)
(...) dat ze erg voorschut bezig was (...)
(...) omdat ze voorschut was (...)
Cohenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Daar zou Cohen het niet mee eens zijn.het zijn immers óók Nederlanders.
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?
Dat ze lekker terugloopt naar Marokko!
Ja, dat moet jij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg lelijk bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me! Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Tja, je zou dan nu wel een soepel aarsje hebben...dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.
Je bent zelf bijna net zo'n viswijf als die teven die je lastig vielen dus....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
En toen.....
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |