Verkapte allochtonen slowchat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten... Voor schut staan denk ik hé...
Die schofterige Libiers, Tunesiers, Egyptenaren en Algerijnen ook altijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Diepzinnig het volgende:
Grappig verhaal in de vroege ochtend.
Wat verstaat men nou precies onder Noord-Afrikaans afkomst?
Heb je die ook in Nl?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die schofterige Libiers, Tunesiers, Egyptenaren en Algerijnen ook altijd![]()
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed topic. Wel tof dat je die mocro tot bloedens toe gemept hebt![]()
Die mensen denken maar dat ze alles kunnen maken kudos voor TS dat ze is gaan terug vechten.
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,quote:
Voortaan niet meer naar ze gapenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...
Wat moet jij kijken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...
En vaak zelfs heel wat meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,
Egyptenaren en Tunesiers soberzo sowieso. En voor de rest sluit ik me aan bij diegenen die zeggen dat in Rotterdam alles kan.quote:
Deed ik niet! ik keek 1 keer langs ze...quote:
Ik woon in Den Bosch...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,
TS is dus toch een oude man die zich op het internet voordoet als een jong meisje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Deed ik niet! ik keek 1 keer langs ze...
Ze was niet het niet eens waardig om naar te kijken, qua uiterlijk...
Ogen niet thuis kunnen houden en ook nog eens verwaand. I'm with team Morocco.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
NotYou & Team Morocco VS. PVV & KKKquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ogen niet thuis kunnen houden en ook nog eens verwaand. I'm with team Morocco.
Ach...je bent gewoon de verkeerde marokkaanse meiden tegen het lijf gelopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Aangifte..zij begon met kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef Amoeba het volgende:
Oja, TS, waarom doe je eigelijk geen aangifte?
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:58 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Ach...je bent gewoon de verkeerde marokkaanse meiden tegen het lijf gelopen.
Marokkaanse meiden zijn op zich wel allemaal aardig integendeel tot hun jongens.
Dan ben ik bang dat je iets bij ze doet wat ze niet aanstaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisje
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisje
Ik zei niks over ze?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.
Tsja blijkbaar:?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je iets bij ze doet wat ze niet aanstaat.
Hier spreek je ineens van een "rattenstemmetje" en kraak je haar uiterlijk af.quote:
Niet meer naar die meisjes kijken anders denken ze nog dat je naar ze kijkt omdat ze zo mooi zijn.quote:
Als in Rotterdamquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:04 schreef Man_bijt_hond het volgende:
In een echte stad was TS allang overhoop geschoten of het ziekenhuis in gewerkt. Den Bosch is een nepstad
Klopt, alleen dat heb ik gisteren niet tegen haar gezegd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hier spreek je ineens van een "rattenstemmetje" en kraak je haar uiterlijk af.
o.a. en neem eens een kijkje in Eerste hulp bij agressievere Marokkanenquote:
En dat was dan ook precies mijn punt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:07 schreef Ranga het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat heb ik gisteren niet tegen haar gezegd.
Wat is je punt? dat ik niet naar ruzie zocht en haar niet uitschold waar ze bij was?quote:
Interessant topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:07 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
o.a. en neem eens een kijkje in Eerste hulp bij agressievere Marokkanen
Speciaal voor jou nog een keer:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef Ranga het volgende:
[..]
Wat is je punt? dat ik niet naar ruzie zocht en haar niet uitschold waar ze bij was?
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer:
[..]
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:16 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:16 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...
Had jij ook meteen je gun getrokken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.
No comment!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:20 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Had jij ook meteen je gun getrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |