quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een foto maken van de scratch in m'n face :p
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een foto maken van de scratch in m'n face :p
Hetzelfde gehad op 13-jarige leeftijd, alleen in een iets andere situatie. Kreeg een bitchslap van een marokkaanse die letterlijk zo'n 100 kilo meer woog dan ik. Heb haar zelfs toen toch een goed blauw oog teruggeslagenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik heb ook toen ik een jaar of 12 was op de kermis ruzie gehad met 5 negerinnen (yeah i said it) van een jaar of 18 omdat ik volgens hun verwaand keek. Wel heel tof dat ze met 5 man tegen mij als 12 jarig meisje tekeer gingen.
Had toen mijn broer opgebeld en die heeft het toen even goed recht gezet
Dat is ook tuigquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hetzelfde gehad op 13-jarige leeftijd, alleen in een iets andere situatie. Kreeg een bitchslap van een marokkaanse die letterlijk zo'n 100 kilo meer woog dan ik. Heb haar zelfs toen toch een goed blauw oog teruggeslagen
Nou ik ga niet snel in gevecht want ik vermijd het liever maar als het ECHT niet anders kan, dan moet het maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hetzelfde gehad op 13-jarige leeftijd, alleen in een iets andere situatie. Kreeg een bitchslap van een marokkaanse die letterlijk zo'n 100 kilo meer woog dan ik. Heb haar zelfs toen toch een goed blauw oog teruggeslagen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
Tof verhaal. Welk station, Amsterdam Bijlmer Arena?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt... alleen ik kan zo boos worden omdat zij serieus denken dat ze het recht hebben om iemand zomaar te slaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nou ik ga niet snel in gevecht want ik vermijd het liever maar als het ECHT niet anders kan, dan moet het maar.
Heb ook maar 1 x echt gevochten met zo'n turks mokkel op school. Toen zat ik buiten te roken en die kwam met het verhaal dat ik een kanker hoer was omdat ik een wit shirt droeg en ontzeeeettend doorscheen (bullshit).
Dus die gaf mij opeens een bitchslap en die greep ik onmiddelijk bij der kop beet en heb ik helemaal de tering in geslagenHad gelukkig hakken aan, kon ik ook nog een paar flinke mee uitdelen.
Alleen het gekke is, ik heb totaal nergens geen pijn van gevoeld want naderhand thuis kwam ik erachter dat ik best open lag. Yay for adrenaline!
hier wel....quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:02 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...je mag jezelf slechts verdedigingen(en een ijsje gooien wordt niet als een aanval gezien)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:55 schreef Smart_ass het volgende:
Den Bosch.
Post eens pics van je gezicht dan ts!Zal ik doen, heb hier alleen geen USB-kabeltje liggen. Ben aan het werk op het moment, bij essentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not always rainbows & butterflies ; it's compromise, it moves us along..
He kijk .... ik heb een internetheld gevonden!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nou ik ga niet snel in gevecht want ik vermijd het liever maar als het ECHT niet anders kan, dan moet het maar.
Heb ook maar 1 x echt gevochten met zo'n turks mokkel op school. Toen zat ik buiten te roken en die kwam met het verhaal dat ik een kanker hoer was omdat ik een wit shirt droeg en ontzeeeettend doorscheen (bullshit).
Dus die gaf mij opeens een bitchslap en die greep ik onmiddelijk bij der kop beet en heb ik helemaal de tering in geslagenHad gelukkig hakken aan, kon ik ook nog een paar flinke mee uitdelen.
Alleen het gekke is, ik heb totaal nergens geen pijn van gevoeld want naderhand thuis kwam ik erachter dat ik best open lag. Yay for adrenaline!
Elektricien zo jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:57 schreef Ranga het volgende:
[..]
Zal ik doen, heb hier alleen geen USB-kabeltje liggen. Ben aan het werk op het moment, bij essent
Wie is Miechelos? Mijn vriernd heet niet Michelos ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:57 schreef PaulKersey het volgende:
[..]
Die kneus is een trieste verhaaltjesverzinner. De TS komt behoorlijk geloofwaardig over.
hahah nee administratie, als bijbaantje voor de zomerperiode nuquote:
Een kansloze user die grappig denkt te zijn met zijn verzonnen vecht topics. Je hebt niets gemist dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef Ranga het volgende:
[..]
Wie is Miechelos? Mijn vriernd heet niet Michelos ...
Waarom trollen jullie haar zo dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je reactie was buiten proportie, jij hebt geen letsel opgelopen toch?
Als jij een ijsje in haar smoel had gestopt en zij sloeg jou tot bloedens toe vond je dat ook niet terecht lijkt me
Ach ja, ik loop ook niet zomaar mijn ijsjes rond te smijten for no reason...quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je reactie was buiten proportie, jij hebt geen letsel opgelopen toch?
Als jij een ijsje in haar smoel had gestopt en zij sloeg jou tot bloedens toe vond je dat ook niet terecht lijkt me
Ik troll helemaal niet, ze zegt dat 'menig rechter' haar gelijk zou geven, wat natuurlijk onzin is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:02 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Waarom trollen jullie haar zo dan?
Kijk de rechters in Nederland gaan hier geen bal aan doen. Ik werd zelf jaren geleden opgepakt op Schiphol omdat ik iemands portomonee gepikt zou hebben van een lege bankstoel. Diegene confronteerde mij en wij begonnen te vechten. Ik maakte de fout (ik was toen veel jonger) mijn rug tot hem toe te draaien, en daarom kon hij mij van achteren slaan en vast grijpen. Maar toen de politie kwam waren we nog aan het vechten en de uiteindelijke aanklacht bevatte niks van de vechtpartij wel van de diefstal.
(aanklacht overigens die later werd verworpen en ik in het gelijk gesteld)
Als jij dan begint te slaan is het jouw schuld, omdat het buiten proportie isquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ach ja, ik loop ook niet zomaar mijn ijsjes rond te smijten for no reason...
Nee ik beschrijf gewoon mijn ervaringen met ruzie. Als je nou even terug leest zul je zien dat ik daarvoor ook ruzie heb gehad en toen niks had gedaan omdat ik nogal in m'n broek scheet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:57 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
He kijk .... ik heb een internetheld gevonden!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto ter ondersteuning van je betoog?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Zij begon met schoppen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij dan begint te slaan is het jouw schuld, omdat het buiten proportie is
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Foto ter ondersteuning van je betoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |