waarom ? ze was niet eens knap, had niemand iets aan gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had haar blouse gewoon open gescheurd
Maar ze stond wel nog meer voorschutquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:37 schreef Ranga het volgende:
[..]
waarom ? ze was niet eens knap, had niemand iets aan gehad
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoax!
Fokkers vechten niet terug maar rennen weg om een topic te openen!
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:36 schreef Levolution het volgende:
Waarom bestelde zij haar ijsje eerder dan jij, terwijl ze achter jou stond? Heb je uit angst je plekje weggegeven?
Ik heb liever ook geen ruzie maar als het niet anders kan dan heb je aan mij een heel goedequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...
Dat mocht helaas niet baten
Nou, precies! maar goed, voor een jongen is het minder lelijk om in het openbaar te vechten...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb liever ook geen ruzie maar als het niet anders kan dan heb je aan mij een heel goede
Hehe grappig, de oom van mijn vriend heet ook Mr de Bruinquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik kijk altijd naar de grond en zeg "sorry...ga maar snel voor!"
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, precies! maar goed, voor een jongen is het minder lelijk om in het openbaar te vechten...
Laat haar d'r best maar doen. Ik heb getuigen en zij begon met schoppen, dat zal dan vast ook op die camera's staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!
Je kan altijd bewijzen dat zij als eerste het ijsje werptquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!
ijsje is geen aanleiding om geweld te gebruiken? (voor de rechter)quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je kan altijd bewijzen dat zij als eerste het ijsje werpt
Dan is de wetgeving kromquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
ijsje is geen aanleiding om geweld te gebruiken? (voor de rechter)
tjah...je mag jezelf slechts verdedigingenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Life het volgende:
Verzonnen verhaal. Vrouwen hebben niet genoeg kracht om iemand tot bloedens te slaan.
Daar zit je al fout. Je geeft toe waardoor zij denken dat ze je domineren. Je moet ze altijd de baas blijven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...
Dat mocht helaas niet baten
haha oke, hebben ze verkeerd gedacht danquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daar zit je al fout. Je geeft toe waardoor zij denken dat ze je domineren. Je moet ze altijd de baas blijven.
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:02 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...je mag jezelf slechts verdedigingen(en een ijsje gooien wordt niet als een aanval gezien)
Je reactie was buiten proportie, jij hebt geen letsel opgelopen toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen.
Ik weet zeker van niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.
Ik heb een krab in me gezicht en ze wilde me schoppen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je reactie was buiten proportie, jij hebt geen letsel opgelopen toch?
Als jij een ijsje in haar smoel had gestopt en zij sloeg jou tot bloedens toe vond je dat ook niet terecht lijkt me
Haha jawel, want volgens mij is ongeveer 90% van de Nederlands die Marokkanen ook meer dan zatquote:
Had je die krab voor of nadat je haar sloeg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:47 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik heb een krab in me gezicht en ze wilde me schoppen!
Gelukkig luistert een rechter niet naar het domme volkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Haha jawel, want volgens mij is ongeveer 90% van de Nederlands die Marokkanen ook meer dan zat
kanker wat ben jij dom zegquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Haha jawel, want volgens mij is ongeveer 90% van de Nederlands die Marokkanen ook meer dan zat
Het ging zo (en dan ben ik het sterretje en zij het streepje)quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had je die krab voor of nadat je haar sloeg?
[..]
Gelukkig luistert een rechter niet naar het domme volk
Rechters zijn ook maar mensen. En daar bovenop zat ik niet fout.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:52 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
kanker wat ben jij dom zeg![]()
Een rechter laat zich idd ook heel erg (persoonlijk) emotioneel meeslepen in dit soort zaken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Rechters zijn ook maar mensen. En daar bovenop zat ik niet fout.
Ik had haar niet gekrabt, zij krabte mij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:55 schreef Koeketrommel het volgende:
Waarom niet gewoon een harde knal verkocht?
Krabben is gay.
Maar wel tof dat je je nichtje beschermde
Lol oh, dan is zij gay.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik had haar niet gekrabt, zij krabte mij.
Ik sloeg haar op haar oog![]()
Oh en het was niet mijn nichtje, maar die van mijn vriend.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:59 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Lol oh, dan is zij gay.
Alsnog, goedzo
Hoevaak ik dergelijke situaties mee heb gemaakt is niet te beschrijven.
Dat je je met je eigen zaken bemoeit en iemand zich opeens super aangesproken voelt omdat je een keer om je heen kijkt. Insecure enzo.
Ohh same as me. Nou ja, ach... ik snap ook niet waarom ze zo deed. Misschien had ze net een vervelende ervaring achter de rug...quote:
ditquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
misschien omdat ze nog wel dommer was dan jij bent
Ben jij dommer dan dat zij was?quote:
Allereerst zoeken dit soort meiden altijd zwakkeren uit omdat ze gewoon even stoer willen doen.quote:
Hahaha gelukkig wel! Toen ik het ijs over me heen kreeg had ik hem in m'n hand maar wel in z'n hoesje dus hij is heel gebleven. Daarna heb ik hem aan het nichtje gegeven, die heeft er goed op gepastquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:01 schreef Vuurmuis het volgende:
Is je Blackberry Bold 9000 wel heel gebleven?
Beter had je pics gemaakt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig wel! Toen ik het ijs over me heen kreeg had ik hem in m'n hand maar wel in z'n hoesje dus hij is heel gebleven. Daarna heb ik hem aan het nichtje gegeven, die heeft er goed op gepast
Nja, ze moeten gewoon niet dom doen. Waar is hun opvoeding? hun zelfrespect? hun klasse??quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:55 schreef FP128 het volgende:
[..]
Allereerst zoeken dit soort meiden altijd zwakkeren uit omdat ze gewoon even stoer willen doen.
Vervelende is dat dit opzet is en niet ongewoon en iets van deze tijd. De meesten die laten zich
afbluffen uit angst voor.... en dan hebben dit soort meiden precies waar ze je hebben willen en
gaan ze door totdat er iemand is die ze in een keer een halt toe roept en de enige remedie is
helaas geweld.
Dit soort meiden hebben alleen respect voor de harde hand of te wel iemand die hun de baas is.
Mooie of zalvende woorden is voor hun niks,het zijn meiden met een achtergrond van de straat
waar alleen het recht van de sterkste geldt.
Je hebt teruggevochten en dat siert je want de meeste autochtonen die blaten wel maar rennen
meestal weg en dat weten dit soort types maar al te goed.![]()
Beste oplossing om nooit meer te worden lastig gevallen. Niet praten als ze je opnieuw uitdagen
want dat is voor hun een teken van zwakte,maar in 1 keer ( hoe on-Nederlands het ook klinkt wat
inhoudt dat men met woorden zaken dient op te lossen) hard uithalen,iets wat ze nooit verwachten
omdat ze denken dat je alleen maar praat.
Je bereikt er 1 ding zeker mee!
Het stopt in 1 keer en ze hebben gelijk het shockeffect te pakken en weten dan niet waar te zoeken
als ze of op de grond liggen of bloeden want lafaards ( wat zij zijn)die verwachten van hun slachtoffer
dat die juist het hazepad kiest en niet terugvecht.
Inderdaad TS, waar blijft je bekrabde gezichtquote:
Inderdaad de ganse tijd gezeik aan je kop is not done.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nja, ze moeten gewoon niet dom doen. Waar is hun opvoeding? hun zelfrespect? hun klasse??
Zo'n relwijf, daar wil toch niemand mee samen zijn
Ik keek slechts om me heen en heb daarbij misschien twee keer mijn blik over hun laten glijden. Niks geen gestaar of wat dan ook...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef FoK-gebruiker het volgende:
TS moet wellicht wat eerlijker over haar eigen aandeel zijn. Lijkt me sterk dat TS niets heeft gedaan om een gevecht uit te lokken.
Slot op dit nutteloze topic
Ik zal straks wel even een foto maken van de scratch in m'n face :pquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Inderdaad TS, waar blijft je bekrabde gezicht![]()
[..]
Inderdaad de ganse tijd gezeik aan je kop is not done.
Oh ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |