Dat dus. Nog ff oefenen TS, zoeën topic open je met: "De meeste fokkers kennen mij als een rustig meisje. Er zijn echter zaken die mij gek, maar dan ook knettergek maken."quote:
Vechtende meisjes winden me op nog meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat dus. Nog ff oefenen TS, zoeën topic open je met: "De meeste fokkers kennen mij als een rustig meisje. Er zijn echter zaken die mij gek, maar dan ook knettergek maken."
Ten eerste ben ik geen Marokkaanse... ten tweede was ik niet aan het staren. Meisjes zoals ik hoeven niet te staren naar meisjes zoals zijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:19 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Klopt als TS een echte marokkaanse was geweest had ze een mes getrokken.
Ja, zo vriendelijk was ik dan weer wel. Omdat ze heel de tijd zat te roepen dat ze haar ' kankertrein' ging missen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
[..]
Heb je mevrouw Rat nou toch voor laten gaan in de rij?
haha jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:56 schreef RubenK het volgende:
Was dit bij station den bosch? Want daar zag ik gisteravond een swirl liggen
agree,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Fijne Nederland is het geworden. Mensen staan erna te lachen ipv in te grijpen of hulp aan te bieden. Het waren ook allemaal nieuwe Nederlanders kan ik me goed voorstellen.
Haha we lagen niet te rollenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
agree,
waarom blijft iedereen er apathisch bij staan.
snel gebeurt, ok, maar wat ik uit het verhaal begrijp is dat het al een paar minuten liep te broeien in iedergeval. Dat zullen toch wel meer door hebben gehad.
Er had best wel iemand even tussenbeiden mogen komen, of inderdaad de dader/aanvaller staande houden.
En lol wtf, station den bosch? heb je weer geluk dat je niet al vechtend de roltrap afgeflikkerd bent ofzo.
Moet wel zeggen dat ik daar wel vaker ruziezoekende typjes rond zie lopen bij het station. Dat zie ik zelfs(in verhouding) hier in amsterdam minder. En nee ik kom niet alleen in oud zuid.
Ik was daar later dan 6 uur, Ik was rond 9 uur thuis dus denk dat het rond een uurtje of half 8/8 uur was...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was jij bij die Swirl in Den Bosch? Daar was ik rond 6 uur ook
haha het was superlekker weer, dat zij gaat lopen chagrijnen is haar probleem. kan ze nu lekker verder chagrijnen met een blauw oog en een kapotte kaak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah daar heb je het al he..
Als zulke types zich ergens aan kunnen irriteren, dan zijn het vrolijke mensen
Nee ik had er nog geen gekocht, omdat zij dus per se zo blij moest doen. Daarna had ik eigenlijk geen zin om er alsnog een te kopen. Zij heeft geen nieuw ijsje gekregen hahahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
heb je eigenlijk nog een nieuw ijsje gekregen van de swirl?
Anders was 't wel grappig geweest: "Oh jij gooit het ijsje dat je hier net gekocht hebt weg? Dan geven wij jou gratis een nieuwe!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee ik had er nog geen gekocht, omdat zij dus per se zo blij moest doen. Daarna had ik eigenlijk geen zin om er alsnog een te kopen. Zij heeft geen nieuw ijsje gekregen hahaha
Oh oh oh, dan had ik die wel over haar lelijke fake ass burberry blouse heen gegooid. Ik onder het ijs, zij onder het ijs...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Anders was 't wel grappig geweest: "Oh jij gooit het ijsje dat je hier net gekocht hebt weg? Dan geven wij jou gratis een nieuwe!"
Hulde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:18 schreef Ranga het volgende:
[..]
Oh oh oh, dan had ik die wel over haar lelijke fake ass burberry blouse heen gegooid. Ik onder het ijs, zij onder het ijs...
Tand om tand, oog om oog en zo hoort hetquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:18 schreef Ranga het volgende:
[..]
Oh oh oh, dan had ik die wel over haar lelijke fake ass burberry blouse heen gegooid. Ik onder het ijs, zij onder het ijs...
Tsja eigenlijk wel, maar helaas had ik geen ijsje om over haar heen te gooienquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Tand om tand, oog om oog en zo hoort het
Ik had haar blouse gewoon open gescheurdquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Ranga het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk wel, maar helaas had ik geen ijsje om over haar heen te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |