Voor wie moeten ze wat doen? Het was een eerlijk gevecht... Of ja, eerlijk ; ik zat onder het ijs en zij heeft 2 klappen gekregen en rende weg..quote:
Wie heeft de rest van het ijsje opgegeten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef Ranga het volgende:
[..]
Voor wie moeten ze wat doen? Het was een eerlijk gevecht... Of ja, eerlijk ; ik zat onder het ijs en zij heeft 2 klappen gekregen en rende weg..
Mijn vriendje heeft het opgelikt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wie heeft de rest van het ijsje opgegeten?
True, best een afknapper. Maargoed, als een paar van die snollen je aanvallen zou ik echt niet blijven staan en niks terug doen, of wegrennen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen maar er stond niemand die ik kende. Het was niet op het plein maar daarboven binnen zeg maar...
Ik schaamde me dood, dames horen niet te vechten
Daarom! maar goed, gelukkig zag iedereen al dat ZIJ het uitlokte en dat ze het meisje van de Swirls ook al zat af te katten. En daarna moest iedereen daar in de rij ook lachen dus ik hoop dat ze me begrepenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
True, best een afknapper. Maargoed, als een paar van die snollen je aanvallen zou ik echt niet blijven staan en niks terug doen, of wegrennen.
Fijne Nederland is het geworden. Mensen staan erna te lachen ipv in te grijpen of hulp aan te bieden. Het waren ook allemaal nieuwe Nederlanders kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef Ranga het volgende:
[..]
Daarom! maar goed, gelukkig zag iedereen al dat ZIJ het uitlokte en dat ze het meisje van de Swirls ook al zat af te katten. En daarna moest iedereen daar in de rij ook lachen dus ik hoop dat ze me begrepen
Lelijk. Lelijk is wanneer iemand gedrag vertoond waarvoor JIJ je schaamt terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef GimmeGore het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je "lelijk" bezig kan zijn
Het was heel snel gebeurd dat eigenlijk was er geen tijd om in te grijpen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Fijne Nederland is het geworden. Mensen staan erna te lachen ipv in te grijpen of hulp aan te bieden. Het waren ook allemaal nieuwe Nederlanders kan ik me goed voorstellen.
Maar als je goed leest bedoelde ik ook hulp aan te bieden na het feit. Zoals beveiliging inschakelen of dader even achternazitten, wat dan ook maar something.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:58 schreef Ranga het volgende:
[..]
Het was heel snel gebeurd dat eigenlijk was er geen tijd om in te grijpen...
Ach ja, ik denk dat ze meer moesten lachen omdat iedereen al door had dat zij dus heel de tijd een grote tetter opzette, en daarna zelf wegrende. En de meiden van de Swirl boden overigens heel lief aan dat ik daar even mocht afspoelen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Maar als je goed leest bedoelde ik ook hulp aan te bieden na het feit. Zoals beveiliging inschakelen of dader even achternazitten, wat dan ook maar something.
Erom staan lachen komt mij niet bepaald beleefd over, jou wel?
In het werknemer's toilet zoiets?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat ze meer moesten lachen omdat iedereen al door had dat zij dus heel de tijd een grote tetter opzette, en daarna zelf wegrende. En de meiden van de Swirl boden overigens heel lief aan dat ik daar even mocht afspoelen!
Haha nee ze hadden zo'n wasbak daar...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:13 schreef wesp40 het volgende:
[..]
In het werknemer's toilet zoiets?
Kreeg je ook een nieuwe ijsje aangeboden?
Dit topic is dus lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Ranga het volgende:
[..]
Lelijk. Lelijk is wanneer iemand gedrag vertoond waarvoor JIJ je schaamt terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft.
quote:Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, staan er twee meiden van Noord-Afrikaanse afkomst achter ons in de rij.
Heb je mevrouw Rat nou toch voor laten gaan in de rij?quote:Nadat ze haar ijsje had gekocht, en ik nog aan het bestellen was
Een echte baas weet dat je niet met de trein naar Marokko kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.
Nee maar staren daarentegen wel. Hoe zou jij je voelen als je ergens loopt, en iemand zo van het begin af z'n ogen van jou niet weg kan trekken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef RaakKinderCola het volgende:
Mensen met Noord-Afrikaanse afkomst altijd met hun ''wat kijk je?''
Is kijken in hun land een taboe ofzo
Klopt als TS een echte marokkaanse was geweest had ze een mes getrokken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef highRr het volgende:
Jammer dat je niet meer dan een vuist hebt uitgedeeld. Afschuwelijk die marokkanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |