Zou een beetje raar zijn om na het gevecht mijn blackberry te pakken en foto's te maken van het bloed, terwijl ik zelf helemaal onder het ijs zat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
Trouwens... foto's van het bloed op het station
Waarom is dat ongeloofwaardig als je met vuist slaat? Ik ben zelf kurdischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha beef. <3 Maar bloed spugen bij klappen bij een chick is wel ongeloofwaardig. Maar waar kom je zelf vandaan, dat kan het verklaren.
Kurdischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:55 schreef Ranga het volgende:
[..]
Waarom is dat ongeloofwaardig als je met vuist slaat? Ik ben zelf kurdisch
Ja, ligt in Noord-Irak?quote:
Valt mee, wij zijn thuis niet erg streng opgevoedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:02 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Ik begrijp het...dus twee moslima's die tegen elkaar hebben gevochten.
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lijkt me wel leuk om twee moslima's in boerka's tegen elkaar te zien vechten
Waar waren de pics ook al weer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoek![]()
Ik droeg wel een strapless topje en het enige wat in me omging was: 'please trek m'n topje niet omlaag, please trek m'n topje niet omlaag....'
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoek![]()
Ik droeg wel een strapless topje en het enige wat in me omging was: 'please trek m'n topje niet omlaag, please trek m'n topje niet omlaag....'
Is dat zo raar danquote:
zo, is het beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Iedereen kent mij als een rustig meisje...
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, (...)
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me! Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Hierop sloeg ik haar nogmaals in gezicht waardoor ze achterover viel, overeind krabbelde en wegrende.
Klacht: Meisjes kunnen niet normaal doen.
Klacht 2: Ik heb gevochten op het station, dat horen dames niet te doen.
Klacht 3: Ijs in mijn haar
Klacht 4: Ik heb zelf uiteindelijk geen ijsje op
Klacht 5: Ik begrijp Wilders, en ik ben zelf buitenlands.![]()
Anti-klacht: Gelukkig ga ik volgende week weer op vechtkamp!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef Jac0bus het volgende:
Godver waarom kom ik dit soort situaties in het echt nooit tegen? Lijkt me wel leuk, iemand die er om vraagt uitlachen/vernederen of als zij eenmaal de eerste stap zetten eventjes lekker vechten.
Nee man dit ben ik al:quote:
Nee iedereen kent mij als een lief meisje, erg rustig ben ik niet want ik klets heel veel!quote:
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Jac0bus het volgende:
Trouwens he Ranga, was het druk? Welk station was het? Utrecht in de spits? Lekker veel bekijks trek je dan namelijk
Ach, als veel mensen je kennen daar wel. Misschien als je uit Den Bosch komt en er lopen toevallig kennissen rond dan zou ik me ook wel schamen jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.
Ik schaamde me kapot...
En niemand die wat deed?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.
Ik schaamde me kapot...
Ik ken veel mensen maar er stond niemand die ik kende. Het was niet op het plein maar daarboven binnen zeg maar...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ach, als veel mensen je kennen daar wel. Misschien als je uit Den Bosch komt en er lopen toevallig kennissen rond dan zou ik me ook wel schamen jaMaar als ik nou in Groningen woon dan zou het mij persoonlijk geen reet boeien wat ik in Den Bosch doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |