quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef NotYou het volgende:
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.
PRECIES! en ik probeerde het nog normaal op te lossen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Gooide ze haar swirl op me! Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Klacht 2: Ik heb gevochten
Jij als manzijnde mag ook helemaal geen meisjes slaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:41 schreef wesp40 het volgende:
[..]
En ja, hoe noem je dit vechten? In dat geval erg slecht vechten.
Als ik haar geslagen had, reageerde ze gewoon niet meer na de eerste vuistslag.
Wat dacht je dan dat ik was?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:37 schreef wesp40 het volgende:
mooie verhaal, maar wist niet je dat dame was
Ik heb op mijn rechterwang, aan de onderkant een schram staan van haar vieze nagels. Deze heb ik thuis gedesinfecteerd, verder zie ik er na het gevecht vrijwel hetzelfde uit als voor het gevecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe zie je er nu uit dan na het gevecht? (PM me eventueel)
Onzijdigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef wesp40 het volgende:
[..]
hmmm wat denk je zelf als je naar het symbool naast je naam kijkt?
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:50 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik heb op mijn rechterwang, aan de onderkant een schram staan van haar vieze nagels. Deze heb ik thuis gedesinfecteerd, verder zie ik er na het gevecht vrijwel hetzelfde uit als voor het gevecht.
In schaarse kledij aub.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?
Ga nou maar terug in de rij staan...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |