waarom ? ze was niet eens knap, had niemand iets aan gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had haar blouse gewoon open gescheurd
Maar ze stond wel nog meer voorschutquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:37 schreef Ranga het volgende:
[..]
waarom ? ze was niet eens knap, had niemand iets aan gehad
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoax!
Fokkers vechten niet terug maar rennen weg om een topic te openen!
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:36 schreef Levolution het volgende:
Waarom bestelde zij haar ijsje eerder dan jij, terwijl ze achter jou stond? Heb je uit angst je plekje weggegeven?
Ik heb liever ook geen ruzie maar als het niet anders kan dan heb je aan mij een heel goedequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...
Dat mocht helaas niet baten
Nou, precies! maar goed, voor een jongen is het minder lelijk om in het openbaar te vechten...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb liever ook geen ruzie maar als het niet anders kan dan heb je aan mij een heel goede
Hehe grappig, de oom van mijn vriend heet ook Mr de Bruinquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik kijk altijd naar de grond en zeg "sorry...ga maar snel voor!"
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, precies! maar goed, voor een jongen is het minder lelijk om in het openbaar te vechten...
Laat haar d'r best maar doen. Ik heb getuigen en zij begon met schoppen, dat zal dan vast ook op die camera's staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!
Je kan altijd bewijzen dat zij als eerste het ijsje werptquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Op het station vechten is sws niet heel handig met al die cameras. Stel zij doet aangifte ben jij alsnog fout! Kan ze je aanklagen voor mishandeling!
ijsje is geen aanleiding om geweld te gebruiken? (voor de rechter)quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je kan altijd bewijzen dat zij als eerste het ijsje werpt
Dan is de wetgeving kromquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
ijsje is geen aanleiding om geweld te gebruiken? (voor de rechter)
tjah...je mag jezelf slechts verdedigingenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Life het volgende:
Verzonnen verhaal. Vrouwen hebben niet genoeg kracht om iemand tot bloedens te slaan.
Daar zit je al fout. Je geeft toe waardoor zij denken dat ze je domineren. Je moet ze altijd de baas blijven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nou, uit angst niet bepaald. Wel om de vrede te bewaren...
Dat mocht helaas niet baten
haha oke, hebben ze verkeerd gedacht danquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daar zit je al fout. Je geeft toe waardoor zij denken dat ze je domineren. Je moet ze altijd de baas blijven.
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:02 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...je mag jezelf slechts verdedigingen(en een ijsje gooien wordt niet als een aanval gezien)
Je reactie was buiten proportie, jij hebt geen letsel opgelopen toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen.
Ik weet zeker van niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Het was recht in m'n face!! Weet zeker dat menig rechter mijn partij zou kiezen.
Ik heb een krab in me gezicht en ze wilde me schoppen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je reactie was buiten proportie, jij hebt geen letsel opgelopen toch?
Als jij een ijsje in haar smoel had gestopt en zij sloeg jou tot bloedens toe vond je dat ook niet terecht lijkt me
Haha jawel, want volgens mij is ongeveer 90% van de Nederlands die Marokkanen ook meer dan zatquote:
Had je die krab voor of nadat je haar sloeg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:47 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik heb een krab in me gezicht en ze wilde me schoppen!
Gelukkig luistert een rechter niet naar het domme volkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Haha jawel, want volgens mij is ongeveer 90% van de Nederlands die Marokkanen ook meer dan zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |