abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81922403
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:09 schreef Koeketrommel het volgende:

[..]

Nee ik beschrijf gewoon mijn ervaringen met ruzie. Als je nou even terug leest zul je zien dat ik daarvoor ook ruzie heb gehad en toen niks had gedaan omdat ik nogal in m'n broek scheet.
Een internetheld en dus blijkbaar ook nog problemen om je ontlasting op te kunnen houden.

Jij hebt echt issues
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:14:41 #277
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_81922441
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Foto ter ondersteuning van je betoog?

Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_81922757
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef Koeketrommel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een lelijk hoofd heb je
pi_81923036
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik troll helemaal niet, ze zegt dat 'menig rechter' haar gelijk zou geven, wat natuurlijk onzin is.

En wie begon te vechten? Als hij begon heb jij natuurlijk aangifte daarvan gedaan. Als je dat niet hebt gedaan en er zijn nul getuigen moet je natuurlijk niet zeuren. En het is met een sisser afgelopen.
Nu kraam je wat onzin uit.

Het gaat niks om de aangifte. Het was een mutuele vechtpartij snap dat dan. Beide partijen schuldig aan de deelname.

Er is geen rechter die dan heel netjes het e.e.a. voor ons beide uit gaat zoeken, want dat interesseert hun niks. Het is ook onze probleem dat we daarvoor hebben gekozen om te vechten. Zo'n brave laten-we-de-wereld-verbeteren mindset hebben de rechters in NL ook niet.

Er is alreeds genoeg bureaucratische gedoe in het land, rechtszaken e.d. over alle kleinigheden lijkt steeds meer op z'n Nederlands.
pi_81923185
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Nu kraam je wat onzin uit.

Het gaat niks om de aangifte. Het was een mutuele vechtpartij snap dat dan. Beide partijen schuldig aan de deelname.

Er is geen rechter die dan heel netjes het e.e.a. voor ons beide uit gaat zoeken, want dat interesseert hun niks. Het is ook onze probleem dat we daarvoor hebben gekozen om te vechten. Zo'n brave laten-we-de-wereld-verbeteren mindset hebben de rechters in NL ook niet.

Er is alreeds genoeg bureaucratische gedoe in het land, rechtszaken e.d. over alle kleinigheden lijkt steeds meer op z'n Nederlands.
Als jij kan aantonen dat het zelfverdediging was hoef je niet veel te vrezen hoor.

Maar goed, als je toegeeft dat je zelf ook schuld aan die vechtpartij had sta je niet sterk nee.
pi_81923586
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als jij kan aantonen dat het zelfverdediging was hoef je niet veel te vrezen hoor.

Maar goed, als je toegeeft dat je zelf ook schuld aan die vechtpartij had sta je niet sterk nee.
Je hebt de leesvaardigheid van een 6 jarige.

Ik hoef niks aan te tonen van zelf-verdediging, want dat hoefde ik ook niet te doen bij de politie, ik werd ook niet aangeklaagd voor de vechtpartij. Nogmaals herhaald dus.

Sta ik niet sterk mee? Deze zaak is gewoon lang geleden de vuilnisbak in gegaan.

Ik stel je voor dat je beter leert lezen. Dan hoef ik niet te herhalen, jij hoeft niet met je stomme argumenten te blijven doorklieren, en iedereen blij.

Overigens iedereen met een beetje common sense kan inzien dat de TS juist heeft gehandeld in deze situatie. Maar als je dat niet ziet, dan kan je best rechter worden in NL. Want wereldvreemde type's die bij de gewone burger niet kunnen relativeren zitten vaak in dat beroep.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:39:44 #282
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_81923638
Ik vind dat mensen niet gelijk naar de politie moeten vliegen na een vechtpartijtje.
Het is gebeurt, klaar.
Tenzij het echt 30 op 1 is vindt ik het wat anders.
pi_81923723
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef Rookert het volgende:

[..]

iig ben ik nu achtergekomen dat je een lelijke troll bent oftewel een prutser-troll zoals dat gedefinieerd is.

Ik ga niet meer op jouw reacties in, dat zijn ze niet waard.
pi_81923771
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik vind dat mensen niet gelijk naar de politie moeten vliegen na een vechtpartijtje.
Het is gebeurt, klaar.
Of er messen of vuurwapens worden getrokken zoals dat in NL al vaker gebeurt de laatste jaren.
pi_81923780
quote:
Het is gebeurt, klaar.
pi_81923808
quote:
Het is gebeurt, klaar.
Klopt, maar ik vind wel dat je mensen die denken dat je zomaar het recht hebt om aan andere mensen te zitten, een paar flinke stoten mag verkopen.

Zou trouwens wel lelijk zijn als ZIJ nu aangifte tegen MIJ zou doen. Gelukkig weet ze niet wie ik ben
It's not always rainbows & butterflies ; it's compromise, it moves us along..
pi_81923909
Waar blijven die PICS?
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:46:27 #288
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_81923976
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Ranga het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind wel dat je mensen die denken dat je zomaar het recht hebt om aan andere mensen te zitten, een paar flinke stoten mag verkopen.

Zou trouwens wel lelijk zijn als ZIJ nu aangifte tegen MIJ zou doen. Gelukkig weet ze niet wie ik ben
Nja, mocht dat gebeuren en STEL je de rechter geeft jou ongelijk dan hoef je misschien een taakstrafje te doen. Beetje vegen ofzo. Maar de kans is zo ongelooflijk klein dat ik me er niet druk om zou maken.
pi_81924018
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:45 schreef ManianMan het volgende:
Waar blijven die PICS?
Gozer, I already told you; Ik heb hier geen USB kabeltje, ben aan het werk. Doe morgen even uploaden.
pi_81924097
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Ranga het volgende:

[..]

Gozer, I already told you; Ik heb hier geen USB kabeltje, ben aan het werk. Doe morgen even uploaden.
Oh oké.
pi_81924212
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:48 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Oh oké.
na hoeveel pagina's is een topic vol? Dadelijk kan ik hem niet meer posten
pi_81924288
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef Koeketrommel het volgende:

[..]

Nja, mocht dat gebeuren en STEL je de rechter geeft jou ongelijk dan hoef je misschien een taakstrafje te doen. Beetje vegen ofzo. Maar de kans is zo ongelooflijk klein dat ik me er niet druk om zou maken.
Ja precies kijk daar heb jij een beetje gezond verstand zou ik zeggen.

En dan loopt die rookert troll rond hier te zeiken over hoe NL zo'n perfecte rechtstaat is waar de rechters netjes onze problemen oplossen met eerlijke bedoelingen.

Kom toch op.

Blijf met je neus in die rechtsboeken steken, want praktische ervaring in de echte wereld blijft jou mankeren.
pi_81924300
Denk dat die bijna vol is in ieder geval bij pagina 13
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:52:09 #294
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81924312
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef Ranga het volgende:

[..]

Mocht die vol zijn maken we speciaal voor jou een deeltje 2 aan.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81924346
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef Ranga het volgende:

[..]

5 of 6 reacties meer en hij is afgelopen schat ik in.

Oee sorry heb net eentje drvan opgevreten.
pi_81924369
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:52 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Mocht die vol zijn maken we speciaal voor jou een deeltje 2 aan.
Je hebt de pic nog niet gezien en je zit al te watertanden
pi_81924394
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef Koeketrommel het volgende:

[..]

Klopt, alleen in September begin ik met de studie rechtsgeleerdheid. Ik wil zelf rechter worden en dan kan ik geen strafblad gebruiken :$
pi_81924489
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef Ranga het volgende:

[..]

Klopt, alleen in September begin ik met de studie rechtsgeleerdheid. Ik wil zelf rechter worden en dan kan ik geen strafblad gebruiken :$

Ik hoop dat je een goede rechter wordt
pi_81924495
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Ranga het volgende:

[..]

Geen probleem mee behalve : Is niet je krab tegen die tijd alreeds volledig genezen?

Hij vraagt niet een pic omdat hij daarop wil geilen neem ik aan.
pi_81924643
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Geen probleem mee behalve : Is niet je krab tegen die tijd alreeds volledig genezen?

Hij vraagt niet een pic omdat hij daarop wil geilen neem ik aan.
Nee ik heb net even snel een foto gemaakt het was best een flinke krab...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')